Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShannaY schreef:Ze heeft hem al gekocht, dus het heeft geen zin meer om haar aan te raden naar andere paarden te kijken ipv de eerste de beste. Die adviezen heeft ze namelijk al in de wind geslagen, en wel het eerste beste paard gekocht
ShannaY schreef:Dat ding is toch op proef?
Ervaren mensen? Ze noemt zichzelf ook al ervaren.. tja sorry hoor, maar wat moet ik nou van dit hele topic maken? De DA was zeker niet heel toevallig een DA in de buurt van het paard. Wss een bekende?
En waarom verder kijken? Omdat ze (en jij blijkbaar ook) niet het inzicht hebben om een goed gezond paard te kopen, maar omdat "Ie zo lievvv koppie heeft, en met ze hooffie naar benee loopt, neem iuk um" gehalte..
Maar verder heel veel succes met hem, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
LaFunkyJazz schreef:Ik ken nog zo'n discussie over een paard Relrite? Die iemand wilde kopen maar waar heel bokt overheen viel omdat dat paard niet goed zou zijn en probleem gedrag zou hebben?
Diegene had toch het paard gekocht en heeft er een super sportpaard aan!
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de "goed bedoelde bokt adviezen" niet altijd de goede zijn. Laat het PattyPaard uitzoeken, het is haar keuze, niet die van "bokt".
ShannaY schreef:Dat ding is toch op proef?
Ervaren mensen? Ze noemt zichzelf ook al ervaren.. tja sorry hoor, maar wat moet ik nou van dit hele topic maken? De DA was zeker niet heel toevallig een DA in de buurt van het paard. Wss een bekende?
En waarom verder kijken? Omdat ze (en jij blijkbaar ook) niet het inzicht hebben om een goed gezond paard te kopen, maar omdat "Ie zo lievvv koppie heeft, en met ze hooffie naar benee loopt, neem iuk um" gehalte..
Maar verder heel veel succes met hem, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Pattypaard schreef:ShannaY; Ik heb haar helemaal nog niet gekocht. Zou het fijn vinden als je zoiets dan ook niet zou willen zeggen.
En met dat gehalte wat je zegt kijk ik helemaal niet naar een paard maar dat schijn je ook al denken te weten.
En idd ze is nog steeds een paard.
Valt me wel op dat jullie wel mogen zeggen dat ze een ding zou zijn e.d.
terwijl als ik zoiets zou zeggen dan zou ik direct over me heen krijgen dat een paard een levend wezen is wat respect verdiend en blablabla.
Nienke, het gaat goed met der
Esther28 schreef:LaFunkyJazz schreef:Ik ken nog zo'n discussie over een paard Relrite? Die iemand wilde kopen maar waar heel bokt overheen viel omdat dat paard niet goed zou zijn en probleem gedrag zou hebben?
Diegene had toch het paard gekocht en heeft er een super sportpaard aan!
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de "goed bedoelde bokt adviezen" niet altijd de goede zijn. Laat het PattyPaard uitzoeken, het is haar keuze, niet die van "bokt".
Amen, sluit me hier helemaal bij aan.