(Bijna) 1e écht aanwinst, Uckfield (Landino x Jackson)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: (Bijna) 1e écht aanwinst, Uckfield (Landino x Jackson)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:56

Ze heeft hem al gekocht, dus het heeft geen zin meer om haar aan te raden naar andere paarden te kijken ipv de eerste de beste. Die adviezen heeft ze namelijk al in de wind geslagen, en wel het eerste beste paard gekocht Lachen

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:16

ShannaY schreef:
Ze heeft hem al gekocht, dus het heeft geen zin meer om haar aan te raden naar andere paarden te kijken ipv de eerste de beste. Die adviezen heeft ze namelijk al in de wind geslagen, en wel het eerste beste paard gekocht Lachen

waar staat dat ze hem al heeft gekocht dan..?? Bloos Bloos
adviezen heeft ze dus wel naar geluisterd en overlegd met een ervaren persoon en de DA.
en waarom verder kijken als je het paard heb gevonden wat je graag wil hebben..?
als er een klik is en je voelt echt wel aan als je dat paard moet nemen als je daar bent.. en dat paard word goedgekeurt dan hoef je toch niet verder te kijken als je er tevreden mee bent..???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:19

Dat ding is toch op proef?

Ervaren mensen? Ze noemt zichzelf ook al ervaren.. tja sorry hoor, maar wat moet ik nou van dit hele topic maken? De DA was zeker niet heel toevallig een DA in de buurt van het paard. Wss een bekende?

En waarom verder kijken? Omdat ze (en jij blijkbaar ook) niet het inzicht hebben om een goed gezond paard te kopen, maar omdat "Ie zo lievvv koppie heeft, en met ze hooffie naar benee loopt, neem iuk um" gehalte..

Maar verder heel veel succes met hem, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:31

Ik ben het helemaal met jou eens ShannaY. Ze vind zichzelf ervaren genoeg. Maar wat ik opmaak uit reacties in verschillende topics van haar is dat ze gewoon haar gelijk wil hebben over dingen die niet waar zijn.Maar waarvan zij vind dat ze er verstand van heeft.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:45

Jeetje nog steeds aan het uitwijden hierover.
Als het misgaat en het ding blijkt toch iets te mankeren, lezen we dat wrs. vanzelf weer hier en is er weer reden tot discussieren. Het gaat nu allemaal wel heel off topic.
Laat de TS blij zijn met haar paard en als er iets niet goed blijkt te zijn achteraf er lering uit trekken.

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:59

ShannaY schreef:

Ervaren mensen? Ze noemt zichzelf ook al ervaren.. tja sorry hoor, maar wat moet ik nou van dit hele topic maken? De DA was zeker niet heel toevallig een DA in de buurt van het paard. Wss een bekende?

En waarom verder kijken? Omdat ze (en jij blijkbaar ook) niet het inzicht hebben om een goed gezond paard te kopen, maar omdat "Ie zo lievvv koppie heeft, en met ze hooffie naar benee loopt, neem iuk um" gehalte..

Dat ding? Volgens mij is het nog steeds een paard hoor Koe
En wie zegt dat dat paard niet gezond is? Ik neem aan dat jij geen veearts bent en dat ook niet kunt beoordelen vanaf een foto of filmpje.

Het kan trouwens ook gezichtsbedrog zijn dat Uckfield onregelmatig loopt. Ik kan er zelf niet zoveel aan ontdekken, maar ik ben er ook geen expert in Tong uitsteken
Hoe gaat t nu met Uckfield?

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:04

Ik ken nog zo'n discussie over een paard Relrite? Die iemand wilde kopen maar waar heel bokt overheen viel omdat dat paard niet goed zou zijn en probleem gedrag zou hebben?
Diegene had toch het paard gekocht en heeft er een super sportpaard aan!
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de "goed bedoelde bokt adviezen" niet altijd de goede zijn. Laat het PattyPaard uitzoeken, het is haar keuze, niet die van "bokt".
Laatst bijgewerkt door Sjoos op 07-03-08 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:07

Ach ding , paard , project blijft toch hetzelfde Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:08

LaFunkyJazz schreef:
Ik ken nog zo'n discussie over een paard Relrite? Die iemand wilde kopen maar waar heel bokt overheen viel omdat dat paard niet goed zou zijn en probleem gedrag zou hebben?
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de "goed bedoelde bokt adviezen" niet altijd de goede zijn. Laat het PattyPaard uitzoeken, het is haar keuze, niet die van "bokt".

