Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

little_king schreef:http://www.crewmagazine.com/article/no- ... o-worries/
kijk dit filmpje eens.
kan niet, wil niet, dat bestaat niet.
Lasca_1987 schreef:Barbar, ik kan niet ontkennen....
Lasca_1987 schreef:Ik kan om 2 redenen niet naar de sportschool...
Lasca_1987 schreef:Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet meer kan sporten.....
Lasca_1987 schreef:Dit klinkt heel stom.. maar ik kan niet zwemmen.....
Lasca_1987 schreef:Laat ik het zo zeggen, ik kan me iig niet herinneren.....
Lasca_1987 schreef:Op dit moment kan ik niet meer doen....
Lasca_1987 schreef:Sorry dat ik niet durf te skeeleren
Sorry dat ik niet kan zwemmen.....
DaniiM schreef:Ik vind ook niet dat je teveel weegt voor die paarden hoor!
Ik zag laatst op een dressuurwedstrijd iemand vele zwaarder.
Het ligt niet aan je gewicht maar aan je balans en vind het dan niet correct dat je lesgever dit op gewicht steekt.
Ik zou ook denken dat een manegepaard een ruiter aankan die nog geen goede balans heeft.. Als dat paard zelf geen goede balans heeft zal ze die toch eerst moeten trainen voor ze er mensen mee leert rijden vind ik..
Citaat:de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe...
Citaat:de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe en dat ben ik niet.
Lasca_1987 schreef:Stral, wanneer ik een stageplaats heb zal ik niet meer aan de groepslessen kunnen deelnemen. Ik moet achter de receptie in een hotel. Ik zou kunnen vragen of ik al in een groepsles kan. Maar weet niet of dit financieel kan, mijn moeder betaald namelijk. Maar idd als ik vooruitgang wil boeken, alles wat je opnoemt wat betreft de groepslessen. Ik ben het ermee eens.
Het Amsterdamse bos is van hier (ik ga niet precies zeggen waar ik woon) vrij ver, heel jammer anders was ik elke dag wel in het bos haha. Je laatste alinea, ook weer gelijk.
Koeke; De manege is veels te ver om er effe heen te fietsen. Ik woon in zuid (enige wat ik prijs geef aan mijn woonlocatie) en de manege is in diemen/ amsterdam zuidoost. Dank je wel voorde linkjes!
en zuid is groot...IZEP schreef:Pfffffffff kan niet kan niet kan niet kan niet... JE WIL NIET!
Weet je wat niet kan? DIT:Citaat:de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe...
Over een stap te ver gaan gesproken.
Je zeurt en zeurt en zeurt en het gaat maar door, in elk topic opnieuw.
Lianne86 schreef:Is het nu niet tijd dat iemand roept "Ik tem"?
(geen idee hoe je dat doet)
Lasca_1987 schreef:Boheme, maar waarom moet t dan direct perse een psychiater zijn?
Verder; weer terug naar de doelstelling van dit topic. T ging niet om mij als in persoon. Maar de situatie in t algemeen.
Lasca_1987 schreef:Voor zij die het willen weten ja ik ben heel gelukkig, of je t gelooft of niet. Natuurlijk zijn er dingen die er beter kunnen. Maar wie heeft dat niet?
Aangezien dit topic weer een wending neemt wat niet de bedoeling is.. Zou ik graag terug gaan naar de doelstelling van dit topic. Er zijn genoeg tips gegeven ja, dankjlie wel daarvoor en ik ga aan de slag.