buster4ever schreef:sorry maar ik zie heir ook niet echt de humor van in sorry..
vind de foto's en filmpjes steeds minder worden...
de sfeer word hier ook aardig anders door sommige andwoorden van mensen hier op bokt..
ik zeg toch ook niet bij elke foto/filmje ow je bent je cap vergeten of je trekt lekker je pony in ze bek..enz enz enz lekker dom he wat als je valt op je kop en dat soort oliebol..
ik bedoel dat verpest zo enorm de sfeer in dit topic...
en mensen plaats gewoon een filmpje /foto die wel lollig zijn en men ook de humor erin ziet
Het hoeft toch ook niet een mega suepr geweldige blooper te zijn?
Blijf dan zel fook even ontopic, als je iets bv zielig vind of iemand "mishandeld"
het dier dan stuur je maaar pb naar die persoon!en nou weer ontopic!

, mensen hier op bokt vinden snel dat iets dierenmishandeling is, maar wat hier boven word gezegt is waar als je je paard bont en blauw slaat, te kleine halsters en zadels hebt en je paard alleen maar rijd en niet poetst en dat je paard geen stal of water en voer hebt dan is het pas om het een beetje dierenmishandeling te noemen
Er wordt gewoon vaak te snel gezegd dat het mishandeling is. Als je zelf op het paard zit is het natuurlijk sowieso anders dus mensen hier kunenn dat eigenlijk vaak niet bepaald beoordelen. Zoals gezegd geen voer/water niet passend tuig en een paard wat helemaal inelkaar gemept wordt dat hoort bij mishandeling! Veel andere dingen die hier als mishandeling gezien worden vallen vaak heel erg mee 
Wou m tegenhouden omdat ie er niet vandoor mag gaan omdat ie iets aan zn pezen heeft en dan krijg je dus dit resultaat:

ik weet t niet... maar als ze zo blijft kijken worden we natuurlijk nóóit beroemd