june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:31

Dat doet er niet toe, hoe je haar nou noemt. Ik noem Fire en Shannon ook me eigen paarden omdat ik alles doe voor ze en alles met ze doet. Eigenaar zet alleen binne buiten als nodig is en voert meer niet. Maargoed dat is offtopic!

Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwe foto's hopelijk staan ze hier morgen op Lachen ..

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:35

ik heb ook al eerder in dit topic gelezen, maar ben nu een beetje de draad kwijt met het hele verhaal.. zoals mensen al zeggen nu eerst was het a nu is het b en over een paar dagen is het weer c en ga zo het hele alfabet maar langs.. ik snap niet dat als je hem " least " die mensen het paard niet komen terug halen als ik zag dat mijn paard zo achteruit ging en niet bij de eigenaar paste en niet goed verzorgd werd.. was hij allang weer op mijn erf..

Ook dit klopt niet karakter: neemt snel de zenuwen over van mensen dieren om haar heen.

verbeterings punten: makkelijk te rijden en niet snel bang zijn/aangezien ik soms een zenuwpees ben.

spreek jezelf toch weer een beetje tegen wat is het nou ik snap je echt niet snap je je zelf wel eingelijk wat is je doel in dit hele geval van zaken ??

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:52

Dit topic telt ondertussen 13 pagina's en ik krijg het gevoel dat alles wat gezegd kon worden, ondertussen wel gezegd is.
Om te voorkomen dat er nog verder in herhaling gevallen wordt, hier een slotje.