Majanga schreef:Barmat schreef:Goh, "apart" dat je wel in het Z rijd, zonder dat de basis in orde is..... wil dat zeggen dat je in de ring het puur en alleen haalt op "het trucje tonen?"
Het is ook niet zo heel gek dat als je nog maar 2 maanden met een paard rijdt alles meteen goed zit.
Paard en ruiter moeten aan elkaar wennen, en een paard is nou eenmaal anders dan een pony (die ze gewend was).
Over een paar maanden zal het er allemaal een stuk beter uitzien, dat is tenminste wat ik ervan verwacht.
Dat denk ik ook
!Barmat schreef:Ik vat niks persoonlijk op hoor
Ik zie op vrijwel iedere foto een kei-harde hand, die teveel druk uitoefent op de mond, terugwerkt en niet flexibel oogt. Daarnaast zie ik overmatig spoorgebruik, mede veroorzaakt door verkeerd aantrekken van de spoor c.q. het gebruik van een verkeerde spoor voor dit paard. En dan spreken we nog maar niet over losgelatenheid, gedragenheid en balans.....
tja, we kijken duidelijk met een andere bril naar dezelfde foto's
Nogal nutteloos om een poging te doen om haar te overtuigen dat jij het beter weet, niet dan?
Jullie hebben allebei een andere mening en daar kan je het ook bij laten!
Kan me voorstellen dat je meer te doen hebt dan alleen hier commentaar te leveren

senriejetto schreef:als het jou toch niet zo boeit wat een ander ervan vind en van zegt waarom plaats je dan foto's als ik vragen mag?
Misschien wil ze gewoon laten zien waar ze mee bezig is

Als ik rijfoto's plaats is het 9 vd 10 keer om te laten zien hoe mijn pony en ik het doen.
Ik weet hoe ik wil rijden, en dat is simpelweg op mijn manier, dus neem ik tips vaak niet aan.
Als er iets tussen zit wat bij mijn stijl past neem ik het mee, anders niet!
kan bij NN ook zo zijn
commentaar op de foto's: Het ziet eruit dat je af en toe zoiets hebt van: ja hallo, werk eens even gauw mee!
Die houding kan ik me voorstellen als het een paard is zoals ik denk dat ie is!
Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen

Succes!