Paardrijden met een maatje meer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:02

Ik vind het wel vermakelijk :')

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:03

DaniiM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:05

Ik vind ook niet dat je teveel weegt voor die paarden hoor!
Ik zag laatst op een dressuurwedstrijd iemand vele zwaarder.
Het ligt niet aan je gewicht maar aan je balans en vind het dan niet correct dat je lesgever dit op gewicht steekt.
Ik zou ook denken dat een manegepaard een ruiter aankan die nog geen goede balans heeft.. Als dat paard zelf geen goede balans heeft zal ze die toch eerst moeten trainen voor ze er mensen mee leert rijden vind ik..

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:09

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:13

Weet je waar ik van baal: Jij zegt het leuk te vinden paardrijden helemaal prima.
Het is ook top.

Maar heb je je wel eens afgevraagd of die knol het ook zo leuk vind als jij lekker heen en weer zit te stuiteren en op zn rug zit te bonken??!!!!!!!!!!!!!!!

Daarom zeg ik probeer naast het rijden, iets te zoeken waarbij je lichaam beter leert controleren!

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:15

Als je het dan niet voor jezelf wil doen, doet het dan voor het paard.
Er bestaan tegenwoordig ook mechanische paarden waar je op kan leren zitten.
of ga hoelahoepen dat is ook heel goed voor je zit en balans
Laatst bijgewerkt door riegje op 11-06-13 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:15

Kijk eens hoevaak jij zegt: kan ik niet

Lasca_1987 schreef:
Barbar, ik kan niet ontkennen....

Lasca_1987 schreef:
Ik kan om 2 redenen niet naar de sportschool...

Lasca_1987 schreef:
Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet meer kan sporten.....

Lasca_1987 schreef:
Dit klinkt heel stom.. maar ik kan niet zwemmen.....

Lasca_1987 schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik kan me iig niet herinneren.....

Lasca_1987 schreef:
Op dit moment kan ik niet meer doen....

Lasca_1987 schreef:
Sorry dat ik niet durf te skeeleren
Sorry dat ik niet kan zwemmen.....

En dan is dit nog niet eens alles. Ik zie je niet 1 keer zeggen: Ik kan dit en ik kan dat. Wees eens wat positiever en bijt door je pijn heen. Als je echt gaat afvallen moet je dat ook doen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:31

DaniiM schreef:
Ik vind ook niet dat je teveel weegt voor die paarden hoor!
Ik zag laatst op een dressuurwedstrijd iemand vele zwaarder.
Het ligt niet aan je gewicht maar aan je balans en vind het dan niet correct dat je lesgever dit op gewicht steekt.
Ik zou ook denken dat een manegepaard een ruiter aankan die nog geen goede balans heeft.. Als dat paard zelf geen goede balans heeft zal ze die toch eerst moeten trainen voor ze er mensen mee leert rijden vind ik..

Het is wel een combinatie hé. En vrij zwaar en weinig balans. Dat werkt natuurlijk erg tegen elkaar in en voor het paard erg lastig hoor dat moet je niet onderschatten.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:41

Pfffffffff kan niet kan niet kan niet kan niet... JE WIL NIET!

Weet je wat niet kan? DIT:

Citaat:
de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe...

Over een stap te ver gaan gesproken.

Je zeurt en zeurt en zeurt en het gaat maar door, in elk topic opnieuw. :r
Laatst bijgewerkt door Izep op 11-06-13 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:51

Citaat:
de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe en dat ben ik niet.

Dan ben ik gek. Ik loop namelijk bij een psychiater.. Beetje kort en kwetsend vind ik die opmerking.

Maar even ontopic , lieve meid ga doelloos fietsen, ga in een groep rijden, leuke mensen ontmoeten, leren van elkaar. Ga buikspier oefeningen doen in je kamer op bed. Ga naar de huisarts voor de pijn in je zij.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:00

Lasca_1987 schreef:
Stral, wanneer ik een stageplaats heb zal ik niet meer aan de groepslessen kunnen deelnemen. Ik moet achter de receptie in een hotel. Ik zou kunnen vragen of ik al in een groepsles kan. Maar weet niet of dit financieel kan, mijn moeder betaald namelijk. Maar idd als ik vooruitgang wil boeken, alles wat je opnoemt wat betreft de groepslessen. Ik ben het ermee eens.
Het Amsterdamse bos is van hier (ik ga niet precies zeggen waar ik woon) vrij ver, heel jammer anders was ik elke dag wel in het bos haha. Je laatste alinea, ook weer gelijk.

Koeke; De manege is veels te ver om er effe heen te fietsen. Ik woon in zuid (enige wat ik prijs geef aan mijn woonlocatie) en de manege is in diemen/ amsterdam zuidoost. Dank je wel voorde linkjes!

Maar dat is wél in de buurt van het amsterdamse bos..

