Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
X__Trees schreef:Weet niet echt wat te denken...
Welshen zijn er inderdaad met veel karakter, weet ik zelf ook.
En als je DA zegt dat ie gezond is OK..
Maar hier zo een lolletje van maken? Weet ik niet. Dat doe ik toch niet als de mijne hem recht zet. Dan weet ik: Of ik doe iets verkeerd Of er scheelt iets met hem.
De keren dat hij het dan deed, was het mijn fout...
Als deze pony hier zo heftig op reageerd, en dat weet je, pak hem dan niet opeens van stal: Laten we eens tonen wat je doet!
Daar heeft hij geen enkele baat bij. Ofwel verhelp je zijn probleem, want hieraan te zien heeft hij dat degelijk of je doet alleen dingen waar hij dit niet doet... Maak van hem geen object om mee "te gaan pronken- kvind niet meteen het juiste woord- maar zoiets dus"

. En daarbij super springen. uvando schreef:is goed ik teken een contract prima hoor no problemo
uvando schreef:oke jongens ga hier niet eens meer op in mazzol
sherr schreef:het kan zijn dat hij mishandeld is maar het lijkt op de filpjes of je het zelf uitdaagt.
je weet dat je pony steigerd waarom ga je dan stil staan.
dan daag je je pony ook wel uit hoor.
ik vind het een erg leuke pony maar ik vind dat je er beter mee moet omgaan.
Hoewel ik dacht dat je goed reed...
) snel tot bedaren komen, vind dat je het super doet!! 

uvando schreef:ik ga er nie op ik ga uitzoeken waar de bron van
dit proleem ligt

hahah

meer dan dit verwacht ik niet van hem 

Bovendien rijd ik mijn paarden niet anders omdat mijn vriend erbij is. Jep we waren lol aan het maken maar ik maak evenzeer lol met hem als mijn vriend er niet is.
die moeten dan niet reageren of lekker hun mening zeggen. Maar niet mij verbieden zulke foto's te plaatsen

sanie22 schreef:Wat een leuke pony!
Mijn eerste pony was ook zo'n lekker eigenwijs dier. Die kon alleen niet bokken, maar wel steigeren en heeel hard rennen. En daarbij super springen.
Vind dat je het prima doet, gewoon een beetje laten gaan dan gaat ie vanzelf weer verder. Dat zie ik toch liever dan iemand die pisnijdig op z'n pony wordt omdat ie een beetje stout is.

uvando schreef:joh ik ben 1.75 dat doe ik dt beest niej aan waarom altijd maar
op de rug van een paard klimmen.Gaa er mee wandelen maar
t staat vast ik kom een x langs en wedden dat he probleem
erkend wordt w8 maar af

xDramaQueen schreef:uvando schreef:joh ik ben 1.75 dat doe ik dt beest niej aan waarom altijd maar
op de rug van een paard klimmen.Gaa er mee wandelen maar
t staat vast ik kom een x langs en wedden dat he probleem
erkend wordt w8 maar af
ah, je bent dus zo'n typetje
sorry hoor maar ze heeft van alles wat laten komen en die hebben niets gevonden, dus zal jij dat ook niet, behalve dat deze pony nogal heel wat humor in zich heeft, of ga je dat eruit meppen/prikken?

X__Trees schreef:sherr schreef:het kan zijn dat hij mishandeld is maar het lijkt op de filpjes of je het zelf uitdaagt.
je weet dat je pony steigerd waarom ga je dan stil staan.
dan daag je je pony ook wel uit hoor.
ik vind het een erg leuke pony maar ik vind dat je er beter mee moet omgaan.
Ik volg je. Dit is voor de pony geen fun maken en uitrazen, dit is ruzie maken en zeggen "ik wil
dit niet, je doet me pijn of ik ben er bang van - iets in die trant"
In mij ogen is dit aan je vriend tonen, kijk ik kan blijven zitten op een moeilijke pony!
Ik herhaal nog eens: als je weet dat hij het niet leuk vind, waarom doe je het dan?
Een paard dat lol maakt ziet er heel anders uit hoor. Die steigert niet uit zichzelf.
Dat je dit imo op bokt gezet hebt? Dit is echt wel om zoveel pagina's bedelen hoor.
En dat je deze reacties dan allemaal weg lacht? Niet dat je ons gelijk zult geven, maar dat hebben
we wel.
Kvind jouw reactie weinig respect tonenHoewel ik dacht dat je goed reed...

Ik laat hem zijn gang niet gaan, ik heb bij hem mijn grenzen verder liggen dan bij ''normale'' dieren, natuurlijk kan je dat ook vervormen naar wat jij nu zegt, maar dan geef je helaas geen waarheid weer