Carlolover schreef:miss is het handig om het hele topic te lezen
Inderdaad, dat scheelt héél wat nutteloze reacties

Dan kunnen we tenminste weer op een normale manier verder praten.

Hier wordt namelijk geen mens wijzer van..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carlolover schreef:miss is het handig om het hele topic te lezen
appelbolfan schreef:Carlolover schreef:miss is het handig om het hele topic te lezen
Inderdaad, dat scheelt héél wat nutteloze reacties![]()
Dan kunnen we tenminste weer op een normale manier verder praten.
Hier wordt namelijk geen mens wijzer van..
Citaat:
Uhm, als dat naar mij bedoeld was, dan heb ik dat gedaan hoor.
Ik ben het nergens tegen gekomen, en vond het niet echt duidelijk naar voren komen uit de eerste post. Beide filmpjes gaat het om een shet van een vriendin, dus ik nam aan dat dat dezelfde shet was. Alleen ik meende op de filmpjes 2 verschillende shets te hebben gezien, vandaar.
dravergekkie schreef:wil je mijn shet soms ook inrijden ...je doet zo geweldigje zal dan gelijk afleren om sporen of zweep hardhandig te gebruiken
![]()
okee nu ff serieus.
okee toen dit topic begon te lezen had echt zo iets van hoe durf je..!!
sporen zijn te verfijning van je hulpen en niet op mee te prikken en al totaal niet in de flanken.
geen fijn gevoel voor de pony...sowieso denk dat voor jou is om die dingen ver uit je buurt te leggen.
veder tsjah je bent aan de grote kant voor de shet en lijkt niet alsof je erg comfortabel om hem rijd kan begrijpen dat je comentaar heb gekregen op wedstrijd.veder springen op stenen geen verstandig idee doe dit lekkr in gras of op zand.
of laat je zusje voortaan lekkr de shetten rijden....![]()
wat er veder van moet vinden tsjah mag hopen dat je niet met ze omgaat als je beschrijft![]()
vind goed van appelbolfan dat ze je wil helpen
veerledec schreef:@casperrr: Waar haal je vandaan dat mensen jouw naam door het slijk halen? Iris dacht je te herkennen, en wilde je waarschuwen voor eventueel misbruik van jouw filmpje. Wij kunnen wel raden dat, indien jij dit bent, er iets niet klopt, gezien de afstand tussen jullie woonplaatsen.
Eerlijk gezegd is het jouw eigen overdreven reactie die mij doet twijfelen aan jou.