Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voltigeur schreef:Hoog springen is 1, maar van hoog naar beneden springen is 2, hé...
Sily schreef:Ik ga denk ook maar eens pauze nemen, 4 uur redt TS toch niet meer en na al die opmerkingen van ava twijfel ik nu toch aan zijn geaardheid
Sily schreef:Ik ga denk ook maar eens pauze nemen, 4 uur redt TS toch niet meer en na al die opmerkingen van ava twijfel ik nu toch aan zijn geaardheid
Voltigeur schreef:Hoog springen is 1, maar van hoog naar beneden springen is 2, hé...
Voltigeur schreef:Sily schreef:Ik ga denk ook maar eens pauze nemen, 4 uur redt TS toch niet meer en na al die opmerkingen van ava twijfel ik nu toch aan zijn geaardheid
Ik ben nog altijd zeker van mezelf...
Voltigeur schreef:Sily schreef:Ik ga denk ook maar eens pauze nemen, 4 uur redt TS toch niet meer en na al die opmerkingen van ava twijfel ik nu toch aan zijn geaardheid
avaluna schreef:Ik heb trouwens nog een broer in de aanbieding...
avaluna schreef:Voltigeur schreef:
horssie schreef:avaluna schreef:Ik heb trouwens nog een broer in de aanbieding...
voor de dames of?
Sily schreef:Hahahahaha FOTOOOOO
avaluna schreef:Maar misschien voor de overige dames, is geen paardenman, maar...
horssie schreef:Sily schreef:Hahahahaha FOTOOOOO
zei er iemand foto??
avaluna schreef:Ik heb trouwens nog een broer in de aanbieding...
avaluna schreef:zei er iemand foto??
Sily schreef:Ik help je wel een handje ava, gewoon de foto naar mijn mail sturen en dan zet ik hem hier wel neer.
Eh hoe oud is je broer?
Hoe oud is ts trouwens? (owow kweet niet eens hoe oud mijn verloofde is)
horssie schreef:Sily schreef:Ik help je wel een handje ava, gewoon de foto naar mijn mail sturen en dan zet ik hem hier wel neer.
Eh hoe oud is je broer?
Hoe oud is ts trouwens? (owow kweet niet eens hoe oud mijn verloofde is)
haha 32