Painted Black @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re: Painted Black @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:22

missmiekie schreef:
sorry maar dit is uitlokken van niet zulke lieve reacties!!! verder zal ik me erbuiten houden, voor NU

Wie bedoel je nou? Mij of Kafue?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:23

weet je dat je heel flauw ben!!!! snel je foto's verwijderen he!!!

@angeliek: wat denk je?! kafue!!! eerst zeggen dat dr foto's erop staan en dan opeens snel verwijderen etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:24

Wat jammer dat ik moet gaan slapen
ja helaas ook geen sponsors, morgen weer aan het werk.
Ben benieuwd wat ik morgen nog allemaal voor smoesjes lees..kan bijna niet wachten

truste

Somebody_

slaap lekker

Farjen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:26

runningkawa schreef:
Wat jammer dat ik moet gaan slapen
ja helaas ook geen sponsors, morgen weer aan het werk.
truste

Je mag dr best 1 van mij lenen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:27

welke pagina ongeveer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:29

dunya schreef:
Sommige mensen hebben gewoon wat tegen Anky.
Al snap ik niet waarom.

Ik denk dat het puur een kwestie van jaloezie is.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:38

Zou je denken?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:42

En Kafue gaat nou ook gezellig meedoen aan zelfspot. Het is moeilijk he, als je de strijd tegen sterkeren moet opgeven ?
Laatst bijgewerkt door Siets op 31-07-05 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:44

please mensen,kunnen we er nu overop houden!!! doe evenheel volwassen en laat het lekker gaan! de boodschap naar kafue is nu wel duidelijk denk ik !!!!! en misschien bedenkt ze zich de volgende keer voordat ze weer zoiets doet zodat dit soort dingen niet weer gebeuren!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:46

Kafue schreef:
Vasthi schreef:
Wat is in hemelsnaam de rollkurmethode?

Weet je niet wat dat is???? Ik zal een deel van het bericht uit de ST Georg vertalen:

"Het paard zet zijn neus vast op zijn borst (boeg) De ruiter trekt bij extreem brede teugelvoering de handen voor zijn eigen buik, het hoofd van het paard heen een weer. Dan gaat hij halthouden, weer heen en weer trekken een snelle prik van zijn spoor, nu draaft het paard aan. Nog geen drie meter later wordt weer het halthouden ingezet. De ruiter steekt zijn benen af. leunt met alle macht terug.Weer worden de teugels heen en weer getrokken. De neus van het paard is bijna 45 graden achter de loodlijn, de hals opgerold. Op het moment dat het paard halt gaat houden komt het been van de ruiter weer een spoorprik, weer halthouden, weer heen en weer trekken

Walgelijk! maar wat probereert men met deze methode te bereiken dan? Het lijkt mij dat paarden hier alleen maar van gaan flippen.................

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:47

als kafue nou netjes is,haalt ze deze foto's van anky eraf en laat ze het topic op slot zetten,en plaatst ze dus nooit meer foto's op het internet zonder de persoon in kwestie in te lichten ,en zeker geen foto's die ze ook niet van zichzelf zou plaatsen!!!

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:48

Sjonge jonge het niveau daalt hier wel behoorlijk....dit betekent niet dat ik het met Kafue of de rest eens ben maar ik denk dat de boodschap ondertussen wel duidelijk is...lekker off-topic en beeetje kinderachtig, vinden jullie niet?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:52

goh dat zei ik nou ook!! gewoon NU ermee ophouden en dit topic opslot doen!! ik teM wel ff.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:12

Kafue schreef:
Angeliek schreef:
Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?

Vroeger zeiden ze tegen mij altijd; Doe een ander niet aan wat je zelf niet leuk zou vinden..

Schijnbaar ben jij pas in die fase waar ik toen in zat...

Die heb ik al geplaatst.

Waarom zo anti-Anky en dan toch een foto van Salinero in je avatar?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:15

Ik ben absoluut een voorstander van Anky, maar deze foto vind ik net ietsie minder

Afbeelding

* Don't shoot me, please...?*

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:17

Nee, ik schiet je niet neer.

Maar dat beest moet erg sterk zijn geweest. Zelfs als ze met dr volle gewicht eraan gaat hangen, stampt ie dat achterbeen er nog doorheen.

Ik zou met zo een geval ook de noodstop kiezen; even die kiezen flossen. Ookal moet het meerdere keren.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 22:25

Zo de fotos worden zo verwijderd.
Wie wil kan fotos via de mail krijgen.

En dan is het hopelijk nu uit met deze topic.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:28

Kafue schreef:
Zo de fotos worden zo verwijderd.
Wie wil kan fotos via de mail krijgen.

