n.a.v. Horse and Co: 6 jarig meisje krijgt pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

johanne

Re: n.a.v. Horse and Co: 6 jarig meisje krijgt pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:43

volgens mij wel goed voor haar een lieve pony die ook lekker alleen in de bak kunnen. Shetlanders kunnen ook flink eigenwijs zijn. ALs ze samen maar leuk hebben en dat is meestal wel met een meisje van 6 die willen knuffelen

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:24

Ik vind de bonte ook het beste bij dit meisje passen. Wat ik weet is dat beide ouders niet in de 'paarden' zitten. Pony 1 en 2 lijken mij wat feller en zijn naar mijn idee meer geschikt voor een ambitieus wedstrijdruitertje die iets 'groter' is of iets meer rij ervaring heeft. Wat het getrek om bij beide pony's de koppie lager te krijgen zal die pony's op den duur ook wel een keertje gaan vervelen. Al is er met goede begeleiding wel een oplossing.

Die bonte is nuchter en kan een hoop hebben, maar zal haar ook op haar foutjes wijzen. Zoals hij de bak uit huppelde Knipoog !

Wat betreft 2 pony's.............wat ik weet is het een behoorlijk verwend meisje. Enigst kind enz. Pony Niels hebben ze al zeker 3 jaar denk ik in hun bezit en zal vast wel mogen blijven.

lisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:46

odetteke schreef:
gett schreef:
Tjah ik vindt toch dat je een meisje van 6 in de gaten moet houden...
Maar ik begrijp wel wat ze bedoelen want je wilt je dochter wel op een brave pony hebben..
En de pony kan wel uitrazen in het land toch??

Denk maar niet dat het paard dat ik rij mag uitrazen als ik er op zit hoor Haha! Dat doet hij maar mooi lekker in de wei met zijn vriendjes Haha!

Ik vind het een stoer meisje.. niets leukers om te zien dan een kind dat rondstuitert op een pony Knipoog

Mee eens! Haha!

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 17:23

Maar wanneer begint Horse&Co weer weet een van jullie dat ? Lachen

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:00

wat is er daar nu in godsnaaam mis mee?
ik vind het perfect kunnen en uitrazen mag een pony zowiezo niet onder zadel iedere ruoter heeft de kans als een pony uitraast dat hij er af vliegt of je nu 6 of 60 bent dat eisje bleef perfect zitten toen hij bokte enzo .
ik vind het zeker en vast kunnen!

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 21:40

niemand Tong uitsteken ?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 11:02

ik vind dit gezeur een meisje van 6 kan ook meerdere paardjes hebben

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:58

Rosa_ schreef:
Bij mij op de ponyclub heb je een complete les met allemaal van die kindertjes van 6 á 7 jaar, allemaal met een klein, schattig pennyponytje. Ach, ik vind het doorgaans wel schattig. Op die leeftijd is alles nog zo spelenderwijs (bij ons iig.)

Uhu, zo vind ik het ook overkomen..

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:30

HAHAHAHAHAH

Marlies over de Welsh: "Ik vind het een leuke combinatie, hij trekt ook niet zo aan de teugels dus kan ze beter blijven zitten"

Voice-over bij welsh x ijslander: De derde pony is Dreamer, een kruising tussen een welsh en een shetlander

Als het mijn kind was zat ze nog lekker even op het hobbelpaard Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:04

Ik vind het wel kunnen een 6 jarig meisje met een eigen shetlander. Waarom niet? Ze moet toch ergens beginnen. Zo leert ze meteen wat er allemaal bij een eigen paard/pony komt kijken en leert ze ervoor te zorgen. Ik vind het altijd wel schattig die kindjes op kleine pony's. Knipoog

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:45

x_kelsey_x schreef:
Ik vind het wel kunnen een 6 jarig meisje met een eigen shetlander. Waarom niet? Ze moet toch ergens beginnen. Zo leert ze meteen wat er allemaal bij een eigen paard/pony komt kijken en leert ze ervoor te zorgen. Ik vind het altijd wel schattig die kindjes op kleine pony's. Knipoog

Hier kan ik me bij aansluiten het is een nuchtere pony die het waarschijnlijk wel zal laten merken als ze iets fout doet of te hardhandig is.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 07:41

Ik vind het echt leuk om dat programma te zien! dat meisje met die pony passen gewoon goed bij elkaar

xje_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 07:57

vet schattiiiiggg! die ijslander x nogwat is echt onwijs cuty, en hij past bij haar...en hij is lief, dus kan niet zoveel kwaad denk

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:55

Als ze goed begeleid word is het toch leuk???
Anky van Grunsven is ook op een shet begonnen, en toen overgestapt op pony's, en later paarden. Dus wie weet, laten we haar maar goed in de gaten houden hahahahaha

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:45

Ik vind het zowieso wel kunnen. Bij ons op stal staat ook een 6jarige kindje die het helemaalprachtig vind. Waarom niet? toch..