Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjuh1994 schreef:
daantjuhhh schreef:T lijkt mij meer dat hij denkt dat dat andere paard slaat.
(hij zwiept met z'n staart en gooit zijn kont iets de lucht in.
Andere paard doet uit instinkt van voor de lucht in komen om de zogenaamde klap te ontwijken..
(die van mij doet dit ook altijd als de gene voor hem op wei zwiept met de staart)
lexlover schreef:
mandy13 schreef:lexlover schreef:
geen wonder dat ie zo bokt![]()
![]()
Pletje123 schreef:Zo zeg Oryantje wat een post!
Iets vriendelijker reageren zit er blijkbaar niet in ofzo?
Op het filmpje ziet het er inderdaad niet heel vriendelijk uit, maar weet jij wat de achterliggende gedachte is van de amazone?
Ik vind het nogal kort door de bocht van jou om zo te reageren. Ook als de handeling van de ruiter niet helemaal juist waren. Volgens mij was het paard dwars en probeerde ze hem zo te corrigeren. Als hij reageert met een bok op de zweep, is dat ook voor mij een reden om em nog een tik te geven. De aanhouder wint en het paard moet gewoon naar voren op het moment dat hij een voorwaartse hulp krijgt.
Beweren dat zoiets nooit aan het paard ligt vind ik vreemd. Ik bedoel: op sommige momenten is je paard gewoon even nukkig/eigenwijs. Dan ben jij er als berijder om dat recht te trekken. En nee, dan ben je niet meteen een dierenbeul.
claudia23 schreef:Sorry voor nogmaals de offtopi reactie...Hetlijk net ofdat het paard zit verstapt en daardoor de afstand niet goed meer kan inschatten...
Effin ik ben zeker niet weg van tik op zijn plaats maar dit is, vind ik, een beetje teveel van het goede...