NIEUW hier op bokt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

florrtje

Re: NIEUW hier op bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:28

Bolzak23 schreef:
Wat een Leuke paardjes Florrtje.. We zien jou over een paar jaar vast shows geven op grote paardenevenementen of niet Knipoog

Hopelijk Haha!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:32

kannie schreef:
lijkt me echt gaaf als je dat allemaal met je paardjes kan....zucht..

waarom zucht ?
Ga op internet want info zoeken en we komen elkaar wel nog tegen op shows, iedereen kan dit , Geloof in je eigen! Knipoog veel trainen

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:33

meid vind je echt super stoer!! hoop je ooit te zien op shows!!!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:37

Michelle__ schreef:
Echt heel knap wat je op deze leeftijd al allemaal kunt! Lachen Het ziet er echt vrolijk en leuk uit! Je mag blij zijn met iemand die zo'n geweldige paarden heeft! Veel plezier nog met alles wat je gaat doen! Lachen

Blijer dan ooit ! Dit jaar overweeg ik het ook om een vette party te doen met men vrienden, allemaal heel leuk en zo , maar vier liever men verjaardag met men allerbeste vrienden en vriendinnetjes,
banketstaaf x Muiske x Thomas x Zippo x Omartje
Geen cadeautjes voor mij , tis een eer om daar op mijn verjaardag al te mogen gaan! Haha!

xxx

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:41

mamma schreef:
Nou ik vindt het knap dat je dit doet.
Zou het zelf niet eens durfen.

Als je maar lol hebt en dat straalt er bij alles wel vanaf bij jou.

voilà, wie zoekt die vind, mijn antwoord op rijden zonder cap wordt als volgt :
Ik rijdt zonder cap , en heb een hoop plezier , al 2 jaar lang
Ik rijdt zonder cap , en val , lig in het ziekenhuis , ben verlamd ofzelfs dood,
Ik blijf fier op het rijden zonder cap , heb mij zonder cap meer dan ooit kunnen amuzeren, Ben ik dood dan ga ik naar de hemel en messchien kom ik mijn beste vriendin wel weer tegen, daar zal ik dus ook gelukkig zijn , ben ik verlamd dan ga ik in mijn karretje staren naar emma en alle andere bitloze rijders.
zozo jij hebt me geholpen om het antwoord te vinden! Haha! Wist wel een antwoord maar kon het nog altijd niet zo mooi formuleren

xxx

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:44

Florretje waarom ga je zelf steeds door over die cap? Dit was toch afgesloten, maar je haalt steeds reacties van anderen terug, terwijl niemand meer iets over je cap zei.. Trek je er niets van aan, zoals je zei, eigen keuze! Klaar.
Maar zoals meerdere zeggen: echt super knap dat je dit durft!!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:46

Jmc schreef:
Petje af! Ik heb grote bewondering en respect voor hoe jij met de paarden omgaat.

Heb ik nog een vraagje.. Hoe heet dat liedje van filmpje 1? Haha!

Cotton eyed joe

Groetjes ! (dankje)

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:50

_Daniella_ schreef:
Florretje waarom ga je zelf steeds door over die cap? Dit was toch afgesloten, maar je haalt steeds reacties van anderen terug, terwijl niemand meer iets over je cap zei.. Trek je er niets van aan, zoals je zei, eigen keuze! Klaar.
Maar zoals meerdere zeggen: echt super knap dat je dit durft!!

Ja sorry , maar ik lees een reactie reageer erop, lees verder , en dan komje tegen dat het gedaan moet zijn , dan ben ik helaas een beetje te laat Tong uitsteken
xxx

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:52

Ja oke snap ik wel. Zou het zelf ook niet kunnen laten Clown

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:11

zo wat kun jij dat goed, las net je topic pas, maar zoals meerdere bokkers al hebben gezegd zullen er heel wat jaloers op je zou.
vind het echt super knap dat je het kan en het in 2jaar allemaal hebt geleerd.
echt heel stoer en veel lef heb je.
en leuke paarden heb je ervoor zeg.
heb zelf nog helemaal geen eigen pony/paard?
succes verder met trainen en wie weet hoever je wel niet komt.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:40

Florrtje, als ik zo al je reacties lees moet ik wel zeggen dat je me echt een heel euhm, positief meisje lijkt Haha!.
Je gelooft echt in alles en in jezelf, en je krijgt echt helemaal geen ego om alle mensen hier en om wat je allemaal kan Haha! , sterker nog, je bent juist heel dankbaar Haha!.

