Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pion schreef:Gulpje schreef:serieus modus aan: en terecht. wat een stom bash-topic is dit geworden. wie er ook gelijk heeft, ik zie alweer dat er veel mensen op de sensatie afkomen. die boeit het geen ene fuk wat dat kind met die pony doet. en zelf zitten de meeste er ook op als een oude krant, lekker hypocriet dus.
Ik zal dan niet perfect rijden, dat beweer ik ook helemaal niet.
Maar wat de TS doet is overduidelijk níet de manier.
Hypocriet?
We hebben haar tips gegeven, dingen gevraagt.
Maar ze werkt zichzelf alleen maar in de nesten door dit soort onzin te verkondigen.
Helemaal niet hypocriet.
L_ola schreef:ehhm.. even de foto op wat plekjes lichter gemaakt, je rijd met hulpteugels,, en zelfs nu loopt het paardje nog niet mooi nagefelijk... En je traint m??
uvando schreef:@Sjaap. ik kan hem niet kwalijk nemen dat ik al die jaren niet opgelet heb.)

L_ola schreef:ehhm.. even de foto op wat plekjes lichter gemaakt, je rijd met hulpteugels,, en zelfs nu loopt het paardje nog niet mooi nagefelijk... En je traint m??

uvando schreef:@engeltje : Tomaten knippen, geen inpakker.Als je over me praat zorg dan wel dat je weet wie ik ben
uvando schreef:@gulpje: Ja dat is ze waard.
L_ola schreef:ehhm.. even de foto op wat plekjes lichter gemaakt, je rijd met hulpteugels,, en zelfs nu loopt het paardje nog niet mooi nagefelijk... En je traint m?? Verder je handen hoger houden

Gulpje schreef:L_ola schreef:ehhm.. even de foto op wat plekjes lichter gemaakt, je rijd met hulpteugels,, en zelfs nu loopt het paardje nog niet mooi nagefelijk... En je traint m??
http://img509.imageshack.us/img509/5264/bewerkjphiq7.jpg
Ga je nou écht helemaal de moeite nemen om een onbekende zo de grond in te boren? Wat denk je hiermee te bereiken dan? Dat de TS huilend op de grond valt van schaamte en vernedering en jou op haar blote knietjes dankt voor het geweldige inzicht dat je haar hebt gegeven?
Laat dat kind lekker, is dit nu echt waard om er zo over door te emmeren?
ik heb slechte ogen en als iets donker is zie ik het niet goed,, ik de foto wat lichter gemaakt, had nog niet eens in de gaten dat het een rel-topic was
En die jaar-voorraad popcorn dan ?! 
ik was beter niet gaan eten denk ik.