LilianR schreef:Een modetor waarschuwen
Zodat die het topic op slot kunnen gooien en "foei" kunnen zeggen tegen iedereen die zo gemeen was tegen de TS
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LilianR schreef:Een modetor waarschuwen

Cayenne schreef:Ik heb al 3 keer geTeMd en nu ook even een modje gePbt, dus even afwachten
@ Denise_Perla- Jawel, ook de HAW topics voor jeugd zouden op JITP moeten staan
Barmat schreef:LilianR schreef:Een modetor waarschuwen
Zodat die het topic op slot kunnen gooien en "foei" kunnen zeggen tegen iedereen die zo gemeen was tegen de TS
talented schreef:Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!
talented schreef:Ik heb Nonny in een kleine twee jaar naar het Z2 gereden en sowieso alle kringtitels op mijn naam gezet toendertijd. Dat was nou echt een fijn bewerkbaar beest! De keren dat ik zonder een eerste plaats thuis kwam zijn met die pony op één hand te tellen! Samen met die pony veul geleerd!
Citaat:Naja Wouter, ze kon de oefeningen, maar je weet dus niet hoe zwaar ik het heb gehad, voornamelijk op wedstrijden. Maar ja, geloof wat je geloven wil. En ja ik weet dat ik fel ben
Cayenne schreef:Ik heb al even een modje gePbt, dus even afwachten
Michel123 schreef:Barmat schreef:
Hebben er mensen echt gemeen gedaan dan ?
Michel123 schreef:Ik snap echt niet waarom hier een slotje op zou moeten, er worden verder weinig schokkende dingen gezegd. Of heb ik er overheen gelezen ?
Michel123 schreef:Ik snap echt niet waarom hier een slotje op zou moeten, er worden verder weinig schokkende dingen gezegd. Of heb ik er overheen gelezen ?
Marijkjuh schreef:Cayenne schreef:Ik heb al even een modje gePbt, dus even afwachten
Serieus, zijn ze hier op bokt opeens tegen al 16- ers? Want bij het jeugdgedeelte krijg je dus echt geen serieuze reacties waar de meeste mensen met hun @work topics toch op hopen.

Barmat schreef:Ikke, klaarblijkelijk

runningkawa schreef:En waarom ze het zwaar heeft gehad zegt genoeg
Dat lag niet aan de pony
Maar dat hoor je wel vaker zeggen, moeilijke pony dit, rot paard dat
En dan hoor je dat een ander er in 2 jaar mee naar de Z gereden is, dat gaat niet met een paard dat echt zo'n pokke knol is.
En dan heb ik het niet over TS, maar gewoon algemeen.
Van die ruiters ken ik verschillende, maar denk je dat daar het kwartje ooit valt?
, helaas niet. Daarom zeg ik I'm waiting on the world to change, maar ik denk dat ik nog lang kan wachten... Antoontje schreef:Michel123 schreef:Ik snap echt niet waarom hier een slotje op zou moeten, er worden verder weinig schokkende dingen gezegd. Of heb ik er overheen gelezen ?
er zijn 14 pagina's met het zelfde gezeur, en nu wordt ze echt de grond in gestampt, dat kan niet hoor.
Het ziet er niet vriendelijk uit nee, maar zoals sommige mensen reageren is ook niet normaal meer.

LilianR schreef:Maar zo'n 'heftige' discussie is niet toegestaan en ik vind t ook te gek voor woorden maar het heeft geen zin, ze luisteren toch niet.
runningkawa schreef:Persoonlijk vind ik niemand buiten hun boekje gegaaner is niet gescholden of weet ik veel wat. Alleen maar gezegt wat je er van vind.
En op elkaar gereageerd.
Geloof dat het daar een discussie forum voor is
Michel123 schreef:LilianR schreef:Maar zo'n 'heftige' discussie is niet toegestaan en ik vind t ook te gek voor woorden maar het heeft geen zin, ze luisteren toch niet.
Is een heftige discussie niet toegestaan ?
Waarom dan niet ?

lotteke schreef:Michel123 schreef:Ik snap echt niet waarom hier een slotje op zou moeten, er worden verder weinig schokkende dingen gezegd. Of heb ik er overheen gelezen ?
Het topic heeft geen nut meer..het valt elke keer op hetzelfde.
sporen en sterke hand
ts: nou en, ik wil een lief topic
rest: ja maar das nie goed
ts: nou en..,
hij hoort in jitp te staan, ze heeft een 2e acocunt..dingen kloppen gewoon niet..en er had eigenlijk meteen al een slot op gemoeten.
Vandaar de tem.