Rissjuh17 schreef:De omheiding klopt niet.. maar als je van een andere hoek bekijkt zie je ook de kleuren van de balken anders..
Edit: Let op het ijzeren hek in het filmpje en bekijk dan de foto...
Volgens mij zijn de balken hetzelfde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rissjuh17 schreef:De omheiding klopt niet.. maar als je van een andere hoek bekijkt zie je ook de kleuren van de balken anders..
casperrr schreef:met andere woorden iedereen denkt nu dat ik het ben en mijn naam is dus door het slijk gehaald...
casperrr schreef:met andere woorden iedereen denkt nu dat ik het ben en mijn naam is dus door het slijk gehaald...
lianne14 schreef:Hier weigerde skippy. Mijn zusje zat erop. Ik had hem wel in het begin even aangepakt hoor,
voor dat mijn zusje erop ging. Mijn vader staat ernaast.
hij heeft na die weigering wel een tik gekregen hoor. En ik heb hem aangepakt daarna!
Dus maak je daarover maar geen zorgen! Skippy is van mij!
lianne14 schreef:neee!
Je hebt zelf geen verstand!
Waarom zou je anders sporen gebruiken? :s
Mijn vader is heel goed met paarden. Hij heeft ook wel eens op de shetten gereden, toen ik nog niet goed kon aanpakken.
Maar nu niet meer, omdat hij te zwaar is!
En die sporen, Dan zijn ze bij mij wel een strafmiddel
En het zijn mijn pony's en dat mag!
En Waar slaat het op dat jullie mij zouden schoppen met sporen!
Ik sla jou normaal toch ook niet met een zweep!
En die shet, ja in z,j flanken, Maar dan werk het tenminste!
startkaart, via mijn vader!
maickell0ver schreef:Dit topic word steeds gezelliger
appelbolfan schreef:naugthytjhu schreef:Stupido,waarom ga jij als groot meisje op zo'n kleine shetlander? Ik weet heus wel dat shetanders een hoop kunnen hebben,maar dat je dan gaat springen op stenen,nou ik vindt je echt een ..... En je weet zelf wel wat ik bedoel! Ciao!!!
P.s. Ik heb heel hard moeten lachen toen het meisje eraf viel! Jammer dattie er niet erover heen liep! Hahahaahahha!!
niet grappig
Cyntje schreef:wow loopt hard dit topic
o0marije0o schreef:Cyntje schreef:wow loopt hard dit topic
idd, er hoeft maar een shet te lopen of t is weer raak