Bij mij aan mijn huis is er een 3-daagse springwedstrijd. Ik moet meehelpen en ga natuurlijk foto's nemen. Maar mag ik die hier dan plaatsen of niet ??
ja.. als je bloopers hebt.. dacht het wel.. als je ze maar zelf maakt..
oke.. vandaag springen met hinke, die altijd over enthousiast is ( of juist niet ) ze ging in keiharde galop er op af.. ik houd een beetje in.. staat ze stil 2de keer ook
over die 2e foto, dat is logisch want de galop is een gang waar een paard maar 1 been tegelijk aan de grond heeft, draf 2 benen tegelijk en stap 3 benen tegelijk. dus zo kunstig is het niet
Laatst bijgewerkt door Siempie op 05-08-06 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Het quoten van foto's is niet toegestaan.
Weigering Nog 1 Paardje sprong een beetje vreemd Paardje springt iets later/ onverwachts toch...zere neus Nog een weigering
Allemaal foto's die ik gemaakt heb tijdens een studentenwedstrijd Ik vind het vaak spannend maar vermakelijk (mits er geen ongelukken gebeuren) om te kijken!
ik lig zó dubbel om summertje, heeft die pony springveren onder zijn hoeven? lijkt me hilarisch om met jou in een les te rijden, of je moet gewoon eens voor de humor met de beginnertjes mee gaan rijden, kijken of de rest mee gaat meuten
Ik volg het topic eigenlijk nu pas en kom erg leuke foto's tegen! En wacht op nieuwe leuke foto's haha!
Bovendien kwam ik rond pagina 127 mijn eerste paard tegen op een foto die ik een paar jaar geleden heb moeten verkopen en inmiddels helaas uit het oog verloren ben! Zo zie je maar weer (hij was bij mij ook altijd enorm goed in bloopers, haha).
oke nu ik ook ik weet niet of het een blooper is als het gene blooper is verwijder ik hem weer maar kijk eerst maar eens als antharus zijn zin niet krijgt gooit hij ze hoofd omhoog en gaat bokken. ! had de dag daarna best wel spierpijn haha ... hij deed zo omdat hij aan zijn moeder is gehecht en niet zonder elkaar kunnen we hadden toen beauty in het weiland gezet maar antharus vond dat niet zo leuk !