KIJK ALLEMAAL! Shetlanders Springen+Crossen(HARD)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_q

Re: KIJK ALLEMAAL! Shetlanders Springen+Crossen(HARD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:53

Rissjuh17 schreef:
De omheiding klopt niet.. maar als je van een andere hoek bekijkt zie je ook de kleuren van de balken anders..

Edit: Let op het ijzeren hek in het filmpje en bekijk dan de foto...

Volgens mij zijn de balken hetzelfde Lachen Maar het hek zie ik alleen op de foto ..Lachen

ZitAa

Rissjuh17 schreef:
De omheiding klopt niet.. maar als je van een andere hoek bekijkt zie je ook de kleuren van de balken anders..

Edit: Let op het ijzeren hek in het filmpje en bekijk dan de foto...

ooit is over nagedacht dat het vanuit een andere positie is genomen Lachen Knipoog

Waikiki

met andere woorden iedereen denkt nu dat ik het ben en mijn naam is dus door het slijk gehaald...

LinsxDot

dan zou die van de andere kant moeten zijn genomen ahaha.
want die rood wit blauwe balk ligt ook dan andersom omg. ik moet weer erover na denken hoor haha

daffene

Kan ook dat die foto van de andere kant is genomen. Ik vind het wel erg op mekaar lijken. Dat meisje heeft een rode jas aan en een rode rijbroek (komt volgens mij niet zo vaak voor), zowel op het filmpje als op de foto en tevens het dekje lijkt ook heel erg. En degene die daar in de bak staat les te geven heeft ook precies hetzelfde petje en jas aan en dan ook nog de lijkende omheining.

Heeft casperrr wel het goede filmpje gekeken, want ik vind het echt precies hetzelfde.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:54

Ja daarom .. oke ik had mischien eerst marieke een pb moeten sturen maja .. iedereen maakt ooit fouten!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:55

Lees dan even nog een keer.. Knipoog maar als je van een andere hoek bekijkt zie je ook de kleuren van de balken anders..
Knipoog nee jou naam word niet door het slijk gehaald.. dat filmpje zal wel gepikt zijn dan ofzo..

LinsxDot

ja ik vind alles wel het zelfde niet elk meisje gaat rood aantrekke pure toeval en dan ook nog is eht zelfde dekje? enz.. hmm vaag

ZitAa

casperrr schreef:
met andere woorden iedereen denkt nu dat ik het ben en mijn naam is dus door het slijk gehaald...

Ik denk dat het zo niet bedoelt is, meer van dat de TS jou filmpje heeft gebruikt Knipoog

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:57

@casperrr Bij het zien van dit filmpje zal niemand denken dat jij stom lesgeeft ofzo. Het ging erom dat de TS filmpjes heeft geplaats van "haar pony's" maar deze waarschijnlijk gewoon van internet heeft afgehaald ofzo. En misschien toevallig dan eentje waar jij opstaat, maar dan zit de TS hier dus gewoon te liegen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:58

ik was niet tegen iris ik zei alleen dat zij zei dat het marieke was voorderest niet hoor!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:58

casperrr schreef:

nee zeker niet!!

Wij willen er nu alleen achter komen dat het paard op het filmpje fernando is en niet die skippy Lachen De Ts gebruikte jou filmpje in haar topic en zei dat dit haar shet is en de persoon ernaast haar vader..
Er is nooit iets gezegt over dat jij verkeerd lesgeeft!
En als ik je topics zie vind ik dat je heel goed lesgeerft!

Nou gaat het er over dat het filmpje en de foto wel heel erg overheen komen Lachen

maar niemand maakt je zwart!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:59

lianne14 schreef:
Hier weigerde skippy. Mijn zusje zat erop. Ik had hem wel in het begin even aangepakt hoor,
voor dat mijn zusje erop ging. Mijn vader staat ernaast.
hij heeft na die weigering wel een tik gekregen hoor. En ik heb hem aangepakt daarna!
Dus maak je daarover maar geen zorgen! Skippy is van mij!

ik heb plaatsvervangende schaamte nu. een naamgenoot, en dan zó misselijkmakend bezig met haar pony's!!!!!!!

heb je hem voordat je zusje erop ging even in elkaar gerosd? en toen hij geweigerd heeft je zusje eraf gezet en hem toen ook nog even lekker afgerosd, onder het toeziend ook van papsie-lief???

WALGELIJK!!! Misselijk

14 jaar ben je hoor, geen 10 meer!! ik zou wel wat meer inzicht en paardenkennis van je verwachten!!

springen op beton is funest voor de gewrichten! afrossen vóórdat je gaat rijden is mishandeling en totaal overbodig, puur machtsmisbruik! afrossen na een weigering door jou heeft totaal géén nut, hij snapt dan helemaal niet meer waarom hij nou weer geslagen wordt!!! sporen vergeten??? sporen?!!! leer jij maar eens normaal je pony te poetsen!!!! aan rijden ben jij nog lang niet toe!!!

janyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:00

lianne14 schreef:
neee!

