Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Re: Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:17

pharagirlke schreef:
moeilijk is dit niet hoor Lachen zoals ik ook al zei: ik bepaal wanneer hij braaf loopt en wanneer hij mag dollen Knipoog

Dit stuurde ze een paar pagina's terug dus ze kan hem gewoon onder controle houden maar wil ff showen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 22:21

kleinelinda schreef:
pharagirlke schreef:
moeilijk is dit niet hoor Lachen zoals ik ook al zei: ik bepaal wanneer hij braaf loopt en wanneer hij mag dollen Knipoog

Dit stuurde ze een paar pagina's terug dus ze kan hem gewoon onder controle houden maar wil ff showen

laten dollen en 'show off' zijn is IMO wat anders maarja Lachen meningen verschillen natuurlijk...

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:24

daar gaat het niet om je kan hem gewoon onder cotnrole houden waarom heb je dat met die proef niet gedaan?

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:24

ik volg dit topic al een tijdje, en ik neem vandaag maar eens de moeite om een bericht te posten.

typisch bokt is dit topic wel
zouden deze foto's in het voormalig bloopertopic hebben gestaan, dan zou iedereen hebben dubbelgelegen om deze foto's.
maar nu het een HAW topic is krijgt de TS een lading kritiek over haar heen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 22:36

kleinelinda schreef:
daar gaat het niet om je kan hem gewoon onder cotnrole houden waarom heb je dat met die proef niet gedaan?

omdat hij ook tijd moet krijgen om te dollen, hij moet kunnen spelen!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:51

ja en iedereen denkt dat dit een probleem pony is en je doet oo kalsof terwijl hij ook gewoon kan lopen. En nu laat je hem zijn gang gaan. En dat noem ik showen

Simeun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:03

ik vind het een geweldig topic volg het al een paar dagen en lach me dood om sommige reacties de een weet het nog beter dan de ander de dierenartsen kunnen beter stoppen half bokt kan zo aan de slag Clown
ik zie het probleem niet zo paard gelukkig, jij gelukkig wat kan een mens nog meer wensen
( Pling nog wat meer van deze topics, je hebt nu toch zeker wel een bokt record op je naam Vork )

Simeun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:07

bedoel daar natuurlijk geen topics met "probleem paarden" zoals het zo mooi omschreven wordt, maar een lekker ik weet het toch beter topic wat kunnen mensen zich toch druk maken om niks. die mensen moeten er ook zijn anders hebben mensen zoals ik niets meer te lezen

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:10

*zucht*

Is dit nou nogsteeds aan de gang??

Ik ga pas oordelen hierover als ik het in het echt gezien heb..
Kan het zo niet zeggen...

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:12

Hmmm juist. Ik geef gewoon mijn mening weer. IK vind het er niet leuk uit zien, wat de rest van bokt daarmee te maken heeft, kan mij persoonlijk niks schelen.

Als je een topic als dit post, kan je dat verwachten. Kom op zeg, dit is gewoon jezelf in een slangenkuil werpen!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:16

saaraah schreef:
Hmmm juist. Ik geef gewoon mijn mening weer. IK vind het er niet leuk uit zien, wat de rest van bokt daarmee te maken heeft, kan mij persoonlijk niks schelen.

Als je een topic als dit post, kan je dat verwachten. Kom op zeg, dit is gewoon jezelf in een slangenkuil werpen!

Normaal gesproken geef ik mijn mening ook...
Maar ik vind deze te moeilijk....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 23:23

kleinelinda schreef:
ja en iedereen denkt dat dit een probleem pony is en je doet oo kalsof terwijl hij ook gewoon kan lopen. En nu laat je hem zijn gang gaan. En dat noem ik showen

ík heb hem zo nooit genoemt kleinelinda Knipoog Tuurlijk alat ik hem zijn gang gaan, waarom zou ik met hem vechten als ik het met negeren en enkel ''aanvechten'' als hij er echt overheen gaat ook prima werkt?

Simeun schreef:
ik vind het een geweldig topic volg het al een paar dagen en lach me dood om sommige reacties de een weet het nog beter dan de ander de dierenartsen kunnen beter stoppen half bokt kan zo aan de slag Clown
ik zie het probleem niet zo paard gelukkig, jij gelukkig wat kan een mens nog meer wensen
( Pling nog wat meer van deze topics, je hebt nu toch zeker wel een bokt record op je naam Vork )

Ja heb er zo wel meer Clown

BlazingBoots schreef:
*zucht*

Is dit nou nogsteeds aan de gang??

Ik ga pas oordelen hierover als ik het in het echt gezien heb..
Kan het zo niet zeggen...

je bent meer dan welkom Lachen iedereen die wil komen mag komen van mij Lachen

saaraah schreef:

Heb je mij al horen klagen over reacties? Clown Kan best wat hebben hoor, van mij mogen ze gerust reageren Ja

Nadyche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:24

agh:P en sommige gevallen van deze posten vindt ik echt waar dat mensen opnieuw een cursus lezen moeten gaan doen, zo heeft ze echt al een paar x gezegt dat ze naar 4 verschillende dierenartsen is geweest en dat die niks hebben kunnen vinden.. vervolgens krijg je (daarna) alsnog reactie's ga naar de dierenarts en laat hem controleren;) dat vindt ik niet zo slim en onnuttig. Er stond al een paar x dat ze al naar dierenartsen is geweest! en het lijkt me raar als de 5e dierenarts wel iets vind;) (heb nix tussendoor gelezen maar wel beginpagina;))