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 15:47

hyawatta schreef:
zo wat kun jij dat goed, las net je topic pas, maar zoals meerdere bokkers al hebben gezegd zullen er heel wat jaloers op je zou.
vind het echt super knap dat je het kan en het in 2jaar allemaal hebt geleerd.
echt heel stoer en veel lef heb je.
en leuke paarden heb je ervoor zeg.
heb zelf nog helemaal geen eigen pony/paard?
succes verder met trainen en wie weet hoever je wel niet komt.

Neen ik helaas nog geen paard...
tkomt wel nog Knipoog
xxx

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 15:49

_Ismay__ schreef:
Florrtje, als ik zo al je reacties lees moet ik wel zeggen dat je me echt een heel euhm, positief meisje lijkt Haha!.
Je gelooft echt in alles en in jezelf, en je krijgt echt helemaal geen ego om alle mensen hier en om wat je allemaal kan Haha! , sterker nog, je bent juist heel dankbaar Haha!.

Haha Bedankt , vroeger was ik veel negativer...
mijn leven was dan ook daardoor negativer.
Nu probeer ik altijd positief te blijven!
Iedereen zou dit moeten doen Haha!

xxx

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:02

Vandaag ging ik ook ev en springen zonder zadel en hoofdstel, maar met halster. Ging erg goed! (oeps zonder cap!)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:20

Wow; jij durft!
Sommige dingen doe ik jou echt niet na hooor! Haha!
Erg knap!
Toch zal ik als ik jou was wel een cap dragen; of het er nou uitziet of niet; het is toch echt voor je eigen veiligheid Knipoog

Anyway; ik spiekte net ff in je profie; wow wat staan daar ook gave foto's tussen zeg! Haha! Doe je daar nou op die laatste foto de handstand op je paard? Tong uitsteken

Laatst bijgewerkt door MissBonny op 18-11-07 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:25

in 1 woord geweldig.
Heb genoten van je filmpjes en je topic..
Ga zo door meid..
en idd als je veel met paarden omgaat dan word je wel positiever...
Mooiere ziel kan je niet hebben als vriend
Ga zo door meis en als je nog eens in de buurt bent je bent van harte welkom om met onze paardjes te spelen..
Groetjes Chantal

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:00

Myrddin schreef:
in 1 woord geweldig.
Heb genoten van je filmpjes en je topic..
Ga zo door meid..
en idd als je veel met paarden omgaat dan word je wel positiever...
Mooiere ziel kan je niet hebben als vriend
Ga zo door meis en als je nog eens in de buurt bent je bent van harte welkom om met onze paardjes te spelen..
Groetjes Chantal

Dankje ! , maar hmm... mijn beste vriendin was ooit een koe , mijn voorkeur gaat niet naar paardjes, maar naar elk ander dier , van een muisje tot olifant Knipoog Mijn toekomst word gevormd met vele diertjes ... waar woon je ? Cool

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:43

MissBonny schreef:
Wow; jij durft!
Sommige dingen doe ik jou echt niet na hooor! Haha!
Erg knap!
Toch zal ik als ik jou was wel een cap dragen; of het er nou uitziet of niet; het is toch echt voor je eigen veiligheid Knipoog

Anyway; ik spiekte net ff in je profie; wow wat staan daar ook gave foto's tussen zeg! Haha! Doe je daar nou op die laatste foto de handstand op je paard? Tong uitsteken

