avaluna schreef:Dank je Tessyke: het gaat al wat beter...
ja, blijkbaar staat Tessyke in vuur en vlam...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avaluna schreef:Dank je Tessyke: het gaat al wat beter...
iepsel schreef:Maar nu weet ik niet meer waarom ik het zo warm heb.........
Voltigeur schreef:avaluna schreef:Dank je Tessyke: het gaat al wat beter...
ja, blijkbaar staat Tessyke in vuur en vlam...![]()
tessyke schreef:avaluna schreef:Ik zal wat alcohol gaan zoeken en dat over mijn mannetje (die nu lekker slaapt) schudden, want ik lees hier dat ik hem aan de wetenschap dien over te laten...
ga je hem op sterk water zetten?
neeeee blijf iepsel!!!!
avaluna schreef:horssie schreef:
Voltigeur schreef:avaluna schreef:Dank je Tessyke: het gaat al wat beter...
ja, blijkbaar staat Tessyke in vuur en vlam...![]()
avaluna schreef:ja, blijkbaar staat Tessyke in vuur en vlam...![]()
Sily schreef:Krabbelt iedereen nou opeens terug?
Kom op zeg, iemand moet die man nemen en aangezien ik het eerste bod deed is eht niet de bedoeling dat ik er ook nog eens aan blijf hangen
Sily schreef:Krabbelt iedereen nou opeens terug?
Kom op zeg, iemand moet die man nemen en aangezien ik het eerste bod deed is eht niet de bedoeling dat ik er ook nog eens aan blijf hangen
avaluna schreef:Ik deed al niet mee, toch?
Ik ben getrouwd en ben mama...zit dus niet op een bokkende paardenman te wachten...
Moet ik dadelijk zijn hobby nog gaan financieren
horssie schreef:avaluna schreef:ja, blijkbaar staat Tessyke in vuur en vlam...![]()
Ik krijg het idee dat Tessyke het hartje van TS gestolen heeft...
tessyke schreef:daar ben ik bedreven in, om hartjes sneller te laten slaan
avaluna schreef:bedoel je hier mee te zeggen dat je je zelf ook uit de strijd werpt?
avaluna schreef:tessyke schreef:daar ben ik bedreven in, om hartjes sneller te laten slaan
Dit kan tot de dood leiden...
Voltigeur schreef:horssie schreef:Nooit geweten dat ik zelfs een hart heb...
iepsel schreef:Ik trek me voor nu even terug............om me morgen weer fris en fruitig (ik ben zó onweerstaanbaar in de ochtend **wink** **wink**) in de strijd te werpen.......Dames, heer..ik wens jullie een goede nachtrust. En dat de beste moge winnen....
Sily schreef:Oe TS iepsel is fruitig in de ochtend, dat kan ik niet zeggen hoor, neem haar maar