Maar daar ga ik niet overheen!oja, ze sprong ineens op zij, er word niet getrokken aan der hoofd. De balken zijn ook niet de beste, maar we hebben niets anders!
Hoe zo verwaand? ]ik was van plan een mooie foto te maken, maar madam wou niet meer en draaide der kont
Laatst bijgewerkt door Jolandaa_ op 07-09-06 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vond dat kruising van dat beentje zelf wel iets hebben.. Riva is en blijft een koe, met Bachelor als vader en burgraaf als opa, maar de springkwaliteiten heeft ze niet gekregen denk ik. Tis meer een verwaande trien, Ze zet wel de voeten met beleid neer. en ze hoeft de hengst maar te zien tegen over ons, en ze vliegt naar voren. Wel met der koppie naar boven.. Ze heeft ook verschillende namen daardoor
Zo zie je maar dat ook sportpony's fouten kunnen maken *met dank aan de ruiter* Je ziet het niet echt, maar alle stenen waren omgevallen omdattie door de hindernis heen sjeeste en half sprong..
Hier het bewijs dat het ook goed kan gaan:D en Alle foto's van het springen zijn bewogen, maar dit vind ik dan nog de mooiste
ja hahaha, ik wou eigenlijk gewoon rechtdoor en hij zit van voren zichzelf tegen te houden (nja.. ik dan hehe) omdat hij de andere kant op wilde en vanachteren kreeg ik dus temaken met zijn "vluchtreactie" die hij dus jolig uitte
sommige zijn echt suuppeeer wijze bloopers dat ik van mijn stoel val, maar de speciaalste vind ik toch het veulen, in begin was ik geschrokken maar toen ik het nog 20 keer afspeelde had ik de slappe lach, echt een "echte" blooper, de andere zijn ook heel mooi waar ik me echt niet kan inhouden.. :p :p :d :d grt rosieloverrr
en een klein tipje als iedereen nu even ontopic blijft en andere gaat ''afzeuren'' via PB dan komt er ook geen slotje. want als iedereen zo door gaat voel ik een slotje aankomen
ik las je topic casjuh maar het is ook wel een hele enge tractor