pharagirlke schreef:moeilijk is dit niet hoorzoals ik ook al zei: ik bepaal wanneer hij braaf loopt en wanneer hij mag dollen
Dit stuurde ze een paar pagina's terug dus ze kan hem gewoon onder controle houden maar wil ff showen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:moeilijk is dit niet hoorzoals ik ook al zei: ik bepaal wanneer hij braaf loopt en wanneer hij mag dollen
kleinelinda schreef:pharagirlke schreef:moeilijk is dit niet hoorzoals ik ook al zei: ik bepaal wanneer hij braaf loopt en wanneer hij mag dollen
Dit stuurde ze een paar pagina's terug dus ze kan hem gewoon onder controle houden maar wil ff showen
meningen verschillen natuurlijk... kleinelinda schreef:daar gaat het niet om je kan hem gewoon onder cotnrole houden waarom heb je dat met die proef niet gedaan?
nog wat meer van deze topics, je hebt nu toch zeker wel een bokt record op je naam
) saaraah schreef:Hmmm juist. Ik geef gewoon mijn mening weer. IK vind het er niet leuk uit zien, wat de rest van bokt daarmee te maken heeft, kan mij persoonlijk niks schelen.
Als je een topic als dit post, kan je dat verwachten. Kom op zeg, dit is gewoon jezelf in een slangenkuil werpen!
kleinelinda schreef:ja en iedereen denkt dat dit een probleem pony is en je doet oo kalsof terwijl hij ook gewoon kan lopen. En nu laat je hem zijn gang gaan. En dat noem ik showen
Tuurlijk alat ik hem zijn gang gaan, waarom zou ik met hem vechten als ik het met negeren en enkel ''aanvechten'' als hij er echt overheen gaat ook prima werkt?Simeun schreef:ik vind het een geweldig topic volg het al een paar dagen en lach me dood om sommige reacties de een weet het nog beter dan de ander de dierenartsen kunnen beter stoppen half bokt kan zo aan de slag![]()
ik zie het probleem niet zo paard gelukkig, jij gelukkig wat kan een mens nog meer wensen
(nog wat meer van deze topics, je hebt nu toch zeker wel een bokt record op je naam
)
heb er zo wel meer 
BlazingBoots schreef:*zucht*
Is dit nou nogsteeds aan de gang??
Ik ga pas oordelen hierover als ik het in het echt gezien heb..
Kan het zo niet zeggen...
iedereen die wil komen mag komen van mij 
saaraah schreef:Hmmm juist. Ik geef gewoon mijn mening weer. IK vind het er niet leuk uit zien, wat de rest van bokt daarmee te maken heeft, kan mij persoonlijk niks schelen.
Als je een topic als dit post, kan je dat verwachten. Kom op zeg, dit is gewoon jezelf in een slangenkuil werpen!
Kan best wat hebben hoor, van mij mogen ze gerust reageren
! haffilover schreef:Nou, jullie weten vast beter wat dit paard nodig heeft dan een dierenarts. Jullie kennen dit paard vast beter dan de ts. Jullie zijn gewoon paardenfluisteraars. Haha, heb me ook verrot gelachen. Ik vind je paardje nog steeds hartstikke leuk! Trek je ajb niks aan van deze reacties, check beter het profiel van deze mensen + de berichten. Heb je zelf ook nog wat te lachen!
mensen uitlachen is niet helemaal mijn stijl
iedereen doet wat hem of haar het beste lijkt...Uiteindelijk proberen we allemaal gewoon plezier te hebben met onze edele viervoeters toch? 

Nadyche schreef:agh:P en sommige gevallen van deze posten vindt ik echt waar dat mensen opnieuw een cursus lezen moeten gaan doen, zo heeft ze echt al een paar x gezegt dat ze naar 4 verschillende dierenartsen is geweest en dat die niks hebben kunnen vinden.. vervolgens krijg je (daarna) alsnog reactie's ga naar de dierenarts en laat hem controleren;) dat vindt ik niet zo slim en onnuttig. Er stond al een paar x dat ze al naar dierenartsen is geweest! en het lijkt me raar als de 5e dierenarts wel iets vind;) (heb nix tussendoor gelezen maar wel beginpagina;))
pharagirlke schreef:haffilover schreef:Nou, jullie weten vast beter wat dit paard nodig heeft dan een dierenarts. Jullie kennen dit paard vast beter dan de ts. Jullie zijn gewoon paardenfluisteraars. Haha, heb me ook verrot gelachen. Ik vind je paardje nog steeds hartstikke leuk! Trek je ajb niks aan van deze reacties, check beter het profiel van deze mensen + de berichten. Heb je zelf ook nog wat te lachen!
mensen uitlachen is niet helemaal mijn stijl
iedereen doet wat hem of haar het beste lijkt...Uiteindelijk proberen we allemaal gewoon plezier te hebben met onze edele viervoeters toch?
Iig bedanktNadyche schreef:agh:P en sommige gevallen van deze posten vindt ik echt waar dat mensen opnieuw een cursus lezen moeten gaan doen, zo heeft ze echt al een paar x gezegt dat ze naar 4 verschillende dierenartsen is geweest en dat die niks hebben kunnen vinden.. vervolgens krijg je (daarna) alsnog reactie's ga naar de dierenarts en laat hem controleren;) dat vindt ik niet zo slim en onnuttig. Er stond al een paar x dat ze al naar dierenartsen is geweest! en het lijkt me raar als de 5e dierenarts wel iets vind;) (heb nix tussendoor gelezen maar wel beginpagina;))
Hier ben ik het dan weer wel mee eens. (over het feit dat niemand kennelijk leest dat al zo ontzettend veel mensen naar hem gekeken hebben en hem echt niets mankeert)
of ik organiseerde een rodeo-avondje

darkmoona schreef:ik volg dit topic al een tijdje, en ik neem vandaag maar eens de moeite om een bericht te posten.
typisch bokt is dit topic wel
zouden deze foto's in het voormalig bloopertopic hebben gestaan, dan zou iedereen hebben dubbelgelegen om deze foto's.
maar nu het een HAW topic is krijgt de TS een lading kritiek over haar heen.

darkmoona schreef:ik volg dit topic al een tijdje, en ik neem vandaag maar eens de moeite om een bericht te posten.
typisch bokt is dit topic wel
zouden deze foto's in het voormalig bloopertopic hebben gestaan, dan zou iedereen hebben dubbelgelegen om deze foto's.
maar nu het een HAW topic is krijgt de TS een lading kritiek over haar heen.
en het ziet er totaal niet leuk uit.