Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Armani88 schreef:Ik vind dit ook niet kunnen !!
wil je zijn rug kapot hebben ??
Scotty__ schreef:betekenis penny:
Meisje, verzorgt vaak een shetlander, meestal zijn ze er te groot voor.
Kan niet goed rijden, denkt dat ze alles beter weet, is helemaal gek van felle kleurtjes en msn taal.
Verzorgt ook vaak Drukke arabische hengsten.
en dan vraag je een plaatje komt er een zwart stijgerend arabiertje tevoorschijn.
je kent ze, de ik-weet-alles-veel-beter-en-heb-lekker-een-shetlander-waar-ik-te-groot-voor-ben-meisjes.
Willen ook graag allemaal leuke dingetjes en setjes, en ze zijn vaak te vinden op de manege.
vlechtjes in de manen, vlechtjes in de staart, galloperen veel.
Ach wat maakt het uit of jou nou n penny meisje bent of ofdat je super goed kan rijden, of weet ik veel wat..!??? Wat maakt het allemaal uit!?? :S Als je zelf maar lol hebt, maar die lol niet gaat misbruiken natuurlijk...
CxX schreef:Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
jullie zijn niet mee in de beweging en houden hem voor ook nog eens strak...
je hebt een heel lief paard, maar je bent er blijkbaar niet echt zuinig op.....
Sorry hoor het is helemaal niet zielig! en ik vind nou niet echt aardig an je dat je zo bericht neer zet!
Jeetje je kan toch nagaan dat als je zon topic als dit opent dat je er giga commentaar op krijgt
Beter nadenken dus, en jah het is wel zielig 
niks aan te doen dus
Scotty__ schreef:Zij vroeg om een betekenis penny.
ik gaf wat voorbeelden wat penny's vaak hebben.
Nou dit zijn wat dingen die penny's vaak hebben endoen.
Ik hoor nu van iris je kan overdrijven of iets.
IK ZEG NU NIET EENS WAT.
god, iris hou je mond ff ja.
ik geef een betekenis, want iemand vraagt erom, en jij zeurt, ga leren lezen.
Jolandaa_ schreef:ik vind der eigenlijk niet veel zieligs aan hoor. Gewoon 2 meisjes die lol met hun knol hebben. Zoveel zullen die meisjes niet wegen. En t paard springt hoger dan dat ie kan, dus zo slecht is het niet voor een keertje
Iriis_ schreef:Scotty__ schreef:Zij vroeg om een betekenis penny.
ik gaf wat voorbeelden wat penny's vaak hebben.
Nou dit zijn wat dingen die penny's vaak hebben endoen.
Ik hoor nu van iris je kan overdrijven of iets.
IK ZEG NU NIET EENS WAT.
god, iris hou je mond ff ja.
ik geef een betekenis, want iemand vraagt erom, en jij zeurt, ga leren lezen.
Doe even normaal, ik mag toch wel zeggen dat ik het niet eens ben met jou omschrijving van een penny? Maak je niet zo druk, en reageer niet zo tegen mij wil je?
CxX schreef:Iriis_ schreef:
Doe even normaal, ik mag toch wel zeggen dat ik het niet eens ben met jou omschrijving van een penny? Maak je niet zo druk, en reageer niet zo tegen mij wil je?
zoo jullie mogen wel ontsettend bot tegen mij doen maar het dan niet pikken van andere!
Ondankbaar