Jethafa schreef:Volgens mij bedoelde ze niet dat je het mis had, maar het gene wat veel mensen missen in het engels rijden, waardoor ze western erbij doen. Snap?
Ik rijd normaal gesproken engels. Ik heb meer het controle gevoel dan, maar western is gewoon moeilijk en gaaf om te doen. Ik rijd deze zomer een Argentijnse Criollo een paar keer per week, ook western zadel etc, maar dat is alleen buiten rijden. Wel leuk om een beetje aan te wennen, maar ik zou niet echt zeg maar reigning of barrel race te doen. Gaat een beetje te hard in dat grote zadelMisschien moet ik nog een beetje wennen
Mijn nichtje deed trouwens in Amerika mee met haar paard met barrel races. Zij was best goed! Dat is pas western
Ow oké

Ik doe het meeste de basis van dressuur. Maar ik rijd thuis vaak zonder tuig.. Meestal ga ik dan springen
Ook doe ik veel vrijheidsdressuur en grondwerk (lichaamstaal) met mijn pony. We rijden ook buiten, maar helaas is er niet de perfecte omgeving hier.. Western doe ik ook, maar alleen pleseaure.. Ook wel eens trail trouwens
Wedstrijden niet, daar zijn we nog niet klaar voor. Barrelracing lijkt me erg leuk om te doen, maar vroeger heeft mijn paardje knieproblemen gehad waardoor ik dat niet durf te doen
Misschien moet ik nog een beetje wennen