Ik vind het wel hartstikke knap allemaal, ik denk dat het wel meevalt met het gevaar. Ze doet het heus niet zomaar hoor!

Edit: Nu is het al 13 bladzijdes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Huertecilla schreef:Floor, let niet op het gemuts van 'ruiters' die niet genoeg referentiekader hebben: als je 10 jaar ouder zou zijn vroeg ik je ten huwelijk![]()
Jouw lol, vaardigheid, vrijheid, wíl zijn voorbeeldig. Je bent een tópkrent in de verder érg grijze pap.
Ga zó door meid![]()
hc
Ik ben ook half boerin vandejaar oogst binnengehaalt met een vent van 40-50 en hij zij ook dat hij zou wachten achter mij moest hij jonger zijn of ik ouder. Haha . En wat die topkrent betreft , is da letterlijk of figuurlijk ?:+
ponyzotje schreef:florrtje schreef:ik woon in belgie, in west vlaanderen,
Haha tweede reactie in je topic maar ik kon het niet laten, zie nu dat je heel dicht bij mij woont... (woon in Kortrijk), super meiske dat ge dit kunt, toch 1 van de mooiste topics in die 6 jaar dat ik op bokt kijk, bewonder je enorm. Geef je shows in de buurt ofzo?
liljebo schreef:Ik ben alleen maar verschrikkelijk jaloursIk heb na een ongeluk heel lang niet meer gereden en ga nu binnenkort weer met mijn nieuwe gepensioneerde haflinger rijden. Zonder zadel, want ik heb ff geen geld voor een goed zadel, en dan kun je beter geen gebruiken. Ik heb er natuurlijk een paar keer opgezeten, maar merk dat ik als oude muts toch onzeker ben en mijn balans wat minder is (voor mijn gevoel in elk geval) Als ik toch een beetje van jou zou hebben.....
![]()
Dus ik bouw het langzaam om en zorg dat mijn paard eerst goed luisterd door veel grondwerk ed. Maar dan nog....En dat terwijl ik vroeger altijd zonder zadel rondracete. Maar dat wat jij doet, kon ik vroeger ook niet en wat zou ik dat geweldig hebben gevonden.....
Meid... als je mijn dochter was, zou ik de hele dag met mijn neus in de lucht lopen, zo trots....
En ja... het is gevaarlijk, maar dat is motorcross, duiken, klimmen ed ook en dat wordt ook door jonge mensen gedaan. Je hebt duidelijk een flinke dosis lef en je gaat geweldig met paarden om. Super!!!
Heb je nog goede balanstips voor ouwe dozen?![]()
ik respecteer jou bezittingen hé. Dat weetje ook é. Zou nooit emmy of hanne meepakken zonder toestemming of vragen dat zij mogen meekomen, das ombeleefd e muis
Kerckhove Florence heeft meer dan enkel tafel manieren !
nikki_candy schreef:vraagje,
Op sommige stukjes in het filmpje (vooral bij 2e filmpje bij het stukje dat het paard tussen tonnen door moet lopen zie je het goed) hebben de paarden de oren heel ver naar achter. Ik zie dat op heel veel fotos en/of filmpjes van mensen die op deze manier met paarden omgaan.
Ik ben erg benieuwd waarom de paarden dat doen...
Niet verkeerd opvatten hoor, vind de manier van hoe jij met paarden omgaat erg mooi om te zien. En vooral ook erg diervriendelijk..
Groetjes Nikki
oomens schreef:Mag dat dan van Richelle?
florrtje schreef:liljebo schreef:Ik ben alleen maar verschrikkelijk jaloursIk heb na een ongeluk heel lang niet meer gereden en ga nu binnenkort weer met mijn nieuwe gepensioneerde haflinger rijden. Zonder zadel, want ik heb ff geen geld voor een goed zadel, en dan kun je beter geen gebruiken. Ik heb er natuurlijk een paar keer opgezeten, maar merk dat ik als oude muts toch onzeker ben en mijn balans wat minder is (voor mijn gevoel in elk geval) Als ik toch een beetje van jou zou hebben.....
