[Fotoverz]Bloopertopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sannee1992x

Re: [centraal] Bloopertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:43

Vandaag was de 'Dag van het Paard' in Buurse

Afbeelding
....

Afbeelding
Weigering

Afbeelding
Er langsheen Extreme duivel

Afbeelding
Toen ze de 2e keer probeerde viel ze eraf ...

Afbeelding
Hindernis omver.. Clown

Afbeelding
Resultaat..

Afbeelding
...

Afbeelding
Op de rem..

Afbeelding
Vliegg!!! Haha!

Afbeelding
...

Afbeelding
Deze ruiter zat vóór het zadel in plaats van erop… Clown

Afbeelding
Denk je nou echt dat ik dáár overheen ga??

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:50

shets_rulez: er is niet echt goed gereden op dat concours ofwel?? maar wel hele leuke foto's!!

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:52

Bij de 70cm springen voor pony's, waar ik dus foto's van heb gemaakt, waren 10 die door gingen naar de barage, er waren ook wel hele goede ruiters tussen Knipoog

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:06

oke.. had jij nou zelf ook gereden? als je dat gedaan hebt hoe ging het dan? of heb je alleen foto's gemaakt? --XX--

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:36

Afbeelding

Mijn zusje op buitenrit (@ calypso1989 )
Cleo schrok omdat er motor langs reed.
( Dit zijn moment opnames )

Foto heb ik gemaakt.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:42

zitten weer een paar leuke bij:D
maar ook zat waar ik echtr van schrik... brrr... wat moeten die beesten in godsnaam voelen in hun mond:S

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:45

Bij A halthouden. Vork

Afbeelding

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:04

sorry, maar nu moet ik echt ff een opmerking maken op de foto van chagrijntje. wat zit zij te trekken! verschrikkelijk! je kan me ook niet wijs maken dat het zo lijkt, want ze zit niet voor niks zo achterover....

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:07

woow, die foto van chagrijntje is inderdaad niet normaal.. ik vind het gewoon een mishandeling lijken.. Die pony doet niet voor niks zijn hoofd zo omhoog en het bit, daar ga ik maar niet over praten, sorry hoor maar dat is gwoon te erg.. Huilen Bloos!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:10

Ja hoor mensen, stel jullie niet zo aan zeg! Die pony schrok toch van een motor! Dit is gewoon een reflex, dat kan gebeuren hoor. Dat meisje schrok zich een hoedje en haar eerste reactie was 'aan de rem!'. Tuurlijk, heel erg vervelend en pijnlijk voor de pony, maar kan (vooral als je nog wat jonger bent) altijd een voorkomen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:10

p
Laatst bijgewerkt door Yinari op 10-09-06 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:12

x_baumgold_x schreef:
woow, die foto van chagrijntje is inderdaad niet normaal.. ik vind het gewoon een mishandeling lijken.. Die pony doet niet voor niks zijn hoofd zo omhoog en het bit, daar ga ik maar niet over praten, sorry hoor maar dat is gwoon te erg.. Huilen Bloos!

Soms is het gewoon nodig als dit [tijdens een buitenrit] gebeurt... Als jouw paard schrikt kan je uit reflex gewoon zo reageren.. Al hou je dit niet tegen kan het nog erger aflopen....
Verder kunnen we beter weer gewoon ON-TOPIC verder gaan..

xxx

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:19

NieneWiep die foto is echt geweldig Tong uitsteken!
A halthouden haha !!
xx-

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:23

_Marleen_ schreef:
x_baumgold_x schreef:

Soms is het gewoon nodig als dit [tijdens een buitenrit] gebeurt... Als jouw paard schrikt kan je uit reflex gewoon zo reageren.. Al hou je dit niet tegen kan het nog erger aflopen....
Verder kunnen we beter weer gewoon ON-TOPIC verder gaan..

xxx

Ja inderdaad.. maarja.. Ik schrok wel een beetje.. mijn reflex is nog nooit uitgetest.. omdat ik een paard heb waarbij je een kanonschot af kunt vuren naast haar en nog niet schrikt.. is wel eens gebeurd.. op het strand.. ik schrok wel maar zij niet.. haha
laten we idd ON-TOPIC verder gan..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:23

DianneF schreef:
sorry, maar nu moet ik echt ff een opmerking maken op de foto van chagrijntje. wat zit zij te trekken! verschrikkelijk! je kan me ook niet wijs maken dat het zo lijkt, want ze zit niet voor niks zo achterover....

