....

Weigering

Er langsheen

Toen ze de 2e keer probeerde viel ze eraf ...

Hindernis omver..

Resultaat..

...

Op de rem..

Vliegg!!!

...

Deze ruiter zat vóór het zadel in plaats van erop…

Denk je nou echt dat ik dáár overheen ga??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_baumgold_x schreef:woow, die foto van chagrijntje is inderdaad niet normaal.. ik vind het gewoon een mishandeling lijken.. Die pony doet niet voor niks zijn hoofd zo omhoog en het bit, daar ga ik maar niet over praten, sorry hoor maar dat is gwoon te erg..![]()
_Marleen_ schreef:x_baumgold_x schreef:woow, die foto van chagrijntje is inderdaad niet normaal.. ik vind het gewoon een mishandeling lijken.. Die pony doet niet voor niks zijn hoofd zo omhoog en het bit, daar ga ik maar niet over praten, sorry hoor maar dat is gwoon te erg..![]()
Soms is het gewoon nodig als dit [tijdens een buitenrit] gebeurt... Als jouw paard schrikt kan je uit reflex gewoon zo reageren.. Al hou je dit niet tegen kan het nog erger aflopen....
Verder kunnen we beter weer gewoon ON-TOPIC verder gaan..
xxx
DianneF schreef:sorry, maar nu moet ik echt ff een opmerking maken op de foto van chagrijntje. wat zit zij te trekken! verschrikkelijk! je kan me ook niet wijs maken dat het zo lijkt, want ze zit niet voor niks zo achterover....
roxiie schreef:De foto's van x_baumgold_x, _eveline en miriano zijn eerder op een ongelukkig moment genomen dan dat het daadwerkelijk bloopers zijn..
Die andere zijn er bijhoorlijk "eng" uit
Verosjaak schreef:Off-topic: mensen spreken te gauw van mishandeling
On-topic: Ook egt een mega blooper gemaakt vandaag (helaas niet op foto..) ik wilde over een boomstam heen springen maar in Vera's enthousiastme vergat ze de afstand in te schatten dus maakten we een noodstop voor de stam en sprong ze alsnog.. Resultaat: Vero die haast van Vera afvliegt (want ik vloog egt) en Fedek die jammer genoeg te ver had ingezoomd waardoor het niet op de foto stond.. Errug balen.
Yinari schreef:Ja hoor mensen, stel jullie niet zo aan zeg! Die pony schrok toch van een motor! Dit is gewoon een reflex, dat kan gebeuren hoor. Dat meisje schrok zich een hoedje en haar eerste reactie was 'aan de rem!'. Tuurlijk, heel erg vervelend en pijnlijk voor de pony, maar kan (vooral als je nog wat jonger bent) altijd een voorkomen.
mandy13 schreef:Yinari schreef:Ja hoor mensen, stel jullie niet zo aan zeg! Die pony schrok toch van een motor! Dit is gewoon een reflex, dat kan gebeuren hoor. Dat meisje schrok zich een hoedje en haar eerste reactie was 'aan de rem!'. Tuurlijk, heel erg vervelend en pijnlijk voor de pony, maar kan (vooral als je nog wat jonger bent) altijd een voorkomen.
als hij er in eens vandoor gaat kan je ook in een keer helemaal achterover kaleppen en dat de foto toen genomen is!! ben het met je eens ziet er naar uit maar hoft niet zo te zijn!