Je hebt zelf geen verstand!
Waarom zou je anders sporen gebruiken? :s

Mijn vader is heel goed met paarden. Hij heeft ook wel eens op de shetten gereden, toen ik nog niet goed kon aanpakken.
Maar nu niet meer, omdat hij te zwaar is!

En die sporen, Dan zijn ze bij mij wel een strafmiddel

En het zijn mijn pony's en dat mag!
En Waar slaat het op dat jullie mij zouden schoppen met sporen!
Ik sla jou normaal toch ook niet met een zweep!

En die shet, ja in z,j flanken, Maar dan werk het tenminste!
startkaart, via mijn vader!

volgens mij zijn jullie daar allemaal niet zo heel erg snugger he....
je vader reed op de shettjes toen jij ze nog niet aan kon! mens je bent 14, toen jij die shetjes niet aan kon, deed je vader het voor je zeg je net.....

je vader was een paar jaar gelede echt niet zo licht dat hij op een shet kon rijden...!!!!!!!!!!
toen was hij namelijk ook al volwassen, ik vind het echt verschrikkelijk hoe jullie met die dieren om gaan, mensen als jullie moete ze de paarden afpakken je bent ze niet waard.
het spijt me....

logisch dat je die startkaart via je vader hebt, ieder normaal denkend mens zou je nooit een geven

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:01

ik zal even wat zeggen hè.. ik heb niet alle pagina's gelezen.. maar jij hebt niet lang plezier van die shet als je zo doorgaat.. je TRAPT met sporen.. je SLAAT.. je springt op HARDE ondergrond.. oke dat het niet blijft staan op het gras dan maar NIET springen, zorg dan dat je een recht stuk gras hebt of leg er een stuk hout onder waardoor het wel blijft staan! maar ga niet die shetjes verkloten..!! ik snap dit echt niet hoor.. hoe sommige dit kunnen doen, ik zou zeggen verdiep je is wat meer in de paardensport!! en dat je 14 bent, dat je wedstrijden rijd en eigen shetjes hebt wil nog niet zeggen dat je er verstand van hebt! want er zijn ook kinderen van 7 ofzo die een shet krijgen, nou wou je zeggen dat die er wel verstand van hebben? echt verkeerde opmerkingen maak je!
ik zou zeggen ga eens wat beter met je shetjes om want zo krijg je er alleen maar spijt van later (als je om ze geeft) want lang plezier zal je niet van ze hebben als je zo doorgaat.. en dat jullie TE GROOT zijn voor die shetjes zal ik maar niet verder op in gaan, dit is al genoeg gezegd...
zo ik geloof dat ik alles wel heb gezegd, en ik hoop voor jou en die vriendin van je dat jullie nu eens gaan nadenken na alle 16/17 pagina's (zullen er nog wel meer worden) met commentaar, over hoe mensen hierover denken en hoe slecht dit is voor je shetjes!! wie weet krijg je ooit nog verstand van paarden!! Vork

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:03

Dit topic word steeds gezelliger

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:04

maickell0ver schreef:
Dit topic word steeds gezelliger

vond ik nou ook..

Hilde_q

ja he maickellover

Daanntjuhh

appelbolfan schreef:
naugthytjhu schreef:
Stupido,waarom ga jij als groot meisje op zo'n kleine shetlander? Ik weet heus wel dat shetanders een hoop kunnen hebben,maar dat je dan gaat springen op stenen,nou ik vindt je echt een ..... En je weet zelf wel wat ik bedoel! Ciao!!!

P.s. Ik heb heel hard moeten lachen toen het meisje eraf viel! Jammer dattie er niet erover heen liep! Hahahaahahha!!

niet grappig Slapen

Nee! cker niet Scheve mond

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:05

wow loopt hard dit topic Verward

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:06

@casperrr: Waar haal je vandaan dat mensen jouw naam door het slijk halen? Iris dacht je te herkennen, en wilde je waarschuwen voor eventueel misbruik van jouw filmpje. Wij kunnen wel raden dat, indien jij dit bent, er iets niet klopt, gezien de afstand tussen jullie woonplaatsen.
Eerlijk gezegd is het jouw eigen overdreven reactie die mij doet twijfelen aan jou.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:09

Cyntje schreef:

idd, er hoeft maar een shet te lopen of t is weer raak Rolleyes

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:10

@TS: Zijn trouwens de pony's van de eerste twee filmpjes dezelfde pony? Gaat het op beide filmpjes om Jip?

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:11

o0marije0o schreef:
Cyntje schreef:

idd, er hoeft maar een shet te lopen of t is weer raak Rolleyes

Tong uitsteken Idd

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:11

miss is het handig om het hele topic te lezen Knipoog