haha wopala... die van sla rechts af vind ik ook wel cool.. polly heeft een ingebouwde navigatiesysteem en net als de reclame neemt ze het iets te letterlijk met : "sla nu rechts af".
HIHIHI... Heb dat ook al voor gehad met een pony, maar dat was sla nu links af en ga onder de draad Daarmee galopeer ik nu niet meer tussen bomen ! ! ! Dat paard over die balk vind ik niet echt een blooper maarja
Weet iemand hoe ik een filmpje kan verkleinen? Want het is 104 MB terwijl het maar 100MB mag zijn.. en nou load die 'm niet! *het is al een oud filmpje, en ik ga alleen springen, het heeft superhard ge-onweert hier..*
MHAHA vandaag was er een oefenjumping in onze manege en dr zijn weer vele bloopers gemaakt , Bonitibol heeft foto's en nog andere mensen ook , als ik de bloopers heb dan zet ik ze hier wel es
EN JA DE BLOOPERS maar dr komen der nog wi van ik haha
EN ik SLIIIIEEEERR en na deze hindernis was ik m'n evenwicht verloren en lag ik derbijna van haha en al da volk hoorde ik zo roepen :HUUUUUUUU en ik ging direct achteruit gaan zitten en da volk : HOOOOOhhh
HAHAA dat was zo grappig om te horen
der komen nog bloopers!
Laatst bijgewerkt door NewGirl_BQ op 30-07-06 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt