Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Nadya schreef:Als ik zou helpen met zo'n paard zou ik er nooit meteen op gaan zitten, maar eerst zo'n paard leren kennen, een band opbouwen en freestyle grondwerk gaan doen ofzo. Pas daar vanuit gaan werken aan het rijden.
Helaas heb geen africhtingsstal, maar als ik sommige verhalen hier op bokt lees, zou ik dat wel eens willen, ja.
Met sommige paarden is via freestyle geen band op te bouwen.
En als je een stal zou hebben en er van rond zou moeten komen, kun je geen maanden de tijd nemen met een paard en het zoetjes aan doen.
Ik geloof dat Katja heel goed weet wat ze doet. En het paard is van Belker van veulen af aan, denk je niet dat zij inmiddels doorheeft hoe hij in elkaar steekt?
faye schreef:Nou Nadya, soms is grondwerk en geduld leuk, maar krijg je onder het zadel toch een dominante en gevaarlijke knol. Dan is er in mijn ogen niks mis mee om zo'n dier aan te pakken voor ieders veiligheid.
runningkawa schreef:maar de helft van de reacties heeft totaal geen argument, maar wat losse flodders reactie als vind ik ook...zo heb je snel wat pagina's
Jasphertje schreef:zucht... wat een penny-reacties allemaal,
zie de 3e foto mensen!! de amazone heeft daar haar teugels in boogjes hangen en die pony loopt gewoon lekker kauwend met zijn hoofdje naar beneden!!
wat een penny-gedoe.. net zoals met die slofteugels.. dat is slecht, dat is slecht! dat moet je niet doen! dat is zielig! (niks zielig, zolang het maar goed gebruikt word!)
dit vind ik er (op uitzonderingen daargelaten) behoorlijk goed uit zien!! en ik sluit me wat dat betreft wel aan voor faye en runningkawa aan.
je kunt geen topic meer op bokt starten, zonder dat je allemaal van die penny-reacties krijgt.
penny's geef mensen die gewoon hun pony laten zien ook eens de kans, ze vragen om 'ONDERBOUWD COMMENTAAR' dan hoef je ze niet de huid vol te schelden om te vertellen hoe het volgens jullie wél moet
zo dat moest er even uit..![]()
Ik vind dat je een leuke pony hebten als hij echt zo dominant is moet hij weten waar hij aan toe is
Groetjes,
Simone Heidemans
runningkawa schreef:Kopt, maar ze zeggen wel als onliner vind ik ook, of amen...zeg dan niks...of onderbouw waarom je dat ook vind.
Siets schreef:Jasphertje schreef:zucht... wat een penny-reacties allemaal,
zie de 3e foto mensen!! de amazone heeft daar haar teugels in boogjes hangen en die pony loopt gewoon lekker kauwend met zijn hoofdje naar beneden!!
wat een penny-gedoe.. net zoals met die slofteugels.. dat is slecht, dat is slecht! dat moet je niet doen! dat is zielig! (niks zielig, zolang het maar goed gebruikt word!)
dit vind ik er (op uitzonderingen daargelaten) behoorlijk goed uit zien!! en ik sluit me wat dat betreft wel aan voor faye en runningkawa aan.
je kunt geen topic meer op bokt starten, zonder dat je allemaal van die penny-reacties krijgt.
penny's geef mensen die gewoon hun pony laten zien ook eens de kans, ze vragen om 'ONDERBOUWD COMMENTAAR' dan hoef je ze niet de huid vol te schelden om te vertellen hoe het volgens jullie wél moet
Ik vind dat je een leuke pony hebten als hij echt zo dominant is moet hij weten waar hij aan toe is
Groetjes,
Simone Heidemans
En daar gaan we weer. Penny dit, penny dat, penny zus en penny zo. Voel je je nou stoer? Als een mening jullie niet aan staat komt dat rotwoord weer om de hoek. Denk je nu echt dat als je je post met je niet-penny-naam ondertekent meer betekend? Schiet nou gauw op...
Quellian schreef:runningkawa schreef:Kopt, maar ze zeggen wel als onliner vind ik ook, of amen...zeg dan niks...of onderbouw waarom je dat ook vind.
Er zijn ook genoeg onderbouwde reacties, maar zoals hierboven ook een post staat met de vraag wat de pony doet als hij wordt losgelaten aan de voorkant. Geen reactie, er wordt alleen maar 'penny' gegild.
Jasphertje schreef:zucht... wat een penny-reacties allemaal,
Groetjes,
Simone Heidemans
Siets schreef:Ik vraag alleen om een reden van dat penny-gejengel.
Siets schreef:Ik vraag alleen om een reden van dat penny-gejengel.
Citaat:Als ik de foto's zie krijg ik er gewoon een brok van in mijn keel. Ongeacht wat de amazone voorheen heeft bereikt. Dit is totaal geen manier die ik normaal vind. Zo wordt er aan mijn dier niet gereden...
runningkawa schreef:Kopt, maar ze zeggen wel als onliner vind ik ook, of amen...zeg dan niks...of onderbouw waarom je dat ook vind.
youngster schreef:Mochten hier nog nare reacties komen gooi ik het opslot!
Normaal discusseren moet toch geen probleem kunnen zijn lijkt mij?
runningkawa schreef:Quellian schreef:Er zijn ook genoeg onderbouwde reacties, maar zoals hierboven ook een post staat met de vraag wat de pony doet als hij wordt losgelaten aan de voorkant. Geen reactie, er wordt alleen maar 'penny' gegild.
Katja heeft eerder aan gegeven nu niet online te zijn
Dus misschien ff geduld om antwoord te krijgen?
Marloes3003 schreef:Siets schreef:Ik vraag alleen om een reden van dat penny-gejengel.
gelukkig vertoon je zelf geen penny gedrag
Citaat:Als ik de foto's zie krijg ik er gewoon een brok van in mijn keel. Ongeacht wat de amazone voorheen heeft bereikt. Dit is totaal geen manier die ik normaal vind. Zo wordt er aan mijn dier niet gereden...
promptertje schreef:Belker, ik begrijp niet zo goed waarom je deze foto's geplaatst hebt? Mooi dat we het hele verhaal erachter te horen hebben gekregen, maar persoonlijk zou ik dit nooit geplaatst hebben.