Alleen die beugels
Ik zou zo echt niet kunnen rijden met lange beugels. Maar dat verschild natuurlijk per persoon. 
Veel succes nog met hem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou zo echt niet kunnen rijden met lange beugels. Maar dat verschild natuurlijk per persoon. 
dus snappen ze het als je gaat zitten en teugels iets meer laat doorkomen (ik zeg dus niet trekken, maar misschien net even iets sterker laten voelen (en een paarden mond is gevoelig.. dus daar is niet veel voor nodig
!))
.. dus kennen ze het toch wel
brittje88 schreef:mensen weten het hier wel allemaal zo goed, maar de meeste beginnen met wat rijd je dat dier met een slof!!!!! terwijl dat hele ding niet strak staat. beetje gezeik om niks dit. Oké dat aan de longe ziet er niet geheel fijn uit maar om de rest moeten jullie gewoon niet zo zeiken. vind het een beetje een zinloze discussie, of je een paard wel of niet op de zit moet rijden. iedereen zijn manier.
smurffie schreef:zullen ze dat dan snel aan zonder doen? zoiezo is ervandoor gaan de reactie daarop niet anders dan terugrijden.. dus kennen ze het toch wel
![]()
saskiakefie schreef:VivaLaVida schreef:waarom gaan we uberhaupt op paarden zitten??
Ik vind het zielig!
huh vind je dat nou wel weer zielig?
of bedoel je gewoon: we rijden toch al op paarden, dus hoe maakt niet uit meer?
) dus dan is dat eigenlijk ook zielig.. smurffie schreef:Dan, heb je als het goed is, aan de longe geleert dat waarneer ze ervandoor gaan: jij gaat zitten en het teugelcontact versterkt. En dat waarneer ze terug komen ze het goed doen dus beloont wordendus snappen ze het als je gaat zitten en teugels iets meer laat doorkomen (ik zeg dus niet trekken, maar misschien net even iets sterker laten voelen (en een paarden mond is gevoelig.. dus daar is niet veel voor nodig
!))

suleilitha schreef:Hier kunnen de pennies in dit topic een puntje aan zuigen, complimenten.... nee van mij krijg je een staande ovatie, Tartaarsaus!!!
zeker!
)?