Billy schreef:Sja, Kiwiko en ik rijden allebei in een schakelauto, en toch is onze rijstijl niet te vergelijken.........
...... weetje laat maar, ik ga me tijd even nuttige besteden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Billy schreef:Sja, Kiwiko en ik rijden allebei in een schakelauto, en toch is onze rijstijl niet te vergelijken.........
Roos_s schreef:achja ik praat toch tegen een blok beton hier... maar goed helaas heb ik geen ervaringen wat betreft anky kunnen vinden in je profiel, misschien ook wel niet goed gekeken, maar goed. Vind knap dat je denkt dat ik niets gezien heb, terwijl je zelf naar mijn idee niet veel meer gezien hebt dan ik
werk al 24 jaar in de paarden.........
Ik heb haar vaak genoeg op niet wedstrijd zien rijden
daarnaast heb ik ook bij Nadine Capellmann gewerkt
dus tja........ heb wel wat rondgesnuffeld inderdaad

* 
suleilitha schreef:...en beter een beetje kruiperig achter de loodlijn dan met de neus in de wolken lopen, dat neusje rij je er zo wel weer uit...
_Lott schreef:ik heb het idee dat mensen die hier zo fel op tegen zijn, hun paard lekker vast laten lopen. en wat doen ze het goed
? Van mij heb je in elk geval nog geen filmpje op internet gezien, naar ik weet.
Maar we gaan ervoor.
Ibalia schreef:suleilitha schreef:...en beter een beetje kruiperig achter de loodlijn dan met de neus in de wolken lopen, dat neusje rij je er zo wel weer uit...
precies..
Ik heb altijd het gevoel gehad dat wanneer ik een paard reed die met zijn neus in de wolken liep, ik ook helemaal geen controle had.
K zal even eerlijk vertellen dat ik nog nooit een jong paard heb beleerd en doorgereden, eenvoudig weg omdat ik daar het lef niet voor had en heb.
We zijn nu dus met een 8 jarige Ahorn bezig te "herbeleren" (na een fokmerriecarriere) waar ik straks weer op ga na 10 jaar niet OHZ te hebben gereden.
Dit paard is onder het zadel nog heel erg zoekende en kan heel hard draven met zijn hoofd omhoog. Ik vind dat lastig.

Roos_s schreef:dat zeg ik niet, maar ik wil ermee zeggen dat diegene die denken dat ze het als enige goed doen ook echt wel fouten maken.... Daarmee het grote voorbeeld anky.. Die rijdt tot op hoog niveau en meerdere paarden ook nog eens, en toch is dat echt veel goed voorbeeld voor mijik vind haar manier gewoon prut
) maar ik word altijd wel erg moet van die aantijgingen over haar manier van rijden. Er zijn meer bekende ruiters die het zo doen maar daar hoor je dan niemand over.
suleilitha schreef:tja Lott, maar jij scoort wel in de wedstrijden dus zo fout ben je niet bezig
Roos, je mag Anky prut vinden maar hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat haar paarden stokoud worden zonder problemen en ze ook nog eens de meest waanzinnige scores bijeen weet te rijden? Doordat het zo fout is volgens jou??
Ik vind haar wel heel goed in haar werk

suleilitha schreef:Het is louter wat ik vaak in de praktijk zie, Ibalia en [b]een tuiger die jarenlang met zijn kop tussen de boomtoppen heeft gelopen rij je niet zomaar even voorwaarts neerwaarts.[/]
Egbert Emmink heb ik vaak zien rijden, top hoe die het doet!!
Een echte kenner traint ook wedstrijdtuigers Voorwaarts Neerwaarts alleen je ziet helaas nog veel dat mensen ze ook in de training met een opzetbit de hoogte in hijsteren.
)

KiWiKo schreef:hihihihi zo ga ik het noemen bij een jonkie die achter het bit kruipt![]()
"de LOLkur"
helemaal top !!!
* Krijgt Mr Ed visioenen..
KiWiKo schreef:hihihihi zo ga ik het noemen bij een jonkie die achter het bit kruipt![]()
"de LOLkur"
helemaal top !!!

[/quote]
)