Ik zal er zo even goed voor gaan zitten om een fatsoenlijke reactie te schrijven, maar ik ben nu even aan het werk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Hahahah, achja je maakt een soort van positieve 'reclame' (niet t juiste woord, maar je snapt wat ik bedoel denk ik) voor ze, dus dan nemen ze dat vast voor lief
Werk ze!
midgie schreef:Nou ik heb die info al eerder gegeven hoe ik het doe, dus lees even terug
Ik blijf bij mijn standpunt dat je niet op een 2 jarig paard hoort te gaan zitten , daar kan ik niet open voor staan nooit , ook een vind ik dat je niet op een 3 jarige hoort, waarom zo een haast, zeker als je recreatief bezig ben ?
Verder stop ik in deze discussie, want mijn mening is wel duidelijk toch?
vuurneon schreef:Peta geeft zeer gekleurde informatie uit die niet representatief is voor de hele doelgroep. Als je met goede info wilt komen, is het belangrijk om de bron kritisch te bekijken. Punt is dat peta een standpunt in neemt en vanuit daar alleen op zoek gaat naar datgene dat hun standpunt bevestigd en presteren het zelfs om dan te zeggen dat die de situatie is voor de hele populatie. Dat is dus een recept voor tunnelvisie en onjuiste manier van degelijk onderzoek doen.