Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bolletje schreef:Ik heb zoveel respect voor je dat je dit met je paarden kunt. Even een voorbeeld. Op de fiets heb je ook geen helm op. Je weet nooit of je jezelf te pletter rijd. Bestuurders van voettuigen zijn nooit te vertrouwen. Weet je dat je in een gevaarlijk gebied fietst dan doe je beschermers om. Dit meisje is net als der fiets in een omgeving wat voor haar veilig is. Een ongeluk zit in een klein hoekje? Je kan ook uitglijden en je nekbreken in de douche bv. Ok het is veiliger. Maar hoever moet je dan gaan. Kunnen we net zo goed helemaal het huis niet meer uitgaan. Want wat als er bv. een dronken automobilist tegen komt die je dood rijd. Tja had dan maar binnen gebleven?
Dit meisje heeft plezier in de leven en is gelukkig nog niet zo opgevoed met als wat ..... .Er kan altijd wat gebeuren. Iedere dag opstaan en naar je werk gaan is al een risico. Mensen zijn niet te vertrouwen toch? Zo kun je het ook bekijken.
Kowloon1 schreef:Ik kreeg echt kippenvel bij het bekijken van je foto's, niet alleen omdat het er allemaal zo indrukwekkend uitziet maar omdat het ook zo levensgevaarlijk is
Sja cap is je eigen keus zal ik maar zeggen, maar je bent genoeg gewaarschuwd, een ongeluk zit in een klein hoekje en het zou echt zonde zijn voor zo'n jonge meid als jij moest het er ooit van komen...Ook al vertrouw je die dieren voor 100-200%, het blijft een vluchtdier...
Maarja ik blijf het nog altijd indrukwekkend hebt met de band die je met je paarden hebt
Debbiedee schreef:ik denk ook niet dat een cap zoveel bescherming bied bij dit soort kunsten. vermoed dat als flortrje valt ze eerder op haar schouders of rug terecht komt. (hoop niet dat je valt) verder ziet zij er zo flexibel uit dat ik denk dat zij zo verder rolt en weer opnieuw op het paard springt hahahaha.
Ook denk ik dat florrtje ouders heeft die veel om haar geven en als die het ok vinden (net zoals de mensen waar zij rijdt) dat zij zonder cap rijd wat zitten sommige hier dan te zeiken??????
Florrtje ga zo door meid vind het echt geweldig

Citaat:Een vluchtdier gaat niet bokken of steigeren enkel wegrennen, dan spring je gewoon af.
, 'gewoon afspringen'. Je hebt lef! florrtje schreef:Een vluchtdier gaat niet bokken of steigeren enkel wegrennen, dan spring je gewoon af.
. Ik ben niet zo lenig als jou
. Dus zo gewoon is het niet om van een wegrennent paard te springen.

'
Het is zeker knap en fijn dat je blijkbaar aanleg voor hebt en het er snel oppikt! Zorg alleen voor dat er niets verkeerd kan gaan he

lovelucky schreef:Tsja en dadelijk doet ze een cap op haar hoofd, daardoor ziet ze niet alles meer op het moment dat ze op der kop naast haar paard hangt, daardoor rijdt ze tegen een paal aan en raakt in coma. Nou goh, dan heb je veel aan die cap gehad zeg......
En een tweede scenario:
Ze wil op haar paard springen, en doet dat op zo'n manier dat ze vlak met haar hoofd langs het paard/zadel gaat, hierdoor komt de klep van de cap tegen haar neus en breekt ze haar neus, vervolgens ziet ze niks meer en hangt ze naast haar paard zonder er iets aan te kunnen doen...... Toch l*llig
Ik vind het gewoon te riskant om zoiets zonder enige bescherming hoe dan ook te doen maar he, dat ben ik.
Skitter schreef:![]()
Ze kan ook op de kop op haar paard hangen, paard raakt in paniek door IETS, zij valt uit balans en komt met haar hoofd tegen bakrand aan. Of valt onder het paard en paard trapt haar mooi een paar keer tegen haar hoofd. Kan allllllllllllemaal gebeuren. Ja dan had ze wel graag een cap op.
Zo kunnen we eeuwig doorgaan, maar er werd ons vriendelijk gevraagd om er over te houden.Ik vind het gewoon te riskant om zoiets zonder enige bescherming hoe dan ook te doen maar he, dat ben ik.
Toch vraag ik me af met hoe het zit voor als er wel iets gebeurt aangezien het niet haar paarden zijn....

zijn hier eigenlijk cursussen voor?