Gister in Diwngeloo even wezen kijken/foto's maken. ( was volgens mij de L ) Niet echte bloopers gezien, wel o.a. deze weigering ( volgens mij schreeuwde ze nog iets in de richting van "doorgaan")
Geweldig al die bloopers Heb ze zelf niet maar nu ik een verzorgpony heb die van racen houd en t liefst alleen maar hard gaat, komen die er vast nog wel..
dit zal noelle niet leuk vinden... maarja dit is al een paar jaar geleden in het crossbos met super**shetlander** hij haalt t niet bij de rest maar ik wou toch even mn bijdrage leveren...
*oeps* ik denk meteen ergens aan: Ik ben zaterdag van paardje gevallen met springen. pony heeft niet zoveel ervaring. dus ga ik maar bij een ander rijden zodat hij er niet vandoorvliegt. ik denk: heej.. het gaat goed.. dus ik ga maar wat meer afstand nemen.. en ja hoor.. VLIEEEGGG vroem.. vlak voor de muur: *boem* daar lig ik..
In september heb ik de Spruce Meadows Masters in Calgary (Canada) bezocht. Wim Schroeder kwam in de finale helaas ten val, dus de grote prijs had geen Nederlandse winnaar. Wel stond er de volgende dag een (naar mijn mening) geweldige foto op de voorpagina van de Calgary Herald:
Die hand van de ruiter, het oog van dat paard... Prachtig! Helemaal omdat ik weet dat de val goed is afgelopen voor ruiter en paard, dan kun je met een glimlach naar zo'n foto kijken!
Jep na dit topic ECHT geen spring sessie's meer voor mij.. Ochja had toch al nooit zo'n ambitie om nou eens te gaan springen.. Maare Ik vindt toch echt wel 1 van de beste met die fantasie rijke haf.. Hahah Zonder balkjes..
GEWELDIG!!!
Ps: Ik wou ooit met mijn fries springen en hij ging recht door de hindernis haha.. Of een keertje een dubbel sprong de eerste deden we samen, de 2e deed ik alleen