Dit is een schouderbinnenwaarts, ik zit hier iets voorui, denk dat ik aan het lichtrijden was

Kom maar op
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Word aan gewerkt!
1e foto mag hij wat meer voorwaarts en wat meer ontspannen in z'n hals zijn.. 2e foto ziet er prima uit, misschien zelf je ellenbogen aan je lichaam houden..
en niet zo gefocused zijn op zijn halshouding. De 1e foto is hij te los, de 2e te strak en te weinig met het been gereden. 3e foto teveel met de hand en misschien dr beugels een gaatje korter. laatste foto heeft een goede begin positie, van hieruit moet ze verder rijden met ontspanning en voorwaarts.
1e foto: mag wat meer ontspannen en om je binnenbeen gereden, hou je handen anders iets naar voren (meer dragen). 2e foto: super moment! probeer alleen ook hier je handen te dragen om het plaatje af te maken.. 3e foto: schouderbinnenwaarts rij je niet op je binnenteugel, maar juist meer op je buitenteugel en dan met je binnenbeen naar je buiten teugel. je binnenhand is dus veel te ver naar achteren.. 4e laatste foto: probeer zn achterhand mee te nemen, wat meer voorwaarts gereden en je handen ook hier dragen..
).
(al raak ik er steeds meer van overtuigd dat je op die foto net aan het ligtrijden was en dan hoor je kont juist omhoog te gaan...
) hakken naar beneden, schouders wat naar achter, heb maar kapsones, paard is er zeker leuk genoeg voor!!
Probeer met wat meer lengte te rijden in de hals.
...)