En dan is het hopelijk nu uit met deze topic.

Maar dan is het nog maar de vraag wanneer je weer en nieuwe begint!!!!
(hoop wel dat je het nu geleert hebt)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:30

ja, leuk deze oplossing ook goed dat je het hebt gedaan MAAR bedenk voortaan eerst wt de consequenties kunnen zijn voor jeiets plaatst!!! je weet dat voor nederlanders anky en t a kader heilig zijn(behalve sven daar kun je nog wel t een en ander over mopperen) dus aub denk nou eerst eens van te voren na want dit is niet de eerste keer!!!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 22:46

Hoezo ga je mopperen over Sven?????

Hij is wel voor het A kader gekozen door Sjef, en dus stond die daar maar wel even als zekere man. Dus aub niet over Sven beginnen ja. Dat duitsland zou winnen stond van te voren al vast. EN 2 is een hele goede plaats als je bij de eerste vijf had willen eindigen.

En ook goed van Spanje.
Klasse zoveel sterke teams geweldige strijd. Let op andere landen zijn in opmars. Beter dan de hegemonie tussen duitsland en nederland. nee gezonde strijd is prima. Hopelijk krijgt het paardenbestand echter wel de tijd om te mogen groeien, sterk te worden en gezond te blijven.

En petje af voor Kasselmann die het toch maar allemaal mogelijk heeft gemaakt zo een wedstrijd te organiseren in zo een korte tijd.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:49

Is Anky dan niet voor het A-kader gekozen dat je die wel aan durft vallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:08

Om terug te komen op dat proces dat Anky tegen dat duitse paardenblad heeft gewonnen, ging om het feit dat er voortdurend foto's werden geplaatst die nadelig uitkwamen voor anky, maar de druppel was dat er werd gezegd dat ze met stroomschokjes en touwen werkte om de benen goed op te leren tillen.

@Kafue, denk je dat het waar is? Uit jouw posts, mede vanwege het feit dat je in Duitsland woont en er kennelijk een hele anti Anky sfeer heerst, begrijp ik dat er veel anti Anky geschreven wordt en deze methode, is die uit de lucht gegrepen of niet?

Zou het zo zijn dat ze vanuit de binnenbak naar de buitenbak is gegaan omdat ze zich ineens realiseerde dat er wel weer gespeculeerd zou worden, dat de stroomkabels wel weer uitgerold zullen zijn?

Ik vind het wel knap dat ze dan de problemen in haar training in het openbaar laat zien en zeker als er dan ook nog camera's aan de bakrand in aanslag staan. Vind je het dan zelf niet onsportief om juist die trainingsbugs op foto te zetten en dan hetzelfde te doen als dat paardenblad?

Ik denk dat je flink bent opgeruid door je Duitse vrienden die heel erg meepraten met de anti Anky campagne. Vind je het zelf niet onsportief dat een paardenblad op zo een manier toppers neerzet, zonder dat er onomstotelijk bewijs is? Worden alle duitse toppers voortdurend met camera gevolgd zodat steeds 100% duidelijk is dat ze ten alle tijde diervriendelijk bezig zijn? Er altijd vriendelijk wordt gevraagd met halthouden, never nooit eens een flinke ophouding, want dat is niet voor GP ruiters die doen dat niet meer?

Jammer dat je zo zwart wit denkt, want je hoeft geen fan te zijn van Anky, maar om dan mee te praten met jaloerse mensen en zelf ook nog eens afgunstig te worden. Paardenwereld speelt om geld, maar laten we eerlijk zijn, in jouw schuilt geen onbkend talent, had je wel op dat GP paard gelest. Ik ken wel mensen die echt verduiveld goed rijden, af en toe een paard van hun zelf voor veel geld naar amerika kunnen verkopen, maar door gebrek aan sponsors en eigen geld niet tot dat niveau kunnen rijden. Bij hun spoor ik geen afgunst maar bewondering, zij lessen juist bij de grootheden om te leren hoe ze net even dat beetje er bij kunnen krijgen. Maar van eentje dus die ik als voorbeeld noem, zegt dan weer, zij heeft een gevoel zo ver, dat heb ik dan net weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:41

Kafue schreef:
Dat duitsland zou winnen stond van te voren al vast.

Dit jaar stond dat zéér zeker niet vast.

Met 2 ruiters die dik onder hun kunnen presteren is zilver nog mooi, want dat had nog net zo goed brons kunnen worden, maar hadden Edward en Sven in hun normale percentages gereden dan was Duitsland zelfs dik verslagen geweest.