Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:17

Maar als je op dressuurwedstrijden rond kijkt en de verhouding ruiter/paard is hetzelfde kan het wel?
Maar omdat het een Shetlander (in jouw ogen dus een speelpony?) is, kan het niet?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:26

Sunrise_ schreef:
Maar als je op dressuurwedstrijden rond kijkt en de verhouding ruiter/paard is hetzelfde kan het wel?
Maar omdat het een Shetlander (in jouw ogen dus een speelpony?) is, kan het niet?

het gaat er niet om of het een 'speelpony' is. ik vind het gewoon geen gezicht, een meisje van 8 die ermee rijd. dat vind ik een geweldig gezicht! echt super stoer. maar een volwassenen. sorry dat vind ik er gewoon niet uit zien

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:27

Maar als de verhouding nou hetzelfde is? Dus de grootte van het paard en de lengte van de ruiter,
dan maakt het toch niet uit of het een Shetlander is of een KWPN'er? Clown

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:29

Dus we krijgen idd 50 pagina's met het verhaal je bent te groot. Dromen
Misschien is het een idee om nu 12 pagina's te maken met positieve opmerkingen??? Bloos

_showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:23

Kan mooi lope voor een shetje!
Maar misschien iets te grootvoor m??

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:00

je meent het Clown

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:33

ziet er super uit,
zorro van de galop(paardenblad)!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 06:38

Moderatoropmerking:
12 pagina's over de grootte van TS is genoeg, ook het gediscussieer over te grote mensen op te grote paarden. Laten we nu weer over gaan op rijtechnisch commentaar.

FAQ van HAW schreef:
Om dit te kunnen waarmaken, is het wel van belang dat kritiek op een opbouwende en positieve manier wordt gegeven. Eindeloos blijven doormekkeren over iets wat al eerder is opgemerkt, is dus ook niet de bedoeling. Ook hierop zal strenger gemodereerd gaan worden.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:23

Ik vind het echt een leuke shet!
Loopt ook heel netjes!

En voor de duidelijkheid: Als een shet iets niet wil, zal hij/zij dat zeker weten niet doen. En ik zie bij dit shetje geen protest tegen bijv. de grootte van de ruiter.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:59

Meid, Het ziet er ontzettend sympathiek uit.

Ik vind het ook minder charmant dat je wat groot oogt maar ik vind de dikke grasbuik van mijn eigen paard ook niet charmant. Dat weerhoudt mij er evengoed niet van om hem iedere dag lekker buiten te zetten. Laat jij je er dus ook maar niet van weerhouden om lekker door te rijden met je pony.

edit: rijtechnisch commentaar dus?
Je zou hem in de draf (verruiming) iets meer gesloten kunnen houden. In galop geeft hij wel een mooi gesloten en actief beeld.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:28

pol013 schreef:
Meid, Het ziet er ontzettend sympathiek uit.

Ik vind het ook minder charmant dat je wat groot oogt maar ik vind de dikke grasbuik van mijn eigen paard ook niet charmant. Dat weerhoudt mij er evengoed niet van om hem iedere dag lekker buiten te zetten. Laat jij je er dus ook maar niet van weerhouden om lekker door te rijden met je pony.

edit: rijtechnisch commentaar dus?
Je zou hem in de draf (verruiming) iets meer gesloten kunnen houden. In galop geeft hij wel een mooi gesloten en actief beeld
.

Dank je Haha! Klopt idd, als ik hem iets wil verruimen komt hij snel te diep en daardoor ook op de voorhand. Ik probeer hem iets meer voor de loodlijn te houden zodat hij niet gaat duiken maar van achteruit komt. Bloos