Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voltigeur schreef:iepsel schreef:Ik trek me voor nu even terug............om me morgen weer fris en fruitig (ik ben zó onweerstaanbaar in de ochtend **wink** **wink**) in de strijd te werpen.......Dames, heer..ik wens jullie een goede nachtrust. En dat de beste moge winnen....
Ik denk dat er enkel verliezers zullen zijn![]()
![]()
![]()
Voltigeur schreef:iepsel schreef:Ik trek me voor nu even terug............om me morgen weer fris en fruitig (ik ben zó onweerstaanbaar in de ochtend **wink** **wink**) in de strijd te werpen.......Dames, heer..ik wens jullie een goede nachtrust. En dat de beste moge winnen....
Ik denk dat er enkel verliezers zullen zijn![]()
![]()
![]()
avaluna schreef:Ik denk dat we trouwens te veel van ons zelf prijsgeven...
Misschien moeten we TS eens aan het woord laten over waar zijn voorkeur naar uit gaat...
iepsel schreef:Ow geloof me, als ik een avond zo erg heb gelachen?? Heb ik alleen maar gewonnen;).............dorie, wie schopt me even naar mn nest??
horssie schreef:mischien moeten we maar een boktmeeting gaan houden
kunnen jullie life gaan kiezen haha
gaan we met zen allen met de fanclub er heen
hm Bart moet ik die fanclub dan toch maar gaan oprichten?
avaluna schreef:hm Bart moet ik die fanclub dan toch maar gaan oprichten?
Voltigeur schreef:horssie schreef:mischien moeten we maar een boktmeeting gaan houden
kunnen jullie life gaan kiezen haha
gaan we met zen allen met de fanclub er heen
hm Bart moet ik die fanclub dan toch maar gaan oprichten?
Was misschien geen slecht idee... We zijn al met 2 met een leuk shirt (misschien kan je ze nu in productie brengen)