Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
saskiakefie schreef:suus_ schreef:Als ze hem zou gebruiken zou ik ook anders praten ja. maar in dit geval doet ze dat toch niet?
maar als ze hem niet gebruikt, waarom zit ie eraan dan?

smurffie schreef:Briennepien schreef:mmmm hoe weet je dat hij te zwaar belast wordt dan??? Weet je hoeveel en hoe vaak ze per week traint?
omdat dat in haar teksten staat.
Omdat een 3 jarig paard nog niet uitgegroeit kan zijn.
Omdat met longeren ze een korte cirkel moeten lopen die zeer belanstend is.
en omdat je foto's voor je neus heb !
nogmaals.. waarom is het zo moeilijk,, na toch al 3 jaar wachten,, om nog even dat dier te laten staan?
een kind van 4 laat je toch ook nog geen hardloopwedstrijden doen?
VivaLaVida schreef:Anders vraag je aan de TS of ze daar de volgende keer even speciaal een foto van maakt
Ze heeft gewoon de teugels op goed elengte en het paard geeft na. nog niet perfect, maar dat kan ook niet als je de 3e keer erop zit.Citaat:maar als ze hem niet gebruikt, waarom zit ie eraan dan?
omdat ze hem alleen als rem gebruikt? voor de rest hantie los, niks te doen. dit is voor de zekerheid, voor een uiterst noodgeval...

smurffie schreef:Slof = noodrem? ofwel: pijn of blokkade moet remmen betekenen voor het dier?
De TS gebruikt hem helemaal niet als rem. Hoe komen jullie daar nou weer bij?! smurffie schreef:Slof = noodrem? ofwel: pijn of blokkade moet remmen betekenen voor het dier?
Sorrie Smurffie, maar dit gaat helemaal nergens over. Ik vind het niet meer dan verstandig om je eigen veiligheid voorop te zetten, en als TS dat met een slof doet op deze manier zie ik daar helemaal geen kwaad in VivaLaVida schreef:waarom gaan we uberhaupt op paarden zitten??
Ik vind het zielig!
KarinvdM schreef:KiWiKo, heb je chips en bier in huis?
KiWiKo schreef:smurffie schreef:Slof = noodrem? ofwel: pijn of blokkade moet remmen betekenen voor het dier?
Hou nou toch op![]()
![]()
Sorrie Smurffie, maar dit gaat helemaal nergens over. Ik vind het niet meer dan verstandig om je eigen veiligheid voorop te zetten, en als TS dat met een slof doet op deze manier zie ik daar helemaal geen kwaad in
hoezo pijn doen

. KarinvdM schreef:De TS gebruikt hem helemaal niet als rem. Hoe komen jullie daar nou weer bij?!
saskiakefie schreef:lief? wat bedoel je?
Nou over dat pijn doen, dat snap je nu hoop ik wel..
lees maar even terug anders over die noodrem.
KiWiKo schreef:KarinvdM schreef:KiWiKo, heb je chips en bier in huis?
Popcorn en een wijntje
saskiakefie schreef:ja, want dan rij je op je zit, en ga je hem op een volte sturen, maar loop je niet eindeloos aan de teugels te hangen, en al helemaal niet bij zo'n jong paard.