![]()
Dus ik bouw het langzaam om en zorg dat mijn paard eerst goed luisterd door veel grondwerk ed. Maar dan nog....En dat terwijl ik vroeger altijd zonder zadel rondracete. Maar dat wat jij doet, kon ik vroeger ook niet en wat zou ik dat geweldig hebben gevonden.....
Meid... als je mijn dochter was, zou ik de hele dag met mijn neus in de lucht lopen, zo trots....
En ja... het is gevaarlijk, maar dat is motorcross, duiken, klimmen ed ook en dat wordt ook door jonge mensen gedaan. Je hebt duidelijk een flinke dosis lef en je gaat geweldig met paarden om. Super!!!
Heb je nog goede balanstips voor ouwe dozen?![]()
Tips , een goed dik gevuld kontje aan kweken , en daarop gaan zitten. je niet (zoals sommigen) met de billen tegen de flanken opduwen. Schouders ligtjes naar achter drukken en als je voorover valt (wat ik soms ook heb, als je paard bevoorbeeld een korte stop pakt) gewoon weerstand druk uitoefenen en dan gewoon weer mooitjes recht zitten. Maar het belangrijkste vanallemaal zijn die schouder, als je schouders voorover zijn zit je lik een patatenzak op je paard geen en weer te klutsen. Dus wat wil ik zien als je foto's post ? Mooie licht naar achter gedrukte schouders. !![]()
En dankjé iemand die het begrijpt , iederen sport is even gevaarlijk als de andere hoeveel ze ook beveiligd zijn![]()
xxx
(grapje). Maar ik zal op mijn schouders en bibs letten als ik zonder zadel rij. Een beetje spek eraan kweken moet geen probleem zijn
Maar het zal nog ff duren voordat ik foto's post en dan zal het in elk geval errrrrug veel rust uitstralen (ben al wat op leeftijd en mijn nieuwe paardje ook
)n
) Huertecilla schreef:oomens schreef:Mag dat dan van Richelle?
Dat gaat erg ver off-topic en bovendien zou een antwoord daarop wat inhoud betreft wederom te ver buiten de grijspap vallen![]()
al zou een ban van bokt op die grond eígenlijk een ultiem compliment zijn
hc
liljebo schreef:Thanxxxx... zal mijn best doen. Op en afspringen oefen ik wel met mijn shetjes. Die zijn maar 75 cm(grapje). Maar ik zal op mijn schouders en bibs letten als ik zonder zadel rij. Een beetje spek eraan kweken moet geen probleem zijn
Maar het zal nog ff duren voordat ik foto's post en dan zal het in elk geval errrrrug veel rust uitstralen (ben al wat op leeftijd en mijn nieuwe paardje ook
)n
Veel succes en ik hoop nog veel van je te zien (kan helaas niet even komen kijken want ik woon in zweden. maar wellicht op bokt of misschien kom je wel eens hier ergens een demo geven)
Toedeloe xxx

je bent nog maar kort bezig, maar zodra men notie van jouw kunnen krijgt, het samenwerken met de paarden, wie weet, wie weet kom je ooit wel in Zweden terecht
Jotee schreef:Heb je wel eens gehoord van een CAP?! Ik vind het levensgevaarlijk wat je doet zonder cap! Ik zal inmiddels wel de zoveelste zijn die hier over zeurt, maar doe asjeblieft een cap op!
En verder, het ziet er wel stoer uit, doe het je zo 123 niet na.
Voor mij een tak van paardensport die ik wel ken maar niet mee bekend ben.
Welkom op Bokt! Ik heb sprakeloos naar je filmpjes gekeken. Erg knap! nikki_candy schreef:vraagje,
Op sommige stukjes in het filmpje (vooral bij 2e filmpje bij het stukje dat het paard tussen tonnen door moet lopen zie je het goed) hebben de paarden de oren heel ver naar achter. Ik zie dat op heel veel fotos en/of filmpjes van mensen die op deze manier met paarden omgaan.
Ik ben erg benieuwd waarom de paarden dat doen...
Niet verkeerd opvatten hoor, vind de manier van hoe jij met paarden omgaat erg mooi om te zien. En vooral ook erg diervriendelijk..
Groetjes Nikki