We zijn bezig om een manier te vinden dat ze hier mee ophoudt, maar ik dacht zo dat dit wel een blooper is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sannuhh schreef:Wij hebben een pony (haflinger) die gaat liggen/ rollen onder het rijden!!!
We zijn bezig om een manier te vinden dat ze hier mee ophoudt, maar ik dacht zo dat dit wel een blooper is.
Citaat:Ja idd.. lijkt wel alsof er 3 dikke dekens onder liggen
Noppes schreef:@ de rollende haflinger: ze zal het alleen maar blijven doen als jullie haar niet aanpakken.. zij krijgt zo haar zin, jullie stappen af, en zij kan lekker rollen.
Ze zou denk ik eens hard aangepakt moeten worden, voorspelbaar dat ze het gaat doen dus lekker aan het werk zetten, goed voorwaarts, zorgen dat ze haar hoofd niet naar beneden doet en wanneer ze toch wil gaan liggen flink op haar donder geven!
Citaat:even een reactie hierop, hier over heb ik net een topic gelezen, ( ik denk dat het over de zelfde haflinger gaat) en ze hebben al heel veel geprobeerd, en ze laten hem ook echt niet zijn gang gaan.. hij heeft al veel eigenaren gehad, en ze willen het hem graag afleren. de instructrice heeft wel met zweeep mee gelopen, maar dan waren ze steeds te laat of hij trekte zich er niets van aan Knipoog