Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

katrien13

Re: Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:28

Stoere pony!, je zit netjes in het filmpje, (ook al is het zonder zadel!) Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 13:54

X__Trees schreef:
Weet niet echt wat te denken...
Welshen zijn er inderdaad met veel karakter, weet ik zelf ook.
En als je DA zegt dat ie gezond is OK..

Maar hier zo een lolletje van maken? Weet ik niet. Dat doe ik toch niet als de mijne hem recht zet. Dan weet ik: Of ik doe iets verkeerd Of er scheelt iets met hem.
De keren dat hij het dan deed, was het mijn fout...

Als deze pony hier zo heftig op reageerd, en dat weet je, pak hem dan niet opeens van stal: Laten we eens tonen wat je doet!
Daar heeft hij geen enkele baat bij. Ofwel verhelp je zijn probleem, want hieraan te zien heeft hij dat degelijk of je doet alleen dingen waar hij dit niet doet... Maak van hem geen object om mee "te gaan pronken- kvind niet meteen het juiste woord- maar zoiets dus"

Lieve schat, deze pony is alles wat hij ooit zal kunnen zijn. Hij is van een onbetrouwbare rotmieter naar een betrouwbare rotmieter gegaan en meer kan ik niet van hem verwachten en mag ik ook niet van hem verwachten. Ik kan er ook mo gaan huilen maar daar schieten we ook niet veel mee op of wel? Laat ik hem liever uitrazen om dan verder te rijden alsof er niets gebeurt is.

katrien; dankje

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:25

pagina 18 alweer je gaat hard kath Haha!

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:32

is goed ik teken een contract prima hoor no problemo

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:50

Wat een leuke pony!
Mijn eerste pony was ook zo'n lekker eigenwijs dier. Die kon alleen niet bokken, maar wel steigeren en heeel hard rennen Haha! . En daarbij super springen.
Vind dat je het prima doet, gewoon een beetje laten gaan dan gaat ie vanzelf weer verder. Dat zie ik toch liever dan iemand die pisnijdig op z'n pony wordt omdat ie een beetje stout is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 15:42

uvando schreef:
is goed ik teken een contract prima hoor no problemo

deal, wanneer mag ik je verwachten? dan zorg ik dat hij opgezadeld (nouja, opgedekt) klaar staat.
Als je je dan wel beter aan je woord houd dan eerder in dit topic;
uvando schreef:
oke jongens ga hier niet eens meer op in mazzol

sanie; ik ook, zeker als dat toch niet helpt Clown

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:02

Ontzettend leuk diertje! Ik ga helemaal met jou mee, als dit dier mishandelt is, een rotleven heeft gehad. Waarom zou je hem nu dan niet lekker veel lol gunnen? Je geeft aan dat hij dit alleen doet met dressuur en dat hij gewoon gezond is. Wat is dan het probleem? Deze pony heeft tenminste constant zijn oortjes naar voren en is geen Zpaardje dat elke dag een proef moet lopen en dat zonder plezier doet (niet beledigend bedoelt voor de Zruiters onder ons, ik heb het over paarden die dit niet leuk vinden). Nog veel geluk met je pony!

sherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:38

het kan zijn dat hij mishandeld is maar het lijkt op de filpjes of je het zelf uitdaagt.
je weet dat je pony steigerd waarom ga je dan stil staan.
dan daag je je pony ook wel uit hoor.
ik vind het een erg leuke pony maar ik vind dat je er beter mee moet omgaan.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:59

Heb je nog meer van die leuke filmpjes? Ik vind het echt een lekker eigenwijs dier!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 17:41

sherr schreef:
het kan zijn dat hij mishandeld is maar het lijkt op de filpjes of je het zelf uitdaagt.

Ik volg je. Dit is voor de pony geen fun maken en uitrazen, dit is ruzie maken en zeggen "ik wil
dit niet, je doet me pijn of ik ben er bang van - iets in die trant"

In mij ogen is dit aan je vriend tonen, kijk ik kan blijven zitten op een moeilijke pony!
Ik herhaal nog eens: als je weet dat hij het niet leuk vind, waarom doe je het dan?
Een paard dat lol maakt ziet er heel anders uit hoor. Die steigert niet uit zichzelf.

Dat je dit imo op bokt gezet hebt? Dit is echt wel om zoveel pagina's bedelen hoor.
En dat je deze reacties dan allemaal weg lacht? Niet dat je ons gelijk zult geven, maar dat hebben
we wel.

Kvind jouw reactie weinig respect tonen Hoewel ik dacht dat je goed reed...

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:30

Ik heb de eerste 10 pagina's gelezen en ik heb mij echt geamuseerd met al die mensen die niet willen luisteren en maar koppig blijven, en dan die mensen die commentaar geven zonder nog maar eens de moeite te nemen om iets te lezen.