Zoals ik gedacht heb , het woord cap blijft vallen terwijl er niks meer over te zeggen is.
Voor de rest bedankt voor de toffe reactie ! Oja op die laatste foto probeer ik iets van een deftige rat te maken Tong uitsteken

xxx

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:30

Ja sorry, had hier al gereageerd Schijnheilig
Maar door jou wou ik ook meer lol hebben onder het rijden en minder stijf gedoe, zoiezo wist ik niet wat ik aanmoest nu, Geen bak, nat land, was eerst niet rijden, is nu in stap samen met mijn verzorgpaard proberen te leren hoe dat sturen met zo'n neckrope gaat, springen zonder zadel en alleen halstertje, gekke dingen doen met jopke, zie: op knieen zitten, ongedraaid zitten, liggen en vandaag zelfs staan! Gaat nog niet van leien dakje maar Jopke blijft er rustig onder en ik vind het leuk om te doen. Eerst bestond mijn paardenbezigheid alleen uit springen, buitenritje, dressuur. En nu uit dit alles, ik denk dat je met dit topic meer mensen duidelijk hebt gemaakt dat je meer kan doen met je paard Lachen Ik ben je er heel dankbaar voor en ik ben nog steeds superverbaasd over jou kunnen en je plezier en gewoon alles! OK dan!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:34

Knap dat je dat allemaal zo kan Ja

Succes nog ermee!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:35

Colorado schreef:
Ja sorry, had hier al gereageerd Schijnheilig
Maar door jou wou ik ook meer lol hebben onder het rijden en minder stijf gedoe, zoiezo wist ik niet wat ik aanmoest nu, Geen bak, nat land, was eerst niet rijden, is nu in stap samen met mijn verzorgpaard proberen te leren hoe dat sturen met zo'n neckrope gaat, springen zonder zadel en alleen halstertje, gekke dingen doen met jopke, zie: op knieen zitten, ongedraaid zitten, liggen en vandaag zelfs staan! Gaat nog niet van leien dakje maar Jopke blijft er rustig onder en ik vind het leuk om te doen. Eerst bestond mijn paardenbezigheid alleen uit springen, buitenritje, dressuur. En nu uit dit alles, ik denk dat je met dit topic meer mensen duidelijk hebt gemaakt dat je meer kan doen met je paard Lachen Ik ben je er heel dankbaar voor en ik ben nog steeds superverbaasd over jou kunnen en je plezier en gewoon alles! OK dan!

Amai zelfs foto's kunnen wonderen verichten! heel tof van je dat je het probeert, en je beseft nu vast en zeker dat iedereen dit kan , gewoon oefenen Knipoog
Een mens meot meer de natuur leren begrijpen , om hem helemaal te begrijpen blijf je van een paard af , maar omdat we nu eenmaal zo ingesteld zijn om onze beesten voor alles te gaan gebruiken kan je dit toch maar beter op een zo natuurlijk mogelijke manier doen.
Heel sjiek vanje !

xxx

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:37

Waar kan ik meer lezen over dit onderwerp? Zou wel meer willen weten/ leren....
Vind het iig erg interessant! Haha!
Let me know...
alvast dank
Ninx

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:44

Ninx schreef:
Waar kan ik meer lezen over dit onderwerp? Zou wel meer willen weten/ leren....
Vind het iig erg interessant! Haha!
Let me know...
alvast dank
Ninx

Hoh probeer is : spirit horses " (intypen bij google)

Nirvanalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:53

Wow echt super leuk hoe jij met die paarden omgaat,, Pling
Zelf zou ik dat ook wel willen kunnen met mn paardjes maar ik zou het niet durven Bloos

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:22

florrtje schreef:
Een mens moet meer de natuur leren begrijpen , om hem helemaal te begrijpen blijf je van een paard af , maar omdat we nu eenmaal zo ingesteld zijn om onze beesten voor alles te gaan gebruiken kan je dit toch maar beter op een zo natuurlijk mogelijke manier doen.

Haha!
Ik zag je topic nog staan(heb ergens al eens een reactie gezet) maar wil toch nog even op bovenstaande reageren....

Wat heerlijk om te lezen dat een jong meisje al zover denkt en zo paarden en paardrijden mag leren kennen.
Ik ben pas sinds een jaartje of 7 zover(30 jaar te laat maaaaaar.....beter laat dan nooit).

Hoop zeker dat je nog eens een topic plaatst!!!!!!