Nikki_jimmy schreef:Hahahahaha!
Die laatste!
Dat ziet er zo enorm droog uit
Echt zo pompiedompiedomp, WOEPS*rem*, pompiedompiedomp
Whaha idd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikki_jimmy schreef:Hahahahaha!
Die laatste!
Dat ziet er zo enorm droog uit
Echt zo pompiedompiedomp, WOEPS*rem*, pompiedompiedomp
IndianRose schreef:eldango schreef:@indianRose sorry voor deze weigering dit was duidelijk mijn schuld ik wilde alleen maar een mooie foto maken en vergat je nog aanwijzingen te geven. maar je aan de andere kant ze weigerd anders nooit![]()
maar eerlijk is eerlijk ik vindt het een geweldige foto.
wat een leuk topic. bij sommige ziet het er erg pijnlijk uit!
En omdat ze nooit weigerd laat ik haar gaan en 'rijd' ik niet
Moet ik haar aan het werk zetten,of Gwenneth mij..![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EXUENOEZ[/img]
We kunnen het wel een beetje.
lailapri schreef:tja maar soms!
maar goed dat ik meestal toch wel blijf zitten. Wat hij wel vaak doen is stil gaan staan voor de hindernis, maar dan toch maar springen.
desty schreef:dit is niet echt een blooper.. maar meer gewoon niet luisterd, springgraag paard
ik vond het wel droog want je ziet die persoon echt zo naar dat beest toe rennen van nee niet doen.. heel die camara heen en weer.
zet vooral niet het geluid aanecht een ***piep***stem trouwens..
( hopend dat die het doet )
angela333 schreef:desty schreef:dit is niet echt een blooper.. maar meer gewoon niet luisterd, springgraag paard
ik vond het wel droog want je ziet die persoon echt zo naar dat beest toe rennen van nee niet doen.. heel die camara heen en weer.
http://i1.zvhost.com/1/n/nq265550.jpg[/img][/url]
Wie heeft dit dan gefilmd?
desty schreef:dit is niet echt een blooper.. maar meer gewoon niet luisterd, springgraag paard