I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:49

holly schreef:
Wat is dit nou voor koek?


gesneden koek.....Haha!

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:51

gijsenkim schreef:

Nou jongens BARST VOORAL LOS Haha! Haha! Haha!


Respecteer dan ook iedereen zijn/haar menig!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:52

Doe ik ook......... zie mijn eerdere post op pagina 14 Haha!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:57

gijsenkim schreef:
Doe ik ook......... zie mijn eerdere post op pagina 14 Haha!



Schijnbaar niet genoeg voor sommige Knipoog Haha!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:00

Weet je het is zo frappant dat een jong dier niet met slof gereden mag worden, maar aan de longe "mag" hij zo strak bijgezet worden als we maar willen.
Nou ik vindt de manier waarop gk de paarden met slof rijd echt niet vervelend om naar te kijken, ze worden zo te zien nog genoeg in hun eigen waarde gelaten. Kom zeg als je gaat kijken naar de helft van de mensen die zulk commentaar geeft over dat het slecht is die rijden of zelf niet of alleen maar buiten volgens mij, anders weten ze gewoon dat het af en toe nodig is of voor het paard of voor je eigen veiligheid.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:03

Breitling schreef:
En waaruit haal je dat ik een dressuur ruiter ben dan?? hahaha als je dat hier op de manege zou zeggen gaan ze je denk ik heel hard uit lachen


wat jammer dat jij nou juist je aangesproken voelt... jou had ik hierbij totaal niet in gedachten!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:03

Anoukie schreef:
Niet en dan een Olivi kopen Verward ?

Wil je ruilen? Ik heb nog een echte springer staan Knipoog.



Haha! Clown Sorry oneliner..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:05

Anoukie schreef:
Niet en dan een Olivi kopen Verward ?

Wil je ruilen? Ik heb nog een echte springer staan Knipoog.



Dit slaat dus nergens op. Een paard met een afstamming van dressuurpaarden zou je dus niet mogen/kunnen gebruiken als je geen echte dressuur ruiter bent? Wat een onzin zeg.
Een kennis van mij heeft een Ferro staan en daar springt ze toch Z mee. Dus dat zegt helemaal niets.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:06

Ferro is ook eerst een springer geweest, en werd daarna pas als dressuurhengst gebruikt..

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:12

dus een paard met een dressuur vader zou niet goed kunnen springen?? haha nou sorry maar ik heb hem los zien springen en hij kan wel degelijk goed springen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:15

Een paard heeft ook altijd nog een moeder dat scheelt bij sommige, maar over het algemeen springen paarden met jazz in de lijn als herten.. Uitzonderingen daargelaten.. Maar daar gaat dit topic niet over..

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:18

wil trouwens niet heel veel zeggen... maar volgens mij gaat het hier niet om mij en mijn paard

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:19

youngster schreef:
Een paard heeft ook altijd nog een moeder dat scheelt bij sommige, maar over het algemeen springen paarden met jazz in de lijn als herten.. Uitzonderingen daargelaten.. Maar daar gaat dit topic niet over..


kijk hier zit het, Breitling denkt verstand van paarden te hebben, vervelende is wel dat ze nog ongelooflijk veel moet leren, daarom trekt ze zo van leer Haha!
Als de de eerste de beste keer zonder hulpmiddelen van haar hengst stort en niet al te zacht land, dan gaat haar verstand van paarden verbeteren

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:28

geral schreef:
kijk hier zit het, Breitling denkt verstand van paarden te hebben, vervelende is wel dat ze nog ongelooflijk veel moet leren, daarom trekt ze zo van leer Haha!
Als de de eerste de beste keer zonder hulpmiddelen van haar hengst stort en niet al te zacht land, dan gaat haar verstand van paarden verbeteren


Hopen we dan maar.. Misschien is het dan Los ballos tijd..

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:29

geral schreef:
kijk hier zit het, Breitling denkt verstand van paarden te hebben, vervelende is wel dat ze nog ongelooflijk veel moet leren, daarom trekt ze zo van leer Haha!
Als de de eerste de beste keer zonder hulpmiddelen van haar hengst stort en niet al te zacht land, dan gaat haar verstand van paarden verbeteren




Dus als jij er 1 keer goed hard afvalt gebruik je gelijk een hulpmiddel? moet je vooral doen, maar dat zegt al wel genoeg dan

Verder weet jij niet wat ik heb opgelopen door op een jong paard te gaan zitten en er afgemikt te worden, toch heb ik daarna er geen slof om gehangen maar ben er zelfs nog vaker afgevallen. misschien dat sorane dit nog weet Tong uitsteken ) Maar heb haar wel normaal aan het rijden gekregen zonder gelijk de slof er om heen te hangen (juist met gedult ja)

