help!! heb even een vraagje.. ik kan best even gaan zoeken naar een blooper van mij. maar, weet niet hoe ik ze moet plaatsen[size=24]aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! iemand een tip?
dit is ook de hoogste die hij OOIT heeft gedaan, als hij bang is of heel erg boos is steigert hij ook maar dan komt ie nauwelijks van de grond.. gelukkig
Het verloop van gezichtsuitdrukkingen bij het maken van een noodsprong.... Aan de hoofden van zowel paard als ruiter is af te lezen dat dit een zeer spannend moment was... Het balkje bleef liggen, maar het levert een paar lachwekkende foto's op. Aaaahh!!! Oehhhhh!!! Pfffff!!! Hahahaha!!!!
die spring foto's met die leuke gezichten baas ik heb er nu geen zin meer in het zijn weer geweldige foto's ik ben hier een tijdje weer niet op geweest hier in dit topic dus moet ff bijlezen,wat ik nu wel heb gezien het is hier weer gezellig leuk!!
Oei dat steigeren is best eng ja, het lijkt me echt niets om zo achterover te klappen. Maar gelukkig ging het goed. *plakt met photoshop een ondergaande zon erachter*
Hehe Die steiger lykt eng .. Kheb al zoveel bloopers gehad maar geen enkele op de pc kunnen zetten , nu ben ik 2 paardjes aan het opleren waaronder 1 arabische volbloed merrie dus daar zullen wel veel bloopers van komen en veel vallen Ik zet ze er drekt op als ik er heb