Wat een KWIJL PLAATJE
:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~ 
Oohh zeg wat ontzettend mooi..
Okee ik wacht nog wel ff met mijn nieuwe rij foto's te plaatsen anders vallen die ook zo in het niets
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kleintje schreef:Opmerking voor Sharonaollie en Suzanne... je kan ook kortere zwepen kopen als je zweep te lang is. Anders moet je hem gewoon bij het handvat beetpakken. Ik vind het geen porum als de knop van je zweep zo'n eind boven je paard uitsteekt.
Rage ofzo, steeds meer mensen die je zo ziet rijden.
(niet boos bedoeld ofzo hoor
) marloezzke schreef:aifa en moniek bontje onder het dekje iek wat een lelijk gezicht
vindt het echt afschuwelijk en als je er goed effect van wil hebebn moet je recht op de huid gebruiken
tuurlijk dat weet ik maar zo kan het ook ben je niet op de hengstenkeuring geweest? daar reden verschillende topruiters precies hetzelfde met het bondje tussen het shabrak en het zadel,en dat jij het afschuwlijk vindt kan ik niet echt een boodschap aan hebben sorry

marloezzke schreef:aifa en moniek bontje onder het dekje iek wat een lelijk gezicht
vindt het echt afschuwelijk en als je er goed effect van wil hebebn moet je recht op de huid gebruiken