Ik denk echt wel dat zij haar pony het beste kent en toch denken sommige bokkers dat zij de pony beter kennen als haar zonder hem ook nog maar eens in het echt gezien te hebben. Wat zou ik deze mensen toch zo graag eens zelf met deze pony bezig zien.

Ze hebben gewoon alle twee lol en daar draait het om!!!

western4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:47

mensen denken allemaal, ík denk dat degene van wie deze pony is, precies weet waar ze mee bezig is. Ze hindert de pony niet als het steigert of bokt, en lost het prima voorwaarts op. Deze pony loopt naar mijn idee maar een beetje te etterbakken, want hij kan wel degelijk erg netjes lopen, en het feit dat het mishandeld is zal er ook zeker aan meewerken. Meid ga zo door en hopelijk zal dit kleine ettertje ( Knipoog ) snel tot bedaren komen, vind dat je het super doet!!

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:58

ik ga er nie op ik ga uitzoeken waar de bron van
dit proleem ligt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:04

uvando schreef:
ik ga er nie op ik ga uitzoeken waar de bron van
dit proleem ligt

Jammer dit had ik al verwacht, je zegt wel stoer dat je dat contractje om erop te klimmen op eigen risico wel wilt tekenen maar als ze vraagt wanneer je erop gaat dan trek je je terug... Als je dan zo stoer iets zegt hou je er dan aan want zo wordt je straks nog minder serieus genomen. Knipoog

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:12

joh ik ben 1.75 dat doe ik dt beest niej aan waarom altijd maar
op de rug van een paard klimmen.Gaa er mee wandelen maar
t staat vast ik kom een x langs en wedden dat he probleem
erkend wordt w8 maar af

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:13

hahaha geweldig, waar we toch problemen over maken Nagelbijten / Gniffelen
ik vind het echt leuk Pharagirl kan zeggen wat ze wilt en kent het dier beter dan wie dan ook!
maar bokt weet het natuurlijk weer beter Rolleyes
En dierenartsen weten het ook al niet meer Rolleyes

Meid doe lekker waar je mee bezig bent! Zolang jij maar weet dat er niks aan de hand is he !
Ziet er grappig uit, Het is gewoon een beetje een veulentje Clown hahah
Veel plezier ermee! Bokt als dierenliefhebbende speciaal paarden zou blij moeten zijn dat Pharagirlke hem gekregen heeft anders zou die wel of: geslacht/van huis naarhuis verkocht/WEgkwijnen op de paardenmarkt of zo iets dergelijkt! Ik heb respect voor wat je doet!

En dan zou heel bokt roepen: Wat erg of zoiets dergelijks
Sorry als het aanvallend overkomt!

Edit *een keer wat bij gevoegt een keer een haakje vergeten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 20:30

Geak; dankje Lachen

uvando; Is ook goed voor mij, wel jammer dat je terug krabbelt overigens maar oke...Wat jij wil. Wanneer kom je langs?

Jusje; idd dat snapte ik ook niet ma goed, haar ding Knipoog

misal; hij doet het al prima Lachen meer dan dit verwacht ik niet van hem Lachen

kers dankje Lachen

X__Trees op welke reactie doel je dan precies? Ben, in tegenstelling tot sommige andere, nog nergens grof naar iemand in persoon geweest. Nog niemand veroordeeld op basis van profiel of andere dingen. Dus in hoeverre mijn reactie onrespectvol is?. En het feit dat je op basis van een filmpje en mijn reacties (die imo niets aan mijn rijden veranderen) je volledige mening veranderd die je waarschijnlijk over een hoop foto's hebt gevormt, zegt meer over jouw manier van denken dan over mijn manier van rijden Lachen Bovendien rijd ik mijn paarden niet anders omdat mijn vriend erbij is. Jep we waren lol aan het maken maar ik maak evenzeer lol met hem als mijn vriend er niet is.
Waarom zou ik het niet op bokt plaatsen? Ik ben trots op deze pony. Dat een stelletje kruidje roer me nietjes dit mishandeling vinden is mijn probleem helemaal niet Lachen die moeten dan niet reageren of lekker hun mening zeggen. Maar niet mij verbieden zulke foto's te plaatsen Knipoog

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:39

haha wat een gel*ul om zo'n topic zeg.
Als jij zelf weet hoe die pony is, waar maken de mensen dan een probleem van Clown
dit is echt zo typisch bokt he.

