Maar goed, ik zou het gewoon zover laten komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op de wei mocht ze uitbreken dan ben ik verzekert staat in de polis.

langemans schreef:Iwant mijn vader zit bij de brandweer".
bispax schreef:klinkt super ...maar goed ik ben misschien onverantwoord voor de meeste ...maar ga geen gevaar opzoeken ..ze zijn niet indirect bang ervoor maar het is meestal het onverwachte wanneer en waar de knal komt ....gelukkig steken ze niet zo veel vuurwerk af bij m`n paardjes ...
.
Martine_m schreef:langemans schreef:Iwant mijn vader zit bij de brandweer".
Nee mijn vriend![]()
Ik vind het echt geweldig dat je dit voor elkaar krijgt met je paarden! Persoonlijk lijkt het mij best eng... maar ik denk dat als jij je paarden zo goed voor elkaar hebt dat het best een fijn gevoel is en dat je daar van wilt genieten.
Zelf ben ik het wel eens met wat andere hier zeggen, een paard is een vluchtdier.. en hoe lief het beesje ook is... het blijft een beest en zal nooit voor 100% te vertrouwen zijn! Dieren "denken" niet zoals mensen... ze zijn gericht op gevoel dus vanuit dat standpunt kan ik jou manier van twee kanten bekijken..
1) je hebt het vertrouwen van je paarden gewonnen en het lijkt als of ze alles voor je willen doen. Je bent heel erg bezig met het luisteren naar je paard en dus hun gevoel, ook dat vind ik super!
2) zoals al gezecht een paard blijft een paard, zal inderdaad (zoals hier boven of op de vorige pagina) niet denken, 'ohw, jou vind ik lief dus gooi ik niet van mijn rug af'. Eng idee hier aan vind ik ook dat je 3 kinderen hebt... stel dat je paard schrikt en een weg op rent in paniek? dan kun je inderdaad met een bit ook niet alles doen maar toch heb je dan meer controlle lijkt me... Ik vraag me af hoe je in deze situatie zal reageren... en of je er echt zeker van bent of je paard in een paniek situatie naar je zal luisteren.. heb je daar misschien een antwoord op? Niet om je te verantwoorden maar gewoon even uit interesse...
iniedergeval heel veel suc6 en plezier nog met je paardjes!

(dacht zet het maar voor de zekerheid erbij)
)maar daar komen de meeste ongelukken door ...omdat paarden kudde paarden zijn en als de een op hol slaat , gaan meestal de andere ook mee ..

dat is dan duidelijk!

Gipsylover schreef:immaculate schreef:Sorry hoor ...maar waaar ben je mee bezig ?![]()
Ben erg blij dat ik niet altijd in de stress hoef te zitten omdat mijn moeder weer eens op pad is !
Nooit bij still gestaan dat een paard nog altijd een vluchtdier is ?Hoeveel hij je ook vertrouwd als het bang is is het bang ,net als jij
Maar goed zal heel bokt wel weer over me heen krijgen .
En dat je geen cap dragt moet je idd zelf weten
Helemaal mee eens, ik vind dat het kan in een bak, of iets met omheining en met geen medeweggebruikers. Maar het is je eige keuze! Verder vind het het wel super om te zien!
Eleandra schreef:Nou Lydia, lekker bezig zie ik?
Prachtig wat je allemaal met Axel (en ook Spirit niet te vergeten) hebt bereikt. Het is misschien niet allemaal even veilig, maar paardrijden op zich is sowieso niet veilig, net als autorijden of zwemmen of turnen, er kan altijd wel wat gebeuren. Ik blijf het top vinden, ga zo door, al twijfel ik er niet aan dat je dat zult doen!
(nog wat van babs gehoord?)
.
.