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:28

Nou, jullie weten vast beter wat dit paard nodig heeft dan een dierenarts. Jullie kennen dit paard vast beter dan de ts. Jullie zijn gewoon paardenfluisteraars. Haha, heb me ook verrot gelachen. Ik vind je paardje nog steeds hartstikke leuk! Trek je ajb niks aan van deze reacties, check beter het profiel van deze mensen + de berichten. Heb je zelf ook nog wat te lachen Haha! !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 23:33

haffilover schreef:
Nou, jullie weten vast beter wat dit paard nodig heeft dan een dierenarts. Jullie kennen dit paard vast beter dan de ts. Jullie zijn gewoon paardenfluisteraars. Haha, heb me ook verrot gelachen. Ik vind je paardje nog steeds hartstikke leuk! Trek je ajb niks aan van deze reacties, check beter het profiel van deze mensen + de berichten. Heb je zelf ook nog wat te lachen Haha! !

mensen uitlachen is niet helemaal mijn stijl Lachen iedereen doet wat hem of haar het beste lijkt...Uiteindelijk proberen we allemaal gewoon plezier te hebben met onze edele viervoeters toch? Lachen
Iig bedankt Lachen
Nadyche schreef:
agh:P en sommige gevallen van deze posten vindt ik echt waar dat mensen opnieuw een cursus lezen moeten gaan doen, zo heeft ze echt al een paar x gezegt dat ze naar 4 verschillende dierenartsen is geweest en dat die niks hebben kunnen vinden.. vervolgens krijg je (daarna) alsnog reactie's ga naar de dierenarts en laat hem controleren;) dat vindt ik niet zo slim en onnuttig. Er stond al een paar x dat ze al naar dierenartsen is geweest! en het lijkt me raar als de 5e dierenarts wel iets vind;) (heb nix tussendoor gelezen maar wel beginpagina;))

Hier ben ik het dan weer wel mee eens. (over het feit dat niemand kennelijk leest dat al zo ontzettend veel mensen naar hem gekeken hebben en hem echt niets mankeert)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:01

pharagirlke schreef:
haffilover schreef:

mensen uitlachen is niet helemaal mijn stijl Lachen iedereen doet wat hem of haar het beste lijkt...Uiteindelijk proberen we allemaal gewoon plezier te hebben met onze edele viervoeters toch? Lachen
Iig bedankt Lachen
Nadyche schreef:

Hier ben ik het dan weer wel mee eens. (over het feit dat niemand kennelijk leest dat al zo ontzettend veel mensen naar hem gekeken hebben en hem echt niets mankeert)

en er is ook niemand die leest dat ze hem wel onder controle kan houden en dat ze geen dierenarts nodig is. Maaar dat ze voor de lol en de shown en haar vriendje wi lalten zien dat deze pony oo kvrolij kakn steigneren en bokken . En laten denke naan de bok mensen en dat deze pony onhandelbaar is met een proefje. Maar ze kan het ook zonder bokken en steigern. Dus kwestie van aandacht

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:10

DE show nog wel? haahah Ik snap niet waar jij zon probleem van maakt kleinelinda? Dit trekt genoeg aandacht als het een show was , Hield ze wel een show op Jumping indoor Maastricht? of amsterdam ofzo? Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 01:07

Ja of ik organiseerde een rodeo-avondje Ja

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 09:14

pff ik vin ht en beetje nuteloos worden Bloos
elke keer maar de zelfde reacties Clown Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:19

En inmiddels pagina 19.

Wat is je record voor een topic Pharagirlke? Misschien kun je de links ook nog plaatsen, "ter lering ende vermaeck".

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:21

darkmoona schreef:
ik volg dit topic al een tijdje, en ik neem vandaag maar eens de moeite om een bericht te posten.

zouden deze foto's in het voormalig bloopertopic hebben gestaan, dan zou iedereen hebben dubbelgelegen om deze foto's.

én als het paardje een zadel op had gehad had iedereen geschreeuw het is het zadel!
dat is ook typisch bokt.

emilyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:24

leuk beestje hoor Lachen
en lekker zo door gaan.
Als ie het echt niet fijn zou vinden, deed ie zn oren wel in zn nek ofzo.
En dat kan je tog niet echt zienn.
Echt een leuk paardje!

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:39

als die altijd zo graag wil "dollen" dan laat je hem togh lekker in de bak rennen ofzo zodat hij lekker zijn energie kwijt kan...Knipoog
of je longeert eerst en dan ga je pas rijden ofzo.
en het lijkt wel dat hij zo doet omdat je de hele tijd met die domme zweep zit te rammen Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:47

Ziet er niet fijn uit en zeker niet grappig.
Echt sneu voor dit paardje, want hij probeerd toch echt wat duidelijk te maken, maar er wordt niet naar geluisterd.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:51

darkmoona schreef:

Verschil is dat een blooper eenmalig moet zijn, dát is een blooper. Dat het fout gaat.
Dit blijft fout gaan en er wordt niet gezocht naar een oplossing.

Dierenarts is niet de eninge hulp die je kan inschakelen.....
Daarbij vraag ik me af hoe ver de onderzoeken zijn gedaan? Het kost een vermogen om alles goed na te kijken.

Ik vind de ruiter ook te groot Verdrietig en het ziet er totaal niet leuk uit.