Dus als ik een keer van mijn paard af val en goed hard val hang ik niet gelijk een slof er om heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:32

Breitling schreef:
Dus als jij er 1 keer goed hard afvalt gebruik je gelijk een hulpmiddel? moet je vooral doen, maar dat zegt al wel genoeg dan

Verder weet jij niet wat ik heb opgelopen door op een jong paard te gaan zitten en er afgemikt te worden, toch heb ik daarna er geen slof om gehangen maar ben er zelfs nog vaker afgevallen. misschien dat sorane dit nog weet Tong uitsteken ) Maar heb haar wel normaal aan het rijden gekregen zonder gelijk de slof er om heen te hangen (juist met gedult ja)

Dus als ik een keer van mijn paard af val en goed hard val hang ik niet gelijk een slof er om heen


Yup. Dat weet ik nog wel ja.
Ik vind het vrij zwak om een paard te laten castreren omdat je er eens van af gevallen bent.
Hoe doe je dat met een ruin of merrie dan??

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:35

Denk dat velen kunnen leren van de foto's mbt het slofgebruik!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:35

vind het nog zwakker om er gelijk een slof om te hangen als je er een keer goed van af valt.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:37

Jnien schreef:
Denk dat velen kunnen leren van de foto's mbt het slofgebruik!

Dat is precies mijn mening Het woordje slof roept bij een heleboel mensen direkt maagkrampen op maar het gaat er uiteindelijk om hoe je hem gebruikt.
En als je de foto's goed bekijkt wordt hij hier helemaal niet gebruikt behalve dan voor in het koppie van Kim Knipoog Bij deze manier van gebruiken zou een martingaal meer inwerking hebben dan een slof omdat je die niet zelf onder controle hebt.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:37

goed lezen dames, ik ga niet eens meer op jonge paarden zitten, die leeftijd heb ik gehad, ben ik eerlijk in Haha!

Leer nu eerst maar lezen, dan goed paardrijden en vooral communiceren met anderen, dat is iets anders dan mensen aan gaan vallen en denken zelf aangevallen te worden, maar nogmaals dat is de leeftijd ben ik bang.

Ik heb veel jonge meiden in de ambulance richting ziekenhuis zien verdwijnen omdat paardlief hengst moest blijven, maar oh wat waren ze blij dat de kiwi's er uiteindelijk af waren

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:39

ben met mijn merrie ook een aantal keren naar het ziekenhuis gebracht en daar valt toch echt niks van af te halen Vingers aflikken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:40

Daarom gaan ze er bij mijn kereltje er volgend jaar waarschijnlijk af..

jess2130
Berichten: 158
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:40

Sorane schreef:
Yup. Dat weet ik nog wel ja.
Ik vind het vrij zwak om een paard te laten castreren omdat je er eens van af gevallen bent.
Hoe doe je dat met een ruin of merrie dan??


Dit vind ik een belachelijke opmerking! Wanneer je besluit om een paard te castreren is de reden niet bepaald het rijden zelf!
Ik denk maar bv dat er bij ons geen hengsten mogen staan, soms is een hengst onhandelbaar in omgang en is dit om veiligheidsredenen aan te raden! Hoeveel particulieren hebben nog hengsten? Volgens mij toch niet ZO VEEL hoor!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:42

Breitling schreef:
ben met mijn merrie ook een aantal keren naar het ziekenhuis gebracht en daar valt toch echt niks van af te halen Vingers aflikken


wellicht beter leren paardrijden, kan ook helpen, zoals Kawa altijd zegt, ga eens goed les nemen, want lastige paarden bestaan niet, tenzij ze last van de hormonen hebben Haha!

en nee nu niet gaan gillen, gewoon diep nadenken, al je topics eens doorlezen en kijken hoe ze op een ander over kunnen komen, wellicht draai je je mening over jezelf een beetje bij

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:43

Jola schreef:
Dat is precies mijn mening Het woordje slof roept bij een heleboel mensen direkt maagkrampen op maar het gaat er uiteindelijk om hoe je hem gebruikt.
En als je de foto's goed bekijkt wordt hij hier helemaal niet gebruikt behalve dan voor in het koppie van Kim Knipoog Bij deze manier van gebruiken zou een martingaal meer inwerking hebben dan een slof omdat je die niet zelf onder controle hebt.


Ook ik sluit me hier bij aan Haha! .

Dit topic gaat steeds meer op een HK-topic lijken Knipoog Haha! .