Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spot schreef:super_freek schreef:Ik heb hier weinig woorden voor. Als iemand bij mij op stal zo op zijn paard rijdt, dan trek ik die er meteen vanaf!!
Helemaal mee eens, zou ik ook doen. Echt niet normaal, tranen schieten in mijn ogen bah![]()
runningkawa schreef:Waar staat dat ze geen commentaar willen?
Het is wel typisch bokt, niet in watjes praten of in watjes rijden en het is fout
Stap in de echte wereld....vervelende paarden worden wel eens aangepakt...nog ergere echte wereld, veel stallen hebben er hun brood van omdat te veel ruiters te zacht zijn...
Bets schreef:RW ja zachte helers hebben diepe wonden, maar consequent zijn is toch iets anders als hard aanpakken, ik vind dit niet eerlijke consequente manier. Maar goed ik hou er over op. Mensen zien maar wat ze ermee doen. Ik heb gewoonweg medelij met de pony.
runningkawa schreef:Is ook niet nodig als je paard braaf blijft.
Maar als het zover is gekomen is moet je soms wat...
Bets schreef:RW ja zachte helers hebben diepe wonden, maar consequent zijn is toch iets anders als hard aanpakken, ik vind dit niet eerlijke consequente manier. Maar goed ik hou er over op. Mensen zien maar wat ze ermee doen. Ik heb gewoonweg medelij met de pony.
runningkawa schreef:Waar staat dat ze geen commentaar willen?
Het is wel typisch bokt, niet in watjes praten of in watjes rijden en het is fout
Stap in de echte wereld....vervelende paarden worden wel eens aangepakt...nog ergere echte wereld, veel stallen hebben er hun brood van omdat te veel ruiters te zacht zijn...
Nadya schreef:Laat ik het zo zeggen. Zeik niet dat ze commentaar krijgen.
Zo duidelijk?
runningkawa schreef:Bets schreef:RW ja zachte helers hebben diepe wonden, maar consequent zijn is toch iets anders als hard aanpakken, ik vind dit niet eerlijke consequente manier. Maar goed ik hou er over op. Mensen zien maar wat ze ermee doen. Ik heb gewoonweg medelij met de pony.
De ts is niet consequent geweest
daardoor is het paard niet meer zo leuk en dan moet je wel eens hard zijn...
niet leuk, maar soms is het niet anders
Om daarna weer een blij paard te hebben, die weet waar de grenzen liggen