Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!odetteke schreef:gett schreef:Tjah ik vindt toch dat je een meisje van 6 in de gaten moet houden...
Maar ik begrijp wel wat ze bedoelen want je wilt je dochter wel op een brave pony hebben..
En de pony kan wel uitrazen in het land toch??
Denk maar niet dat het paard dat ik rij mag uitrazen als ik er op zit hoorDat doet hij maar mooi lekker in de wei met zijn vriendjes
![]()
Ik vind het een stoer meisje.. niets leukers om te zien dan een kind dat rondstuitert op een pony

Rosa_ schreef:Bij mij op de ponyclub heb je een complete les met allemaal van die kindertjes van 6 á 7 jaar, allemaal met een klein, schattig pennyponytje. Ach, ik vind het doorgaans wel schattig. Op die leeftijd is alles nog zo spelenderwijs (bij ons iig.)

x_kelsey_x schreef:Ik vind het wel kunnen een 6 jarig meisje met een eigen shetlander. Waarom niet? Ze moet toch ergens beginnen. Zo leert ze meteen wat er allemaal bij een eigen paard/pony komt kijken en leert ze ervoor te zorgen. Ik vind het altijd wel schattig die kindjes op kleine pony's.