Verder is het een leuk diertje om te zien Lachen
Knap dat je er nog op blijft zitten *LOL*
Hoé krijg je het voor mekaar om 18 pagina's te krijgen hahaha ROFL

Ik kan er serieus wel om lachen Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:40

sanie22 schreef:
Wat een leuke pony!
Mijn eerste pony was ook zo'n lekker eigenwijs dier. Die kon alleen niet bokken, maar wel steigeren en heeel hard rennen Haha! . En daarbij super springen.
Vind dat je het prima doet, gewoon een beetje laten gaan dan gaat ie vanzelf weer verder. Dat zie ik toch liever dan iemand die pisnijdig op z'n pony wordt omdat ie een beetje stout is.

die zijn er veel te veel, en altijd doet het paard het terwijl de ruiter de grootse fout is (ziet beelden van een rukkend bit, keiharde striemen, en prikkende sporen)
Verdrietig
nee zie dit veel fijner! Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:42

uvando schreef:
erkend wordt w8 maar af

ah, je bent dus zo'n typetje Misselijk
sorry hoor maar ze heeft van alles wat laten komen en die hebben niets gevonden, dus zal jij dat ook niet, behalve dat deze pony nogal heel wat humor in zich heeft, of ga je dat eruit meppen/prikken?

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:36

xDramaQueen schreef:
uvando schreef:
erkend wordt w8 maar af

ah, je bent dus zo'n typetje Misselijk
sorry hoor maar ze heeft van alles wat laten komen en die hebben niets gevonden, dus zal jij dat ook niet, behalve dat deze pony nogal heel wat humor in zich heeft, of ga je dat eruit meppen/prikken?

Ach wat wil je van iemand die al op verschillende plaatsen is buitengekegeld Knipoog

Ik verwacht niet veel van jouw bezoek uvando... naar je reputatie gekeken (ja ik heb opzoekingswerk gedaan) denk ik dat jij het dier nóg slechter gaat aanpakken dan je zelf denkt dat ie nu aangepakt wordt...
Tsja we zien wel... maar je trekt inderdaad terug.

Maar ik wil je speciale gaven wel eens zien hoor... puur op zicht zeggen wat er met een pony mis is... Doen er niet veel je na. Waarom kan je het niet nu van op afstand doen? Komt makkelijker uit voor jou, dan moet je geen kleur bekennen als je zegt dat je sowieso niet kan of mag komen Knipoog

Hou de eer voor jezelf... maar terugkrabbelen doe je toch sowieso...

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:56

Ik vind het alleen maar van verstand getuigen als iemand van 1.75 niet op een Welsh van een meter gaat klimmen. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:05

X__Trees schreef:
sherr schreef:

Ik volg je. Dit is voor de pony geen fun maken en uitrazen, dit is ruzie maken en zeggen "ik wil
dit niet, je doet me pijn of ik ben er bang van - iets in die trant"

In mij ogen is dit aan je vriend tonen, kijk ik kan blijven zitten op een moeilijke pony!
Ik herhaal nog eens: als je weet dat hij het niet leuk vind, waarom doe je het dan?
Een paard dat lol maakt ziet er heel anders uit hoor. Die steigert niet uit zichzelf.

Dat je dit imo op bokt gezet hebt? Dit is echt wel om zoveel pagina's bedelen hoor.
En dat je deze reacties dan allemaal weg lacht? Niet dat je ons gelijk zult geven, maar dat hebben
we wel.

Kvind jouw reactie weinig respect tonen Hoewel ik dacht dat je goed reed...

Ze kan hetm wel onder controlle houden zei e een paar topics terug nog maar hier laat ze hem zn gang gaan lekker stoern ugh ugh

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:10

Arm dier. Ik heb het topic doorgelezen en no matter what jij zegt, vind ik dit totaal geen vreugdebokjes. Dit zijn ga van m'n rug af praktijken. En nee, niet alles is medisch, het kan ook tussen de oren zitten.

Jammer dat je dat zelf niet ziet. Het is overigens wél een prachtige pony!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 22:15

Narya; Zij is degene de wilde komen, zij is de gene die de pony zijn stokmaat kende. Ik ken uvando niet persoonlijk dus wist niet dat ze zo groot was. Dan nog gaat het vooral om voorgaande reacties Knipoog

hoi kleinelinda, blij jou nog eens te zien Lachen Ik laat hem zijn gang niet gaan, ik heb bij hem mijn grenzen verder liggen dan bij ''normale'' dieren, natuurlijk kan je dat ook vervormen naar wat jij nu zegt, maar dan geef je helaas geen waarheid weer Lachen

saaraah; als hij je er af wil, en je blijft goed zitten, gaat hij er bij liggen. (jep, ikheb ooit 1 persoon op hem gehad die zei dat hij 'hem wel ff wat manieren bij zou leren' en waarvan ik wist dat ze wel binnen de grenzen zou blijven)