whaha dat filmpje is goed~!~ zo had ik het vrijdag ook ... laag kruisje meneertje denk oo leuk springen ( was al tijdje geleden ) springt die zooo hoog ik vloog er bijna af maar gelukkig niet Helemaal jhammer genoeg geen foto's daarvan waren anders wel weer grappig geweest
Weer een stuk moeten teruglezen. Hele grappige zitten er weer tussen! Die met die fjorden is ontzettend lache!
Die shet herman geloof ik , vindt ik maar zielig. Volgensmij istie nog harstikke groen ofzo, en anders heeft ie ergens last van ofzo want dat doet ie niet zomaar.. Die shet die schuurt vindt ik eigenlijk ook wel zielig , Die vergaat van de jeuk gewoon..
haha, ik wilde met mijn (nu verkochte ) verzorgpaard savage op de foto, gewoon zo'n droge dat we naast elkaar staan. Alleen hij kende een kunstje van 'pootje' geven:) naja hele leuk natuurlijk, alleen hij kon het nog niet zo goed op commando dus deed hij het soms maar bij de lichtste aanraking nouja, en toen knipte mijn vriendin net een foto wanneer ik zo iets zeg als: savviej!!! hoezo ik kijk als een holbewoner http://www.badongo.com/pic/271608