Bolzak23 schreef:Wat een Leuke paardjes Florrtje.. We zien jou over een paar jaar vast shows geven op grote paardenevenementen of niet
Hopelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bolzak23 schreef:Wat een Leuke paardjes Florrtje.. We zien jou over een paar jaar vast shows geven op grote paardenevenementen of niet
kannie schreef:lijkt me echt gaaf als je dat allemaal met je paardjes kan....zucht..
veel trainen Michelle__ schreef:Echt heel knap wat je op deze leeftijd al allemaal kunt!Het ziet er echt vrolijk en leuk uit! Je mag blij zijn met iemand die zo'n geweldige paarden heeft! Veel plezier nog met alles wat je gaat doen!
mamma schreef:Nou ik vindt het knap dat je dit doet.
Zou het zelf niet eens durfen.
Als je maar lol hebt en dat straalt er bij alles wel vanaf bij jou.
Wist wel een antwoord maar kon het nog altijd niet zo mooi formulerenJmc schreef:Petje af! Ik heb grote bewondering en respect voor hoe jij met de paarden omgaat.
Heb ik nog een vraagje.. Hoe heet dat liedje van filmpje 1?
_Daniella_ schreef:Florretje waarom ga je zelf steeds door over die cap? Dit was toch afgesloten, maar je haalt steeds reacties van anderen terug, terwijl niemand meer iets over je cap zei.. Trek je er niets van aan, zoals je zei, eigen keuze! Klaar.
Maar zoals meerdere zeggen: echt super knap dat je dit durft!!
.
, sterker nog, je bent juist heel dankbaar
. hyawatta schreef:zo wat kun jij dat goed, las net je topic pas, maar zoals meerdere bokkers al hebben gezegd zullen er heel wat jaloers op je zou.
vind het echt super knap dat je het kan en het in 2jaar allemaal hebt geleerd.
echt heel stoer en veel lef heb je.
en leuke paarden heb je ervoor zeg.
heb zelf nog helemaal geen eigen pony/paard?
succes verder met trainen en wie weet hoever je wel niet komt.
_Ismay__ schreef:Florrtje, als ik zo al je reacties lees moet ik wel zeggen dat je me echt een heel euhm, positief meisje lijkt.
Je gelooft echt in alles en in jezelf, en je krijgt echt helemaal geen ego om alle mensen hier en om wat je allemaal kan, sterker nog, je bent juist heel dankbaar
.

Doe je daar nou op die laatste foto de handstand op je paard? 
Myrddin schreef:in 1 woord geweldig.
Heb genoten van je filmpjes en je topic..
Ga zo door meid..
en idd als je veel met paarden omgaat dan word je wel positiever...
Mooiere ziel kan je niet hebben als vriend
Ga zo door meis en als je nog eens in de buurt bent je bent van harte welkom om met onze paardjes te spelen..
Groetjes Chantal
Mijn toekomst word gevormd met vele diertjes ... waar woon je ?
MissBonny schreef:Wow; jij durft!
Sommige dingen doe ik jou echt niet na hooor!
Erg knap!
Toch zal ik als ik jou was wel een cap dragen; of het er nou uitziet of niet; het is toch echt voor je eigen veiligheid
Anyway; ik spiekte net ff in je profie; wow wat staan daar ook gave foto's tussen zeg!Doe je daar nou op die laatste foto de handstand op je paard?

Ik ben je er heel dankbaar voor en ik ben nog steeds superverbaasd over jou kunnen en je plezier en gewoon alles! 
Colorado schreef:Ja sorry, had hier al gereageerd
Maar door jou wou ik ook meer lol hebben onder het rijden en minder stijf gedoe, zoiezo wist ik niet wat ik aanmoest nu, Geen bak, nat land, was eerst niet rijden, is nu in stap samen met mijn verzorgpaard proberen te leren hoe dat sturen met zo'n neckrope gaat, springen zonder zadel en alleen halstertje, gekke dingen doen met jopke, zie: op knieen zitten, ongedraaid zitten, liggen en vandaag zelfs staan! Gaat nog niet van leien dakje maar Jopke blijft er rustig onder en ik vind het leuk om te doen. Eerst bestond mijn paardenbezigheid alleen uit springen, buitenritje, dressuur. En nu uit dit alles, ik denk dat je met dit topic meer mensen duidelijk hebt gemaakt dat je meer kan doen met je paardIk ben je er heel dankbaar voor en ik ben nog steeds superverbaasd over jou kunnen en je plezier en gewoon alles!
Ninx schreef:Waar kan ik meer lezen over dit onderwerp? Zou wel meer willen weten/ leren....
Vind het iig erg interessant!![]()
Let me know...
alvast dank
Ninx
florrtje schreef:Een mens moet meer de natuur leren begrijpen , om hem helemaal te begrijpen blijf je van een paard af , maar omdat we nu eenmaal zo ingesteld zijn om onze beesten voor alles te gaan gebruiken kan je dit toch maar beter op een zo natuurlijk mogelijke manier doen.