Dit soort reacties liever niet! Boos!

Kan gebeuren als een paard schrikt. Uit je eigen schrikreactie kan je dan te hard trekken. Neem aan dat ze dat niet voor de lol doet.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:34

NieneWiep:::
pony: " ik sta ook vierkant, maar dan anders Vork "

haha kom niet bij van het lachen Extreme duivel

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:42

roxiie schreef:
De foto's van x_baumgold_x, _eveline en miriano zijn eerder op een ongelukkig moment genomen dan dat het daadwerkelijk bloopers zijn..
Die andere zijn er bijhoorlijk "eng" uit

Dus jij zegt daarmee dat het "goed" is als je handen bijna op je schouders zitten? Scheve mond

Mja.
Er zijn weer leuke bloopers voorbij gekomen! Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:23

Off-topic: mensen spreken te gauw van mishandeling Knipoog

On-topic: Ook egt een mega blooper gemaakt vandaag (helaas niet op foto..) ik wilde over een boomstam heen springen maar in Vera's enthousiastme vergat ze de afstand in te schatten dus maakten we een noodstop voor de stam en sprong ze alsnog.. Resultaat: Vero die haast van Vera afvliegt (want ik vloog egt) en Fedek die jammer genoeg te ver had ingezoomd waardoor het niet op de foto stond.. Errug balen.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:35

Verosjaak schreef:
Off-topic: mensen spreken te gauw van mishandeling Knipoog

On-topic: Ook egt een mega blooper gemaakt vandaag (helaas niet op foto..) ik wilde over een boomstam heen springen maar in Vera's enthousiastme vergat ze de afstand in te schatten dus maakten we een noodstop voor de stam en sprong ze alsnog.. Resultaat: Vero die haast van Vera afvliegt (want ik vloog egt) en Fedek die jammer genoeg te ver had ingezoomd waardoor het niet op de foto stond.. Errug balen.

Wat is dat nou Bloos! Het is verplicht om bloopers te filmen/fotograferen hoor, wat denk jij nou! Nu hebben we hier niets meer te doen behalve off topic reageren op zinloze dingen en dat omdat er geen bloopers zijn Nagelbijten / Gniffelen

*sorry, ik verveel me echt heel erg..is niet te merken toch?*

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:09

Yinari schreef:
Ja hoor mensen, stel jullie niet zo aan zeg! Die pony schrok toch van een motor! Dit is gewoon een reflex, dat kan gebeuren hoor. Dat meisje schrok zich een hoedje en haar eerste reactie was 'aan de rem!'. Tuurlijk, heel erg vervelend en pijnlijk voor de pony, maar kan (vooral als je nog wat jonger bent) altijd een voorkomen.

als hij er in eens vandoor gaat kan je ook in een keer helemaal achterover kaleppen en dat de foto toen genomen is!! ben het met je eens ziet er naar uit maar hoft niet zo te zijn!

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:13

Vindt het een beetje overdreven, als jij lekker aan het rijden bent en er komt iets aan en je pony schiet er als een gek vandoor ga je ook achteruit en trek je in de mond, je kan moeilijk de teugels los laten als die pony zo keihard wegrent want 1 daar denk je dat moment niet aan en 2 dan kan die der in stuikelen

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:14

mandy13 schreef:
Yinari schreef:

als hij er in eens vandoor gaat kan je ook in een keer helemaal achterover kaleppen en dat de foto toen genomen is!! ben het met je eens ziet er naar uit maar hoft niet zo te zijn!

Dat is precies wat ik bedoel

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:15

Ik heb ook op een pony gezeten die heel de tijd ging rennen.,Als je trok deed ie ze hoofd omhoog en stopte hij na een tijdje.Als dit beestje beetje gevoelig is,heb ik liever dat het er zo uit ziet dan dat er dalijk een ongeluk gebeurt.(b.w.v)Het is een blooper!

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:18

Ik heb er ook nog eentje.Ik wilde wijken en shenziz niet dus ik kreeg geen reatie dus ik gaf hem een tik en dan krijg je dit:
Afbeelding
En als julolie denken dat dit zielig is o.i.d dan stuur je me maar een pb.
Laatst bijgewerkt door Miss_DJS op 10-09-06 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:18

haha dat doet mijn shetlandertje ook altijd