Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vermoed dus dat dit gewoon een extreem zittend paard in piaffe is... FaberSmid schreef:De jury moet toch de uitvoering beoordelen en niet de show? Het is een show van ieder voor de gek houden zien het toch niet en heeft niks meer met de uitvoering te maken.
Hoe zit het dan met die weke koten?
Op welke leeftijd is een paard volwassen en rijp genoeg lichamelijk en geestelijk? Hoe lang heeft een paard de tijd nodig op gp niveau te komen?
Een weke koot is een slappe koot, die slaat al door als het ding gewoon stil staat om hooi te eten.......KiWiKo schreef:als je al het verschil niet ziet tussen weke koten en een flexibele koot omdat daar op dat moment veel druk op staat......... dan vrees ik dat je net effe niet genoeg geleerd hebt.
maargoed we hadden het over regels en laarzen en kapotte paarden
pharagirlke schreef:Zoek eens wat meer foto's van dit paard, weke koten tonen overal, niet enkel in piaffe. En voor de rest is er nergens ook maar iets te vinden dat richting weke koot gaat.Ik vermoed dus dat dit gewoon een extreem zittend paard in piaffe is...
pharagirlke schreef:Dat is in de proef, tijdens het losrijden gelden die regels niet.Maar onderbouw je punten eens? Want sommige vraag ik me af wat jij ziet.
Fabersmid: doe je huiswerk, zoek andere foto's op van dit paard en je zal zien dat op geen enkele andere foto een weke koot te zien is.
FaberSmid schreef:Ook tegen de regels van de fei, welke regels past u nog meer toe?
Onzin dat de martelmethodes de paarden ten goede komen, feit is en blijft dat het ten koste van de paarden gaat. Waar u blijkbaar deel aan neemt.
Heeft u de boeken van en over de uitvinder gelezen?
FaberSmid schreef:pharagirlke schreef:Dat is in de proef, tijdens het losrijden gelden die regels niet.Maar onderbouw je punten eens? Want sommige vraag ik me af wat jij ziet.
Fabersmid: doe je huiswerk, zoek andere foto's op van dit paard en je zal zien dat op geen enkele andere foto een weke koot te zien is.
Nee met losrijden mogen de ruiters alles doen wat god verboden heeft?
Wie heeft me die foto laten zien, dat het zo'n mooi beeld was waar ik het niet mee eens ben?
maikeltje schreef:FaberSmid schreef:Ook tegen de regels van de fei, welke regels past u nog meer toe?
Onzin dat de martelmethodes de paarden ten goede komen, feit is en blijft dat het ten koste van de paarden gaat. Waar u blijkbaar deel aan neemt.
Heeft u de boeken van en over de uitvinder gelezen?
Ik zou als ik jou was toch eens contact op gaan nemen met de FEI. Ze hebben oogkleppen op die je even naar beneden moet halen geloof ik