Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
panache schreef:Sanniiy16 schreef:ik ben dus gelukkig niet de enige met die mening?
*edit.. Kijk panache die van jou vond ik dus echter wel een blooper om die foto heb ik moet lachen:)
haha
Nikki_jimmy schreef:HAHAHA! Zulke reacties had ik opzich ook wel verwacht :-P
Fleur_Laura schreef:waarom moet ik beter lezen?
Fleur_Laura schreef:sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een verschrikkelijke dierenbeul wie slaat er zijn paard uit de stal heeft bij het poetsen een zweep en geeft als een paard z'n oor draaid een schop? en waarom zet je erbij dat je nooit rekening houd met jou paarD? ik vind jou zeker geen paard waard sorry dat ik het zeg
Fleur_Laura schreef:sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een verschrikkelijke dierenbeul wie slaat er zijn paard uit de stal heeft bij het poetsen een zweep en geeft als een paard z'n oor draaid een schop? en waarom zet je erbij dat je nooit rekening houd met jou paarD? ik vind jou zeker geen paard waard sorry dat ik het zeg
beantsje schreef:Fleur_Laura schreef:sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een verschrikkelijke dierenbeul wie slaat er zijn paard uit de stal heeft bij het poetsen een zweep en geeft als een paard z'n oor draaid een schop? en waarom zet je erbij dat je nooit rekening houd met jou paarD? ik vind jou zeker geen paard waard sorry dat ik het zeg
Valt dit onder de categorie Bokt-bloopers?