paard doen afvallen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:31

Art_Ificious schreef:
ik geef het op. Heeft geen zin meer.
Ik heb eindleijk mensen gevonden die mij willen helpen dus laat het nu aub stil worden !!

Daar ben ik het mee eens.
TS zoekt hulp, zoals haar wordt aangeraden en lijkt nu hulp te kunnen krijgen van 2 personen.
Hulp is beter dan helemaal geen hulp, dus ik vind het een mooi begin.

Daihyo

Re: paard doen afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:40

Dit is een goede 1e stap +:)+
Ik hoop dat je doorzet en dat je veel van de lessen gaat leren. Houd in je achterhoofd dat het wel een paar maanden zo niet jaren nodig heeft voor je basis in orde is. Blijf leren, blijf kritisch naar jezelf. Dan komt het helemaal goed :j

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:57

Art_Ificious schreef:
Nu doe ik moeite om te zoeken krijg ik nog commentaar.
Ik weet niet of die van kapaza en die jobstudent ervaring hebben in lesgeven. Maar ik kan ze beide laten komen en dan zien welke het meest bevalt.

Voor een deel krijg je idd nog commentaar maar we leggen ook netjes uit waarom dat is. Daarbij zeggen de meesten nu dat het goed is dat je mensen hebt gevonden, je krijgt juist wel complimenten nu maar daar lijk je overheen te lezen door negatieve kanttekeningen.
Dat van mij was trouwens nauwelijks commentaar, ik stelde echter wel een serieuze vraag waar weer geen antwoord op komt.

Urielle

Re: paard doen afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:10

Moderatoropmerking:
ik geloof niet dat dit topic nog uit gaat lopen op iets zinnigs en ontopic, dus ik plaats een slotje en ga eens kijken naar zowel de opstelling van TS als wat flauwe reacties op het einde. Overige Bokkers: Mijn complimenten voor jullie effort om gefundeerd advies te blijven geven.