Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:Gut Kafue, wat maak je je druk?
Dat jouw beesten bij jou niet meer dan B nivo hoeven te laten zien als 4-jarige dat moet je zelf weten. Als ik hem straks L ga starten moet ik dat ook zelf weten.
Als je alle reacties van Olijf en van mij gelezen had kan je gezien dat hij normaal niet zo gereden wordt. Meer dan simpel stap, draf, galop, wat voltes en hier en daar een pasje wijken en wat tempowisselingen doen we niet.
.Barbara_m schreef:@Karin, maak je maar niet druk om Kafue. Haar hippisch verstand moet duidelijk nog ontwikkeld worden zag maar.
Succes met je paardje.
Kafue schreef:Nu lees ik echter dat jij ook al dubbel Z bent of ben ik abuis? Dan moet je toch al heel veel ervaring hebben waarom moet olijf je dan laten zien of een paard ontploft of niet dat snap ik even niet.
Heb ik hier tussendoor wat gemist ofzo?

tessyke schreef:olijfje wordt hier nu precies afgeschilderd als dierenbeul ofzo terwijl ze echt super kan rijden...
Prima schreef:Kafue schreef:Nu lees ik echter dat jij ook al dubbel Z bent of ben ik abuis? Dan moet je toch al heel veel ervaring hebben waarom moet olijf je dan laten zien of een paard ontploft of niet dat snap ik even niet.
Helemaal mijn idee. Als ik zoiets zag gebeuren met 1 van mijn paarden, had ik zo'n mens eraf gehaald. Alle foto's waren ter meerdere glorie van degene die erop zat, over de rug van dat paard.
Ego kwestie dus en had niets met gezond verstand te maken imo.

Prima schreef:Kafue schreef:Nu lees ik echter dat jij ook al dubbel Z bent of ben ik abuis? Dan moet je toch al heel veel ervaring hebben waarom moet olijf je dan laten zien of een paard ontploft of niet dat snap ik even niet.
Helemaal mijn idee. Als ik zoiets zag gebeuren met 1 van mijn paarden, had ik zo'n mens eraf gehaald. Alle foto's waren ter meerdere glorie van degene die erop zat, over de rug van dat paard.
Ego kwestie dus en had niets met gezond verstand te maken imo.