missmiekie schreef:sorry maar dit is uitlokken van niet zulke lieve reacties!!! verder zal ik me erbuiten houden, voor NU
Wie bedoel je nou? Mij of Kafue?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
missmiekie schreef:sorry maar dit is uitlokken van niet zulke lieve reacties!!! verder zal ik me erbuiten houden, voor NU
kafue!!! eerst zeggen dat dr foto's erop staan en dan opeens snel verwijderen etc 
runningkawa schreef:Wat jammer dat ik moet gaan slapen
ja helaas ook geen sponsors, morgen weer aan het werk.
truste
dunya schreef:Sommige mensen hebben gewoon wat tegen Anky.
Al snap ik niet waarom.
? Kafue schreef:Vasthi schreef:Wat is in hemelsnaam de rollkurmethode?
Weet je niet wat dat is???? Ik zal een deel van het bericht uit de ST Georg vertalen:
"Het paard zet zijn neus vast op zijn borst (boeg) De ruiter trekt bij extreem brede teugelvoering de handen voor zijn eigen buik, het hoofd van het paard heen een weer. Dan gaat hij halthouden, weer heen en weer trekken een snelle prik van zijn spoor, nu draaft het paard aan. Nog geen drie meter later wordt weer het halthouden ingezet. De ruiter steekt zijn benen af. leunt met alle macht terug.Weer worden de teugels heen en weer getrokken. De neus van het paard is bijna 45 graden achter de loodlijn, de hals opgerold. Op het moment dat het paard halt gaat houden komt het been van de ruiter weer een spoorprik, weer halthouden, weer heen en weer trekken

Kafue schreef:Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Vroeger zeiden ze tegen mij altijd; Doe een ander niet aan wat je zelf niet leuk zou vinden..
Schijnbaar ben jij pas in die fase waar ik toen in zat...
Die heb ik al geplaatst.

Kafue schreef:Zo de fotos worden zo verwijderd.
Wie wil kan fotos via de mail krijgen.
En dan is het hopelijk nu uit met deze topic.
Kafue schreef:Dat duitsland zou winnen stond van te voren al vast.