Anoniem

Re: Paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:12

Nee, van waar ik woon is niet in de buurt van t bos.. Maarja jij weet ook niet wasr ik in zuid woon ;) en zuid is groot...
Boheme en ik vind t kwetsend over komen dat men zegt dat ik naar een paychiater moet
Daphne, je hebt ongelijk en gut daar hebben we die k*t IZEP weer, die zo laf is niet te melden vanwaar ze me kent.. (Kon t niet laten excuus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:14

IZEP schreef:
Pfffffffff kan niet kan niet kan niet kan niet... JE WIL NIET!

Weet je wat niet kan? DIT:

Citaat:
de psychiater vind ik even een stapje te ver.. daar gaan alleen krankzinnige gekken naar toe...

Over een stap te ver gaan gesproken.

Je zeurt en zeurt en zeurt en het gaat maar door, in elk topic opnieuw. :r

En jij bent zo laf om niet op mijn pb's te reageren!!! Ik heb nooit gezegd dat ik NIET WIL! Nu js t over en uit!

Vossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:15

Pffff kind neem een leven! En laat dat arme paard met rust!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:16

Agut daar gaat we weer :roll:

TS ben je gelukkig met het leven dat je hebt ?

Vossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:17

moyra schreef:
Agut daar gaat we weer :roll:

TS ben je gelukkig met het leven dat je hebt ?

Kan het me niet voorstellen, negatieve aandacht is ook aandacht;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:18

Voor zij die het willen weten ja ik ben heel gelukkig, of je t gelooft of niet. Natuurlijk zijn er dingen die er beter kunnen. Maar wie heeft dat niet?

Aangezien dit topic weer een wending neemt wat niet de bedoeling is.. Zou ik graag terug gaan naar de doelstelling van dit topic. Er zijn genoeg tips gegeven ja, dankjlie wel daarvoor en ik ga aan de slag.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:19

Is het nu niet tijd dat iemand roept "Ik tem"?

(geen idee hoe je dat doet :'))

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:21

Dat wil ik het advies geven om lekker te genieten van het leven en verder alles voor je zelf te houden.
Hier word niemand vrolijk van want eindeloze adviezen geven gaat ook vervelen als ze tegen de wind in geslagen worden.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:23

[quote="Lasca_1987"]Boheme en ik vind t kwetsend over komen dat men zegt dat ik naar een paychiater moet [\quote]

En daar zit jouw probleem, het is namelijk niet kwetsend bedoeld. Een psychiater of psycholoog kunnen je helpen met eventueel je autisme of asperge. Zij kunnen je ik kan niet omzetten in ik kan het wel.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:24

Lianne86 schreef:
Is het nu niet tijd dat iemand roept "Ik tem"?

(geen idee hoe je dat doet :'))

Op het rode uitroepteken klikken achteraan.

Het is heel vervelend dat mensen gefrustreerd raken van TS haar topic's maar laat haar dan gewoon met rust. Als je toch weet dat je er niets mee bereikt laat het dan zo dan zakt het topic vanzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:25

Boheme, maar waarom moet t dan direct perse een psychiater zijn?

Verder; weer terug naar de doelstelling van dit topic. T ging niet om mij als in persoon. Maar de situatie in t algemeen.

karenwrmdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:27

Lasca

ik ben wel erg benieuwd waarmee je aan de slag gaat dan?
je KAN toch niets van de tips?
dat is in ieder geval je reactie ..

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:31

Lasca_1987 schreef:
Boheme, maar waarom moet t dan direct perse een psychiater zijn?

Verder; weer terug naar de doelstelling van dit topic. T ging niet om mij als in persoon. Maar de situatie in t algemeen.

Waarom niet? Ik loop er toch ook.. En ik ben echt niet gek. Een psychiater kan net even wat meer dan een psycholoog. Niets meer of minder.
Ik zat te denken, zijn er nog meer paarden op de manege waar jij op en mag rijden? Zo ja probeer daar eens op te galopperen. Wie weet maakt het verschil en leer je meteen meer dingen.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:33

Lasca_1987 schreef:
Voor zij die het willen weten ja ik ben heel gelukkig, of je t gelooft of niet. Natuurlijk zijn er dingen die er beter kunnen. Maar wie heeft dat niet?

Aangezien dit topic weer een wending neemt wat niet de bedoeling is.. Zou ik graag terug gaan naar de doelstelling van dit topic. Er zijn genoeg tips gegeven ja, dankjlie wel daarvoor en ik ga aan de slag.

Ik zou lekker in je luie stoel blijven zitten wachten tot je afvalt, tot je een stageplek in je schoot geworpen krijgt en tot je door iemand van boven spontaan ingestraald wordt met rijkunstig gevoel. En verder zou ik NIKS willen veranderen als ik jou was. Laat iedereen maar lekker banketstaaf en blijf lekker je hele leven wachtend doorbrengen. Dat is mijn tip!