Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)jarrah schreef:Zowel bij Corine (gekeken naar de foto in je profiel) als bij Fafue heb ik het idee dat het net als bij mij vanuit die onderrug komt.
Rien van der schaft raadde bij mij daarbij aan af en toe tijdens het stappen mijn zweep horizontaal tegen mijn onderrug aan te drukken, met mijn armen eromheen (snap je het nog?) Op die manier druk je even overdreven je onderrug hol en je schouders naar achteren! Dat moet je continue zelf in gedachten houden als je aan het rijden bent! En het is super als je iemand langs de kant hebt die je steeds op je fouten wijst! Maak daar dankbaar gebruik van, heb ik ook sinds maandje of 2, daarvoor zat ik altijd zoals op de eerste foto van mij op die zwarte (nu nog maar af en toe)!
En probeer je hoofd trots omhoog te houden! Je nek recht op je schouders en lekker ontspannen om je heen kijken! Werkt bij mij erg goed!
CCCCorine schreef:Edit: Overigens is mijn onderrug en wat verder naar beneden (bekken/heupgebied) niet helemaal super. Heb lichte hernia gehad en mijn bekken en heup stonden niet zoals het hoorde. Er is wel aan gecorrigeerd en sindsdien gaat het beter, maar het is nog niet zoals het moet zijn. Misschien kan ik het wel verbeteren door extra aan mijn houding te werken. Ik ga er in ieder geval vandaag nog mee beginnen.