Nakisha schreef:ceasario, ga je diep schamen!! Heb je wel toestemming die foto van deze mevrouw hier te posten?? Je zet haar schaamteloos te kijken, waarschijnlijk zonder toestemming. Als ik haar was, zou ik aangifte tegen je doen. Ben je nou helemaal!!!
En verder wil ik hier geen kwaad woord horen over overgewicht in het algemeen, en dat zegt hier iemand met ONDERGEWICHT, dus ik behoor zelf niet eens tot de groep. Maar die mensen hebben het al moeilijk genoeg...! Ik vind dit gewoon schaamteloos afzeiken... BAH!
Mensen die heel zwaar zijn, kunnen ook op andere manieren van paarden genieten behalve rijden. Wat dacht je van mennen?
Ik vind niet dat iemand die zo zwaar is op een ielig of klein paard moet gaan zitten. Maar het moet ook niet overdreven worden. Wat mij betreft moet men per paard kijken wat hij/zij aankan en wat eerlijk is!
Wat je zegt in de 3e 'alinea' klopt helemaal, het is schandalig dat mensen als de dame in kwestie op paarden rijden, laten ze dan idd maar gaan mennen of het alleen bij poetsen houden. Arme beestjes.
]