Amen, sluit me hier helemaal bij aan.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:13

leuk paardje, hoop dat hij goed gekeurd word.

hoe heb je dat eik voor elkaar gekregen bij je ouders??? Knipoog

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:16

De ruiter zit op de eerste twee filmpjes op het verkeerde been.
Volgens mij loopt het paard daardoor en omdat het nog groen is in het rijden en op een kleine cirkel loopt uit ballans.

Verder een leuk paard.
Ik zou zeggen laten keuren en dan heel gelukkig worden met zn tweeen

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:23

mensen lees het topic even. hij is al gekeurd zegt ze en is op proef Knipoog ben benieuwd hoe dit ooit af gaat lopen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:26

ShannaY schreef:

Afgod

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 14:26

ShannaY; Ik heb haar helemaal nog niet gekocht. Zou het fijn vinden als je zoiets dan ook niet zou willen zeggen. Knipoog
En met dat gehalte wat je zegt kijk ik helemaal niet naar een paard maar dat schijn je ook al denken te weten.

En idd ze is nog steeds een paard.
Valt me wel op dat jullie wel mogen zeggen dat ze een ding zou zijn e.d.
terwijl als ik zoiets zou zeggen dan zou ik direct over me heen krijgen dat een paard een levend wezen is wat respect verdiend en blablabla. Knipoog

Nienke, het gaat goed met der Lachen

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:31

ze zeggen dit omdat jij zo onrespectvol over een PROJECT praat, misschien dat je dat nu snapt waarom hun dit zeggen.

nu heb je dr niet gekocht ? maar ze is op proef ?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:35

Patty, dit is spottend bedoeld door degene die het zei, omdat jij het paard een project noemde.

Je bent nog zo onervaren, koop een paard om van te genieten , heb niet de waan dat je er een toppaard van maakt, dan komt het vast wel goed Knipoog

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 14:36

Ik praat niet over een project maar daar is iemand anders over begonnen. Knipoog
Ze is op proef idd.

Ik koop het paard ook niet om er een toppaard van te willen maken. Misverstand denk ik..
Maar ook om van te genieten, maar vooral zelf van te leren.

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:37

Jij zegt zelf dit is idd het project waar ik het over had.als iemand anders daarmee komt dan moeten ze dat toch wel ergens van jou gehoord hebben lijkt mij?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:38

Pattypaard schreef:
ShannaY; Ik heb haar helemaal nog niet gekocht. Zou het fijn vinden als je zoiets dan ook niet zou willen zeggen. Knipoog
En met dat gehalte wat je zegt kijk ik helemaal niet naar een paard maar dat schijn je ook al denken te weten.

En idd ze is nog steeds een paard.
Valt me wel op dat jullie wel mogen zeggen dat ze een ding zou zijn e.d.
terwijl als ik zoiets zou zeggen dan zou ik direct over me heen krijgen dat een paard een levend wezen is wat respect verdiend en blablabla. Knipoog

Nienke, het gaat goed met der Lachen

Je kijkt er toch niet naar?
Zadels die niet goed liggen etc.. maakt allemaal niet uit. Lachen

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:40

Precies je denkt niet aan die paarden maar aan je zelf. je denkt dat je er verstand van hebt maar dat heb je niet en dat wil je gewoon niet toegeven.je blijft overal onder uit willen komen op elk advies of commentaar heb je wel een onzinnige reactie zodat het in jou straatje past

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:42

Esther28 schreef:
LaFunkyJazz schreef:

Amen, sluit me hier helemaal bij aan.

Ik ook..
En ik vind de discussie nu wel heel persoonlijk worden.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:50

*TEM*

Dit gaat nergens meer over.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:05

Mijn God, wat een discussie is dit geworden Bloos! . Laat iemand lekker zelf bepalen wat voor en hoe hij of zij een paard koopt. Dit gaat echt werkelijk nergens meer over.
Eerst is het paard niet goed, dan is het rijden niet goed, dan is de manier van aankopen niet goed, dan is er niet genoeg ervaring voor een eigen paard...

Als Patty het paard gekocht had zonder medeweten van Bokt, en er dan een topic van had gemaakt zonder alle verhalen over keuren en 'project' eromheen was de strekking hetzelfde maar het niveau van discussiëren heel anders geweest.

Ik praat hiermee heus niet alles goed wat de TS roept, maar de meeste reacties so far... respectloos naar iemand die een leuk paard voor zichzelf wil kopen om van te leren.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:24

Even een slotje voor overleg en om de discussie wat te doen afkoelen.