Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
LDRD schreef:Goeiemorgen!
Is dan hier niet de conclusie na alle reacties: Z2 is qua belasting niet zwaar mits:
- Het paard fysiek gezond is een absolute voorwaarde
- Het paard maximaal 4 x getraind wordt 'wat' meer heb ik geen bezwaar tegen, mits de trainingen beperkt blijven tot max 45 minuten (inclusief opwarming, cooling down)
- Het paard afwisseling krijgt afwisseling en dus mentale gezondheid is eveneens een voorwaarde
- Zowel het paard als ruiter mentaal als fysiek beide capabel zijn helemaal eens
- Het dan mogelijk is om op 6-jarige leeftjid dit nivo te lopen? ja, dat is absoluut mogelijk
Na een hele harde val jaren geleden was ik niet meer zo van het springen, maar ik heb besloten mijzelf daarover heen te gaan zetten
.
. Wel mag hij neuzen met de ruinen die ernaast lopen
. midgie schreef:Lijkt me so ie so niet fijn 2 bitjes in je mond.
Vind het eigenl;ijk ook jammer dat een paardje niet lekker van zijn jong zijn mag genieten
referentiekaderprobleem
KiWiKo schreef:jasmijn............. laat referentiekaderprobleem
jasmijn78 schreef:midgie schreef:Lijkt me so ie so niet fijn 2 bitjes in je mond.
Vind het eigenl;ijk ook jammer dat een paardje niet lekker van zijn jong zijn mag genieten
Waaruit concloncludeer jij dat een jong paard niet kan genieten? Heb je het nu over een specifieke situatie? Of over een 6 jarig paard met S&T in zijn mond. Ik begrijp niet zo goed op welke post deze opmerking op moet slaan gezien de laatse paar posts?
van 0 tot 24 genomen......... dus dat valt best wel mee
midgie schreef:Lijkt me so ie so niet fijn 2 bitjes in je mond.
Vind het eigenl;ijk ook jammer dat een paardje niet lekker van zijn jong zijn mag genieten, ik ben langzaam aan met een bijna 4 jarige bezig , maar merk in zoveel dingen dat ze nog jong is en als je dan b.v op een 9 jarige rijd , merk je gewoon dat die veel meer af zijn.

Zag dat dat net ook werd aangehaald 
Ook al is het dier wat ouder 

)