Gompie is niet volwassen Kazary, Gompie is al bijna 50....
Billy
Geplaatst: 16-02-09 15:01
suleilitha schreef:
Ik heb al enkele malen getemt maar volgens mij zijn de modjes niet thuis.
Het is me al vaker opgevallen dat modjes voor sommige bokkers sneller zijn dan voor anderen, en ook zeer willekeurig zijn in het omgaan met slotjes, OW's, bans etc....... Maar ontopic, ik heb ook nog steeds les
kazary
Geplaatst: 16-02-09 15:01
50? Tja,wat moet je daar nog van gaan verwachten dan. Temmen zie ik vaker voorbij komen, wat is dat? Als we het dan toch niet meer over les hebben.
Anoniem
Geplaatst: 16-02-09 15:02
Nee Billy, Gompie is al bijna 60
Nog even voor de goede orde, ik heb mijn vriend niet bont en blauw laten slaan en die laat zich door mij ook niet uit een wei houden. Ik denk dat, omdat we elkaar niks gebieden, ook nog altijd bij elkaar zijn
Over lessen etc. Wat vinden jullie ervan om met een groen peerd, zodra het goed zadelmak is, meteen de les in te gaan?
Billy
Geplaatst: 16-02-09 15:03
Bij Temmen druk je op het rode uitroeptekentje aan de rechterkant om vervelend, gestoord of ongepast gedrag te melden....
Ik ben ook gelijk gaan lessen met mijn 3-jarige toen hij zadelmak was en een klein beetje stuur had Vind het ideaal. Een extra paar ogen die zien of het goed gaat en daarbij gelijk goede aanwijzingen zodat je foutjes kunt verbeteren voor er dingen misgaan of inslijten...
kazary
Geplaatst: 16-02-09 15:05
Dank je wel, weet ik dat ook weer. Het lijkt hier dan niet erg te helpen, maar goed de dag is nog niet voorbij.
Dat vindt ik heel goed sul. Dan komen er minder snel foutjes in die zo belangrijke basis.
Dit onderwerp is blijkbaar erg beladen. Natuurlijk verschillen de meningen en dat is ook niet erg, alleen zijn er te veel persoonlijke aanvallen in het topic geplaatst en hebben wij niet het idee dat het topic nog gezellig verder kan gaan. Om deze reden is dus besloten om het topic op slot te houden.